Sisäisesti otetut erilaiset ravinnepillerit kasvattavat syöpäriskiä

syöpäriskikasvaa

Ihmiset popsivat kaikenlaisia vitamiineja hiustenlähtöön. Biotiinia, hirssiuutetta yms. on myyty vuosikymmenet suomalaisille hiustenlähtöön! Kun hiustenlähdön oikea syy ovat hormoonit ja erityisesti DHT dihydrotestosteroni. Ainoastaan tuotteilla jotka blokkaavat DHT:tä voidaan vaikuttaa hiustenlähtöön pitkällä aikavälillä.

Suomessa suositut Priorin, Viviscal yms. tuotteet ovat vain ja ainoastaan lisäravinnepillereitä, ne sisältävät esimerkiksi hiuksia vahvistavaa biotiinia. Biotiini ym. voivat kyllä vahvistaa hiuksia mutta se ei auta pysyvän hiustenlähdön aiheuttajaan dihydrotestosteroniin! Eikä auta hirssiuute, eikä b-vitamiinit. Liiallisella jatkuvalla b-vitamiinien käytöllä on todettu myös olevan aivan selvä lisääntynyt syöpäriski!!

Monien lisäravinteiden käyttö ilman mitään verikokeita ja tarkistuksia lisää syöpäriskiä! Tämä on todennettu useissa kansainvälisissä lääketieteellisissä tutkimuksissa. Mitä enemmän popsit sisäisesti erilaisia pillereitä ikuisen nuoruuden toivossa, sitä suuremmat mahdollisuudet sinulla on kohta päästä syöpäklinikan asiakkaaksi ja kuolla aikaisin sen ikuisen nuoruuden sijasta! Lukekaa nyt hyvät ihmiset vähän näitä artikkeleita: https://www.iflscience.com/health-and-medicine/vitamin-pills-could-be-increasing-cancer-risk/

Vitamiinit turhia ja aiheuttavat jopa terveyshaittoja:
https://www.is.fi/terveys/art-2000000439787.html

2

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläsyöturhaan

      Juuri näin. Runsas hiustenlähtö voi johtua myös vaikkapa kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Kannattaa selvittää eikä vain syödä umpimähkään vitamiineja.

    • Lisäaineet

      Se on törkeää miten ravinnepillereitä myydään hiustenlähtöön Suomessa kun totuus on se että ne voivat vain vahvistaa olemassa olevia hiuksia hieman ja ehkä kiihdyttää kasvua mutta kun siellä taustalla jyllää dihydrotestosteroni eli DHT yli 90% hiustenlähdön tapauksista niin ei siihen auta mitkään vitamiinit. Tietyt lisäravinteet saattaisivat hidastaa sitä kuten sinkki, kääpiöpalmu-uute, vihreä-teeuute yms. Mutta pelkällä hirssiuutteella, biotiinilla, b-vitamiinilla tai jollain epämääräisellä meriproteiinilla ei hiustenlähtöä pysäytetä.

      Esim. Priorin sisältää: Ydin: vehnänalkioöljy (gluteenia), hirssiuute (kasviuute), keltainen mehiläisvaha, vitamiini B5 eli pantoteenihappo kalsiumpantotenaattina, soijalesitiini, kystiini (aminohappo), magnesiumoksidi, vitamiini B7 eli biotiini
      Kuori: gelatiini, glyseroli, vesi, rautaoksidit E172, titaanidioksidi E171, vanilliini, p-metoksiasetofenoni, keskipitkäketjuiset triglyseridit

      Sisältää gluteenia ja soijaa.

      Eli mukana tulee lisäaineitakin mukavasti. Eikä yhtään ainesosaa joka mitenkään auttaisi hiustenlähdön todellisiin syihin. Nämä ainesosat ovat halpoja valmistajille, niitä voi tilata vaikkapa Kiinasta valmistusta varten halvalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe