Outoja asioita lapsuudestani

27vuotias

Muistan lapsuudestani todella paljon asioita. Varhaisin muisto minulla on jo kun olin 2 ja puoli vuotias. Osaan yhdistää eri tuoksuja tiettyihin ajankohtiin ja sen myötä muistan jopa kokonaisia lauseita, mitä esimerkiksi vanhempani ovat sanoneet, kun olen ollut esim. kolme vuotias.

Mutta nyt asiaan, nämä "oudot" asiat tapahtuivat kun olin 4-7 vuotias. Minulla oli pienenä usein jokin lempilelu, joka yllättäen katosi jonnekkin. Ei mitään ihmeellistä. Mutta aina kun mietin, että missä lelu mahtaa olla, lelu ikäänkuin "putosi" jostain katon rajasta suoraan eteeni. En osannut ajatella asiaa sen kummemmin, olin vain tyytyväinen että lelu löytyi.

Tämä toistui ajoittan ja jossain vaiheessa, 6-7 vuotiaana, aloin käyttää tätä "taitoa" hyväksi. Aina kun olin kadottanut jonkun lelun, mietin mielessäni vain "missähän se on", niin lelu putosi eteeni. Sen jälkeen, kun aloin käyttää tätä taitoa tietoisesti, se ei enää toiminut kuin muutaman kerran. Muistan viimeisen kerran elävästi. Olin hukannut Spider-man leluni ja jännittyneenä mietin, että tipahtaisiko se taas, jos mietin lelua mielessäni. Lelu tippui välittömästi eteeni. Ja se oli viimeinen kerta kun tämä temppu onnistui.

Mistä kummasta moinen mahtoi johtua?

En tiedä minkä takia tämä juolahti juuri nyt mieleeni, en ole asiaa juurikaan edes miettinyt. Halusin jakaa sen nyt teidän muiden kanssa. En ole kokenut mitään yliluonnolista nuiden tapahtumien jälkeen.

Onko muilla käynyt vastaavasti?

11

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neronleimaus

      Minulta kummitukset varastivat lapsena kaikki lelut; tahkon, risukarhin ja kantokoukun. Aamulla, kun postiluukku kolahti, ne olivatkin kaikki siinä eteisen lattialla. Onko muilla mielipuolilla samanlaisia kokemuksi?

    • 27vuotias

      Saattoihan se toki olla mielikuvitustakin, en sitä kiistä, olinhan kuitenkin tapahtuma-aikaan pieni poikanen. Muistan vain sen sillätavalla että se tapahtui oikeasti.

    • kauanuskossa

      Koin minäkin pahuudenvoimien olemassaolon lapsuudessa. Jopa harrasrin okkultismia kunnes silmäni avautuivat. www.tulesukoon.fi www.mahdollisuus.fi

    • Pakkanen14214242

      Ihmisellä on jokin sisäsyntyinen voima vaikuttaa todellisuuteen. Tämä on hyvin epäselvää ja sen tutkiminen on kuin jos yrittäisi suurennuslasilla tutkia suurennuslasia itseään. Itsekin näin pikkulapsena joskus väsyneenä, miten fyysisen maailman asiat muuttivat muotoaan joksikin mitä pelkäsin. Myöhemminkin aikuisena olen pari kertaa törmännyt samaan ilmiöön. Viimeisin oli sellainen että luulin eräässä ruokalassa erästä henkilöä toiseksi henkilöksi. Menin hänen viereensä syömäänkin ja lukemaan lehteä, mutten puhunut hänelle. Vasta sitten kun hän kääntyi juttelemaan viereisen pöydän henkilöille, huomasin että se olikin eräs toinen. Jos on mielessään jonkin "joksikin" päättänyt, niin kuvitelmaa on vaikea murtaa. Tavalliset ihmiset eivät ehkä tiedosta sitä. Mehän tarvitsemme pysyvyyttä ja tasaisuutta, vaikka sellaista tuskin maailmassa onkaan.

      Kouluikäisenä kerran odotin pysäkillä muiden kanssa bussia kuten tavallisesti muinakin aamuina. Silloin en halunnut ollenkaan mennä kouluun. Menin aina saman numeron bussilla kouluun kuten muutkin siltä pysäkiltä. Bussi saapui pysäkille mutta siinä oli väärä numero, joten en noussut siihen, mutta muut nousivat. Bussi lähti pysäkiltä ja uutta ei tullut. Se oli ollut oikea bussi, mutta näin silmissäni eri numeron bussin keulassa.

