telemarkkinoija soittaa teille????
Miten toimitte kun
22
<50
Vastaukset
- plainandsimple
En vastaa tuntemattomiin numeroihin lainkaan.
- telemark-into
Heittäydyn telemark-asentoon.
- pikkusormenvarassa
pikkusormen varassa seisominen olisi parempi, pikkusormella kannattelet koko vartaloa ilmassa ylösalaisin.
- Knainen
Hah, mulle soitti just eilen. Näin numerosta et todennäköisesti siellä soittelee omistamani liittymän tarjoajan telemarkkinoija ja arvoin et vastaanko vain en.
Olin töihin menossa ja mietin että nyt ei ehtisi kuunnella sellaista hirveää litanjaa myyntipuhetta saamatta suunvuoroa itse kieltäytyäkseni kaikesta mitä tarjotaan... lopulta kuitenkin ajattelin et vastataan nyt jos jotain on vaikka isälleni sattunut ja siitä joku soittaa mulle kun olen merkittynä hänen asioissa ainoaksi yhteyshenkilöksi sairaanhoitopiirien rekistereihin.
Eka arvaukseni meni oikein. "Elisalta huomenta! Teillä meidän tietojen mukaan on meiltä elisa viihde.. nyt olisi huipputarjous saada tähän Elisa viihteeseen..." ... plaplapla…
Mä kuuntelin kiltisti se pitkän litanjan loppuun hiljaa ja samalla kävelin työpaikkaani kohti.. sit kun se lopetti ja kysyi et "no miltäs tämä kuulostaa"
Niin mä siihen että "joo, ihan kivalta mutta en tarvitse tuollaista sillä minulla ei ole kuin yksi TV. "
se mies meni hiukan hämilleen tästä sillä koko hänen kaupustelulta putosi siinä pohja. Sit se enää tiedusteli et olenko ollut tyytyväinen Elisaan muuten kun multa on heiltä puhelin, netti ja elisa viihde.
Mä siihen sitten että kyllä. Ei ole yhtään moitteen sanaa sanottavana. Yritti vielä tarjota jotain kk-ilmaista kanavapakettia mut siihen mä sanoin jo tiukasti että nyt en ota mitään ylimääräisiä että ei kiitos.
Ilmaisessakin usein on sitten että se pitää irtisanoa tms. ajoissa ettei se muutu maksulliseksi ja minä en pakosti sitä muista kun tää kevät on yhtä hullunmyllyä mulla nyt. Paljon muistettavaa ja paljon tekemistä. Jotain unohtuilee varmasti muutenkin.
Mä en kehtaa ikinä olla mikään tyly puhelimessa. Kaverit lyö luuria ja sanoo tosi karusti myyjille mut mä en kehtaa. Kuuntelen vaan rauhassa ja sit kieltäydyn ystävällisesti.
Olen itsekin asiakaspalvelussa töissä ja tiedän miten karseaa se on kun asiakas kohtelee kuin olisin joku mitään sanomaton roska ja heidän orjatyöläinen jonka päälle saa kaataa kaiken paskan vaan siksi et olen töissä enkä voi haistattaa niille paskoja vaikka aukos mulle päätä aivan vitusti.
Tunnen myötätuntoa toisia asiakaspalvelussa töissä olevia kohtaan.. - vihaisenapostissa
Vihainen mies postissa: Mustat lasit ja joku musta NATO-takki päällä sanoo: paketti tänne heti PERKELE se on minun omaisuutta ette sitä varasta te postin työntekijät :D
On totta mutta hieman kärjistin tuota todellisuutta, kyllä kiroilin ja uhkailin poliisilla jos eivät anna sitä pakettiani sieltä kun taksi odotti pihalla :D- vihaisenapostissa
Jos on tuollainen takki niin kukaan ei tiedä miten on "packing" sitten joku raskas tuollainen takki, yhtään tiedä mitä aseita voi olla takin sisällä sitten jos oikein villiintyy :D:D
- vihaisenapostissa
Niin ei todellakaan tulisi mieleenkään mitään aseita kanniskella.... tuli vain mieleen, ja aika hyvä takki tuollainen, uutena ostin.
Voihan sanoa sitten jos asiakaspalvelu ei toimi kuten pitäisi, kovallakin sanalla: missähän se pakettini viipyy, varastitteko sen?
- Jaäitisoittaakans
Ei ne soita mulle. Elisalta vaan muistetaan vanhaa asiakasta uusilla tarjouksilla. Ja Alexandriasta pyydetään sijoittamaan.
- odotatkovielähetken
Tuollainen olisi hyvä kun telemarkkinoija soittaa ja alkaa silloin heti kuulumaan odotusmusiikki kun vastaat, vastaamme hetken kuluttua :)(
Tina Cousins, mysteerit:
https://www.youtube.com/watch?v=y1T1dS-bh4s - hoidantunteella
Ihan jatkuvasti soittelevat, ties mitä milloinkin. Haistattelen kohteliaasti ja ehkä huudan perkeleitten kanssa,että saa tuo loputon rinkuttelu loppua.
- Mieseiosaasanoaei
Ostan ja tilaan aina kaikki mitä vaan keksitään tarjota.
- miljardienlaskut
Jos vastaat vain kahdella sanalla: KYLLÄ ja SOPII.
Varmasti tulee hirveät tilaukset sitten kymmenien miljardien laskutkin. - Mieseiosaasanoaei
miljardienlaskut kirjoitti:
Jos vastaat vain kahdella sanalla: KYLLÄ ja SOPII.
Varmasti tulee hirveät tilaukset sitten kymmenien miljardien laskutkin.En aio maksaa..
Joskus harvoin kun soittavat, lyön luurin korvaan :D En jaksa kuunnella myyntipuheita.
- Valkopaska
Sull on tutun näkönen leuka, ehkä.
- haloooo_
Valkopaska kirjoitti:
Sull on tutun näkönen leuka, ehkä.
Kaikki Kaija Koolta lainatun leukaperän tunnistaa. dorka
- Valkotörky
haloooo_ kirjoitti:
Kaikki Kaija Koolta lainatun leukaperän tunnistaa. dorka
Ai. Seison korjaantuneena.
- Valkopaska
Laitan kaijuttimeen ja teen töitä, luuri pöydällä.
Välillä sanon varmuuden vuoksi ei. - vaivaavatvessassakin
Kerran olin vessassa kakkimassa kun joku gallup-ihminen soitti; haluatko vastata kysymyksiin, no tässä kakkiessa voin vastailla, hain puhelimen vessaan sitten, tässä kakkiessa voin vastailla.
- sääätänä
En vastaa tuntemattomille numeroille. Enkä oikeastaan tutuillekkaan. Puhelin minulla pelejä ja musiikkia varten. Ei siinä kerkiä jaarittelemaan.
- Entilaamitään
Vastaan ja laitan puhelimen pöydälle, käyn tekee välillä hommia kuuntelee vieläkö se myyjä on siellä. Ei soita ainakaan sama myyjä enää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272293Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281775Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291261Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177