Itselläni on tuttavuus, 21 vuotias opiskelijatyttö, kelle annan opiskelumotivaatiota perinteisellä kotikurilla. Olemme sopineet säännöt, joita on noudatettava ja jos ei niin tee, seuraa rangaistus oikea kunnollinen selkäsauna paljaalle takapuolelle. Ikäeroa meillä on sen verran, ettei muunlaista eroottista kanssakäymistä ole.
Hyvin on kuulemma tehonnut ja opinnot ovat edenneet vuoden aikana aivan eri tahtiin, mitä parina edellisenä vuonna.
Miten on, löytyykö muita vastaavassa tilanteessa olevia henkilöitä? Entä löytyisikö muita vastaavaa motivaatiota tarvitsevaa opiskelijaa?
Piiskalla puhtia opiskeluun
28
256
Vastaukset
- Hohohihibibo
Mihin murtauduitte? R-kioski vai kouluun maitovarkaisiin??
- MistressMarika
Olen Miss Marika. Potkisin sinua äijä teräväkärkisillä korkosaappailla kulkusille.
Hei MistressMarika!Ehkä sinä olet ruotsinkielinen kuin minä kuin nimesi on Marika?Kuinka vanha sinä olet ja teetkö muuta kuin potkin?Se potkinen on vaarallista,en pidä siitä!Vitsa paljalle pyllylle on parempi saada!
- MistressMarika
En ole nuori likka, vaan kova-otteinen nainen. Lepuutan/keikutan piikkikorkojani miehen selän yllä ja lyön raipalla pepulle. Kehässä isken nenään, jos mies ei siitä tipahda, tarjoan korkosaappaan kärkeä haarukkaan !
En minä haluan mitä nuori nainen,olen 60 v mies tuo että lyöt raipalla pepulla kuullostaa ihanaalta koska olen stryykpojke=Sekläsaunapojka mutta piikkikorko minä pelkään,en minä pelkän kipuja mutta pelkään vaurioita joka piikkikorkokengät eli saappaat voidaa tehdä!
MistressMarika kirjoitti:
En ole nuori likka, vaan kova-otteinen nainen. Lepuutan/keikutan piikkikorkojani miehen selän yllä ja lyön raipalla pepulle. Kehässä isken nenään, jos mies ei siitä tipahda, tarjoan korkosaappaan kärkeä haarukkaan !
Oletko sinä joku ammattipiiskaaja kun tulet kotiin niin myöhään yöllä?Eli lähtee viimeinen asiakas 3:33 eli 4:44 Minä haluan asua sen piiskajan nainen kansa ja saada piiskaa usein ja ilmaiseksi!
- MistressMarika
Älä unta näe, sorry, sillä et ole ensimmäinen mies, joka tahtoisi luokseni asumaan. Puhelin soiton päässä on muutama herrasmies, joista joku hetkessä tulisi korkojeni juureen minusta huolta pitämään. Sitäpaitsi nyt jaan huoneiston nuoremman naisen kanssa. En ole ammatti Domina, Domina jutuista vain tuli vuosien saatossa lifestyle.
Älä unta näe, sorry, sillä et ole ensimmäinen mies, joka tahtoisi luokseni asumaan. Puhelin soiton päässä on muutama herrasmies, joista joku hetkessä tulisi korkojeni juureen minusta huolta pitämään. Sitäpaitsi nyt jaan huoneiston nuoremman naisen kanssa. En ole ammatti Domina, Domina jutuista vain tuli vuosien saatossa lifestyle.
Minä ajattelin että sinä tulisi tänne asumaan ankara emännäksi,olen aika laiska mies että tottelen ja saan vauhtia aninoastaan kun raippa on ilmassa ja kuulen suhina lähentää minun paljaat pakarat ja reidet!
Sinulle kävi tuuri kuin sait toteutta sinun lifestyle!Jo pienenä poikana minä tulin sellainen että haluan saada piiskaa ja paljastaa minun vartalo alasti ja vielä nyt en saanut toteuttaa minun unelma!
