Tyrmäystippojen tarjoajia Tallinnassa niinkuin oli neuvosto aikana? Eivät tarjoajat olleet ns rikollisia vaan omasta mielestään kunnian kansalaisia niinkuin sekin naisopettaja! Toivottavasti ei ole tarjottelemassa Suomen sosiaaliturvan elätti varikseksi! Saa kyllä äkkiä lähteä sinne mistä on tullutkin! Kertoilkaahan. Nimet on muistissa.
Onko yhä vielä
4
91
Vastaukset
- Anonyymi
Viron vetovoima länsi-eurooppalaisten silmissä ja lompakossa laskee hintojen noustessa palvelun ja tuotteiden ollessa silti Neuvostoliiton tasolla. Onhan se selvä ettei länsimainen hapatus vaikuta sikäläiseen venäläiseen menttalitenttiin millään muotoa, joten eiköhän kuvailemiasi asioita tapahdu edelleen.
- Anonyymi
Kuka lienee Lotila, minä ainakaan en? Mutta, neuvosto-Eestissä oli ainakin tyrmäystippojen tarjoajia kahdesta yhteiskunta luokasta, rikolliset ja ja hyvissä virka ja taloudellisessa asemassa olevat. Ensin mainittujen tavoite oli raha ja jälempänä mainittujen jonkunlainen mielipide ym vakoilu! Nimet on (ei tietenkään kaikki) tiedossa. Ei Suomeen näitä kelmiä!
- Anonyymi
"En tiedä, haluavatko miehet olla kanssani itseni vuoksi vai siksi, että olen Anu Saagim. Kun mies ei ole Virosta, voin varmistua paremmin siitä, että hän on rehti."
Lainaus 7-lehdestä, jossa juttu Anusta. Mitä tuostakin nyt ajattelisi.- Anonyymi
Kyllähän se on ajateltava niinkuin on sanottu, totta se on. Taaempana mainittiin Neuvostoliiton aika ja mentaliteetti niin totta sekin. Ei neuvostoaika tapoineen äkkiä poistu kansan käyttätymisestä. Ei Suomikaan ironnut silloin 1918 Venäjästä niinkuin jänis haavalta kyllä se vei oman aikansa. Irtautumiseen saattoi olla oma osansa Ruotsin "rellukalla" rannikon kielineen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139880Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11868Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684