mitä tarkoittaa haaste riitasiassa kun semmonen tullu ystävälleni kirjeenä mitä hänen pitää tehdä
Vastaukset 4
- bvfgd
Se on "riita-asia". Toisin sanoen ei rikosasia eikä hallinto-oikeusasia, vaan ihan vain kahdenvälinen erimielisyys, johon tuomioistuimelta haetaan ratkaisua. Esimerkiksi maksamatta jäänyt velka, johon halutaan tuomioistuimen tuomio, jotta sen voi viedä ulosottomiehelle.
Kyllä siinä kaverisi haasteessa lukee, että missä asiassa hänet on haastettu.
Mitään neuvoa siitä, mitä kaverisi pitää tehdä, on jotakuinkin mahdoton antaa aloituksen tavanomaiseen tapaan aivan liian vajavaisilla tiedoilla. Yleisenä neuvona voisi olla oikeudellisen avun hakeminen. - Reaktiotavaanpeliin
Jos ystävä ei anna vastinetta jossa kiistää ja sanoo oman versionsa asiasta, tuomitaan kuten haastaja haluaa eli pitää alkaa väittää vastaan ellei asia pidä paikkaansa
- Anonyymi
Vastaanväittäminen tarkoittaa kiistämistä ja se tehdään siellä oikeudessa. Jos haaste sallii kirjallisen esityksen, niin silloin kiistämisen voi tehdä sähköpostilla ennen oikeudenkäyntiä. Kiistämiselle pitää olla todisteet. Kannattaa tarkistaa vakuutusyhtiöltä voiko oikeusturvaa käyttää. Jos voi, kannattaa palkata lakimies.
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan kysyä joltain joka tuntee nuo lakikuviot ja oikeudenkäynnit.. oikeusapunetti ja mitä niitä onkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552