En halua kertoa sinulle enemmän täällä jos olisi niin huono tuuri että joku tuttu tunsi minua!Minä olisi paljo kertoa minun rahat ja sen sellaista!Tietysti suomenkieliset naiset ovat oppinut minua neljä sana ja ne ovat nuukaa,saita,pihi ja itara mutta se on sen takia että ei kukaan heistä halunut anna minulle piiskaa!Jos haluat tietä enemmän kirjoitta [email protected] mutta sinä olet jo pelastanut minun päiväni kun vastasit viime yönä!Oli jo varma että olit ammattidomina kun et vastanut eilen!
- MistressMarika
strykpojke kirjoitti:
Minä ajattelin että sinä tulisi tänne asumaan ankara emännäksi,olen aika laiska mies että tottelen ja saan vauhtia aninoastaan kun raippa on ilmassa ja kuulen suhina lähentää minun paljaat pakarat ja reidet!
Havaitsen miehissä usein samankaltaista vetelyyttä, mutta käsittelyni johdosta tilanne korjaantuu, mikäli tahdon olla heidän kanssa enää tekemisissä. Vitjaraippani tehoaa isoon mieheenkin, kun tarjoaa sitä balls ! Mitä piikkikorkoihini tulee, niitä tuleekin pelätä ja kunnioittaa, sillä harva sessio on päättynyt, ettei piikkikorot ole repinyt haavoja tai naarmuja, vähintään. He nuolevat haavansa, palaten uuteen käsittelyyni, ennemmin tai myöhemmin, tietäen mitä saavat, turvallisen kovia otteita. Talon emännyyttä on esitetty, muutaman kerran.
Havaitsen miehissä usein samankaltaista vetelyyttä, mutta käsittelyni johdosta tilanne korjaantuu, mikäli tahdon olla heidän kanssa enää tekemisissä. Vitjaraippani tehoaa isoon mieheenkin, kun tarjoaa sitä balls ! Mitä piikkikorkoihini tulee, niitä tuleekin pelätä ja kunnioittaa, sillä harva sessio on päättynyt, ettei piikkikorot ole repinyt haavoja tai naarmuja, vähintään. He nuolevat haavansa, palaten uuteen käsittelyyni, ennemmin tai myöhemmin, tietäen mitä saavat, turvallisen kovia otteita. Talon emännyyttä on esitetty, muutaman kerran.
Saatko dominoida sinun nuori nainen joka asuu siellä?Se on varmasti hauskempi tehdä kuin 60 v mies joka on ollut hyvinsorvittu sileät seksikkäät reidet ja polvet kuin hoikka mallinainen ja nätti pyöreä pylly mutta nyt se rupeä riippua kaikki!Pakarat ja reidet ja käsivarret!Minä saan pian luopua fantasioda saada piiskaa!Kuka halua piiskata sellainen vanha vartalo?Tuo vitjaraippa minä haluaisin tuntea tansia yli minun pakarat ja reidet!Minä haluan makaa selälläkin ja saada piiskaa polven ja etureiden päällä!
En pelkä pinnalisia haavoja ja naarmuja pelkään ainoastaan jos käyn ne päälläsi yli minun vartalo että se tule sisällisiä haavoja!Missä sinä asut?Onko sinulla on pitkä matka tänne ja mitä olet sinun mitat pituus ja paino?Minä olen 180 cm ja 80 kg ja minulla on ollut koko elämä sileä karvaton hoikka vartalo,melkein hoikan naisen vartalo mutta nyt se rupea riippua!
Haluatko juoda jotain?Eilen minä otti yksi punaviinioullo ja nyt otan vähän viski ja katson stolen uudellen koska en oikein ymmärtynyt eilen kun se tuli teeveesså!Olen ottanut pois suomenkielinen texti että oppisin vähän englannin kieltäkin!