    • Anonyymi

      Lapsena ajoin pyörällä ympäri kerrostaloa, kun yhtä'äkkiä tiesin, että jotain hyvää tapahtuu. Kunnes yksi tyttö oli pudottanut markan, jonka tietenkin löysin. Sain siitä 20 penniä löytöpalkkiota.

      Kotona ollessani, yhtä'äkkiä sain päähäni, että viereisen rapun edestä löytyy rahaa. No, löytyhän sitä.
      Palatessani kotiin tiesin, että sieltä löytyy lisää ja löytyihän sitä. Mutta sitten siskoni pyysi jakamaan rahat, mutta kieltäytyin... ja siihen loppui ihmejutut.

      Tietenkin olin silloin alle kouluikäinen, joka luotti tuntemuksiin, eikä epäillyt niitä.

      • Anonyymi

        Toinen juttu tapahtui, kun olin jo ajokortti-iässä.

        Ystäväni äiti meni selvännäkijälle, koska huolissaan pojastaan. Selvännäkijä selitti äidille, että hänen poikansa saa hyvän vaimon ja hän rauhoittuu ( taisi tapahtua), mutta pyydä hänen ystäväänsä olemaan varovainen auton kanssa.

        Kohta ajoin kolarin, josta selvisin tikeillä. Skeptinen ystäväni ei kyllä uskonut, kun kerroin "ennustuksen toteutuneen"


      • <<Palatessani kotiin tiesin, että sieltä löytyy lisää ja löytyihän sitä. Mutta sitten siskoni pyysi jakamaan rahat, mutta kieltäytyin... ja siihen loppui ihmejutut.>>

        Voi olla, että ahneus poisti sun supervoimat. Sun olisi pitänyt jakaa ne rahat.


      • Anonyymi
        Trexnonar kirjoitti:

        <<Palatessani kotiin tiesin, että sieltä löytyy lisää ja löytyihän sitä. Mutta sitten siskoni pyysi jakamaan rahat, mutta kieltäytyin... ja siihen loppui ihmejutut.>>

        Voi olla, että ahneus poisti sun supervoimat. Sun olisi pitänyt jakaa ne rahat.

        Olisi varmaan pitänyt pistää ne rahat lottoon ja luvata puolet lottovoitosta siskolle☺

        Mutta olin silloin vielä ymmärtämätön lapsi


      • Anonyymi
        Trexnonar kirjoitti:

        <<Palatessani kotiin tiesin, että sieltä löytyy lisää ja löytyihän sitä. Mutta sitten siskoni pyysi jakamaan rahat, mutta kieltäytyin... ja siihen loppui ihmejutut.>>

        Voi olla, että ahneus poisti sun supervoimat. Sun olisi pitänyt jakaa ne rahat.

        Ehkä ahneus on väärä sana. Mutta ehkä itsekkyys sulki "ennaltatietämisen lahjan".

        Sulkiko oma syyllisyys vai jokin muu taho tämän "ennaltatietämisen lahjan" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ahneus on väärä sana. Mutta ehkä itsekkyys sulki "ennaltatietämisen lahjan".

        Sulkiko oma syyllisyys vai jokin muu taho tämän "ennaltatietämisen lahjan" ?

        Olen tajunnut nyt tämän tapahtuman, mistä se johtui. Näin samanlaisen jutun joskus televisiossa, jossa eräs scifi-kirjailia lähetti itselleen vanhana miehenä nuoremmalle minälleen tietoja roboteista yms.

        Tulevaisuuden minä lähetti viestin lapsiminälleni.
        Ongelmana on se, että en pysty silti muuttamaan menneisyyttäni, vaikka kuinka haluaisin🤫

        Minulla ei ole ennallatietömisen lahjaa, ainakaan vielä🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tajunnut nyt tämän tapahtuman, mistä se johtui. Näin samanlaisen jutun joskus televisiossa, jossa eräs scifi-kirjailia lähetti itselleen vanhana miehenä nuoremmalle minälleen tietoja roboteista yms.

        Tulevaisuuden minä lähetti viestin lapsiminälleni.
        Ongelmana on se, että en pysty silti muuttamaan menneisyyttäni, vaikka kuinka haluaisin🤫

        Minulla ei ole ennallatietömisen lahjaa, ainakaan vielä🤔

        No, elämä on oppimista varten


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe