Hyvin huomaa tämänkin keskustelupalstan aktivoitumisesta, joka päivä tulee kymmeniä viestejä politiikkaa. Kaduilla, kahviloissa ja työpaikoilla kuulee joka päivä mielipiteitä ehdokkaista, somesta puhumattakaan. Valitettavasti monet ottaa homman vähän liiankin vakavasti ja politiikan takia katkeaa jopa ystävyyssuhteita. Itse laitoin facebookiin pari päivää sitten sen persujen vaalivideon, ystävistä katosi samantien melkein kymmenen, no tuskin tulee ikävä noita kukkahattusuvakkeja joten menköön jos on ystävyys noin herkässä. Itse olen yrittänyt suvaita kaikenlaisia mielipiteitä, en poistele kavereista pridemarssijoita, refugees welcome-sakkia... Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Vaalikiima nousee Kouvolassakin
P.olitikka
1
<50
Vastaukset
- kjhgkdf
Eri juttu sitten että onko tällä palstalla tavallisia lukijoita sen enempää kuin yleensä?
Oikeastaan ei kyllä paljoakaan enää kiinnosta seurata näitä vaalijuttuja. Lopputulos on kuitenkin se että suurin osa väestä äänestää taas kerran omia mielipiteitään vastaan. Siis vanhoja puolueita joissa kaikissa on Globalisteja puoluejohto täynnä. Suomen eduilla ei niin väliä. Ja sitten voidaan taas 4 vuotta valittaa kun asiat menevät vain huonompaan suuntaan.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165