Onko yhä vielä

kihnujön

Tyrmäystippojen tarjoajia Tallinnassa niinkuin oli neuvosto aikana? Eivät tarjoajat olleet ns rikollisia vaan omasta mielestään kunnian kansalaisia niinkuin sekin naisopettaja! Toivottavasti ei ole tarjottelemassa Suomen sosiaaliturvan elätti varikseksi! Saa kyllä äkkiä lähteä sinne mistä on tullutkin! Kertoilkaahan. Nimet on muistissa.

4

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viron vetovoima länsi-eurooppalaisten silmissä ja lompakossa laskee hintojen noustessa palvelun ja tuotteiden ollessa silti Neuvostoliiton tasolla. Onhan se selvä ettei länsimainen hapatus vaikuta sikäläiseen venäläiseen menttalitenttiin millään muotoa, joten eiköhän kuvailemiasi asioita tapahdu edelleen.

• Anonyymi

Kuka lienee Lotila, minä ainakaan en? Mutta, neuvosto-Eestissä oli ainakin tyrmäystippojen tarjoajia kahdesta yhteiskunta luokasta, rikolliset ja ja hyvissä virka ja taloudellisessa asemassa olevat. Ensin mainittujen tavoite oli raha ja jälempänä mainittujen jonkunlainen mielipide ym vakoilu! Nimet on (ei tietenkään kaikki) tiedossa. Ei Suomeen näitä kelmiä!

• Anonyymi

"En tiedä, haluavatko miehet olla kanssani itseni vuoksi vai siksi, että olen Anu Saagim. Kun mies ei ole Virosta, voin varmistua paremmin siitä, että hän on rehti."

Lainaus 7-lehdestä, jossa juttu Anusta. Mitä tuostakin nyt ajattelisi.

• Anonyymi

Kyllähän se on ajateltava niinkuin on sanottu, totta se on. Taaempana mainittiin Neuvostoliiton aika ja mentaliteetti niin totta sekin. Ei neuvostoaika tapoineen äkkiä poistu kansan käyttätymisestä. Ei Suomikaan ironnut silloin 1918 Venäjästä niinkuin jänis haavalta kyllä se vei oman aikansa. Irtautumiseen saattoi olla oma osansa Ruotsin "rellukalla" rannikon kielineen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1239
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1047
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      990
    4. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      933
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      139
      880
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      11
      868
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      836
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      751
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      685
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      684
    Aihe