Olen sukkahousumamma ja tuli mieleen että kirjoitan tänne miehiltä saamiani viestejä.
Useasti saan aika rohkeita viestejä joita luen,
Useat miehet kysyvät usein että saako tulla luoksesi haluan nähdä sukkahoususi.
Mitä mieltä olette? Oletteko muut naiset saaneet tällaisia viestejä?
Miesten arvostelut naisista.
4
148
Vastaukset 4
- 1säpappa
Tota sun kannattais varmaan kysyä seksipalstalta.
En tie mitä sukkahousumamma tarkoittaa, mut jotenkin tuli lähinnä tuollainen mieleen. - Pirkkoliina
Kyllä niistä kysytään nuoremmiltakin. Se on jonkinlainen seksuaalinen kiihoke, fetissi. Kyllä minullekin kelpaisi kun joku palvoisi sukkahoususääriäni
- Jaahansvaan
Sukkahousut on kyllä jostakin ja harvemmin niitä kyllä enää kukaan muuta kuin pakon edessä käyttää! Stay up sukat nyt vielä jotenkin menee...
Jotkut toki saa sukkahousuista kiksejä, mut niitähän saa kuka mistäkin - MummoStayupeissa
Nykyisin yli 80-vuotiaat mummotkin käyttävät stay up sukkia. Tämä on ihan fakta. Nuo sukkahousujen käyttäjät ovat nykyään miehiä, mikäli Suomi24:n hörhökirjoituksiin on uskominen. :D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1482331Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236957Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.154950- 78913
- 65902
- 117899
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39878Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70725- 71591