- MistressMarika
Ystävättäreni on pitkä urheilullinen nainen, Hänellä on oma työura edessä. Pidämme toisistamme, samankaltaisista asuista ja koroista. Joskus harvoin joku herra kaipaa kovempia otteita, silloin Hän astelee korkosaappaillaan esiin, jolloin mies saa kokea kahdelta Dominalta kurinpitoa. Olen pienempi siro Miss, mutta korkeat korot tuo lisää mittaa. Sinun olisi pitänyt kutsua minua Miss tai Mistress ! Mikäli vielä kaipaat piiskatytöltä kuria, saat opetella kutsumaan Häntä; Mistress.
Ystävättäreni on pitkä urheilullinen nainen, Hänellä on oma työura edessä. Pidämme toisistamme, samankaltaisista asuista ja koroista. Joskus harvoin joku herra kaipaa kovempia otteita, silloin Hän astelee korkosaappaillaan esiin, jolloin mies saa kokea kahdelta Dominalta kurinpitoa. Olen pienempi siro Miss, mutta korkeat korot tuo lisää mittaa. Sinun olisi pitänyt kutsua minua Miss tai Mistress ! Mikäli vielä kaipaat piiskatytöltä kuria, saat opetella kutsumaan Häntä; Mistress.
Kyllä se olisi ihana olla kaksi dominan kansa mutta olen aika varma että te asutte liian monta kilometria minulta!Hyvä että olet siro!Tarkoitatko se hoikka ja lyhyt?On iso jos nainen ei ole paksu!
Häntä;Mistress?Siis ei sinulle,vaan hänelle?
Jos Misstress Marika halua tulla anna sinun nöyrä alamainen orjasi piiskaa ja nöyryttää ja alistaa häntä oikein kunolla lupaan Misstressin orja maksaa junalippu eli bussilppu eli pensarahaa ja auton kulutus!
- Nurkkapoika
Olisi kiehtovaa tavata heidät
Jag saknar dig MisstressMarika!Minä kaipaan MisstressMarika!
- MistressMarika
Niin kaipaa useampikin herra. On ollut menoa kosmetiikan (nail & make-up) parissa ja se jatkuu jonkin aikaa. Vakio asiakkaatkin pitäisi hoitaa, joita olen siirtänyt Ystävättärelleni, mutta
Hänellä on omakin työ. Kuten sanoin, Domina jutut on lifestyle, en ole ammattilainen, joka tekee tietyt tunnit/vrk. Aikani on varattu Domina jutuissa, matkustelu ei sovi kuvioon. MistressMarika kirjoitti:
Niin kaipaa useampikin herra. On ollut menoa kosmetiikan (nail & make-up) parissa ja se jatkuu jonkin aikaa. Vakio asiakkaatkin pitäisi hoitaa, joita olen siirtänyt Ystävättärelleni, mutta
Hänellä on omakin työ. Kuten sanoin, Domina jutut on lifestyle, en ole ammattilainen, joka tekee tietyt tunnit/vrk. Aikani on varattu Domina jutuissa, matkustelu ei sovi kuvioon.Minä luulin että olin tavallinen nainen joka haluaisit asua masokistimiehen kansa ja dominoida häntä,sen takia tarkoitin sinulle paikka täällä asumaan minun kansani mutta jos olet näin hieno nainen et sinä sopi täällä!
- Mastermies
Minulla on poika jota menttoroin mieheksi ja opiskeluista läpi, kotikurilla ja piiskalla. Ikäero 12 vuotta
Juu,ei ikä on ero jos vaan halua saada eli anta piiskaa mutta minä haluan 24/7 suhdetta naisen kansa,sen takia kysyn iästä!
Minä haluan saada nainen joka minä voin elää kansa loppuelämän asti!Ei se pitä olla piiskaakiinnostunut mutta se on iso jos hän halua anna eli saada,mielummin anna koska minä olen masokisti mutta jos löydän nainen joka nauttii yhtä paljo kuin minä nautin saada piiskaa miksi minä en antaisin silloin vaikka itse olen masokisti!Anna.fi alle keskustelu ja seksi minulla on e-postiosoite!
Täällä olisi yksi, joka kaipaisi motivaatiota. Ota yhteyttä nimimerkkiin. Sähköposti toimii myös.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1386032Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843704- 292673
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672647- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581274
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056