Minua on ruvennut kiihottaamaan vaimoni näyttäminen .muita
Olenko ainut
7
<50
Vastaukset
En oikein saa selvää, minkäläista näyttämistä tarkoitat. Vaimoni on levittänyt saunassa sukupuolielimiään toisille miehille. Miehet ovat nauttineet, vamoni on nauttinut ja minä olen nauttinut. Kiihottavaa. 🌹
- mies4
jotain tälläistä ..on se jännää..millanen sauna
mies4 kirjoitti:
jotain tälläistä ..on se jännää..millanen sauna
Eri kerroilla eri sauna. Useimmiten sellainen, jossa voi vetää jalatkin ylälauteille vastapäätä miehiä, ja avata levälleen jalat, ja käsin häpyhuulet.
- mies4
onpa jännä sauna tuolaanen..millanen vaimosi on?
mies4 kirjoitti:
onpa jännä sauna tuolaanen..millanen vaimosi on?
Herttainen ihminen, mikä toki on suurempi asia, kuin että hän näyttää vittuansa, mutta isoa plussaa se on. Lisäksi hän on prinsessamaisen kaunis, ei ole koskaan käyttänyt meikkiä eikä värjäyttänyt tukkaansa. Todella luonnonmukainen.
- mies4
no se on kiva..milaset muodot
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416