AWD versiona hybridi niin olisipa namu. Suorituskyky riittävä. Laatu ok. Nam.
https://www.lexus.fi/car-models/rc/?gclid=EAIaIQobChMI1KrPvLOg4QIVQqqaCh2wOA3zEAAYASAAEgLIgPD_BwE&gclsrc=aw.ds#rc-explore-colour
Raha vain puuttuu jatkan vanhalla lexsuksella onneksi nämä kestää.
Lexus RC halu
6
117
Vastaukset
- Nipponte
Sama täällä. Maailman parhaiten tehty auto, Lexus LS:n jälkeen.
- xc60t8polestar
itse lataava, samanlaisia halpis vehkeitä kun toyotatat ei lataus johtoa . ajelen mielummin kunnon ladattavalla hydribillä
- Anonyymi
Taitaa rahasi loppua tämän halpisauton kohdalla. No laatu maksaa aina ja toiset ei sitä ikinä tule saamaan ja sekös katkeruutta lisää ja tullaan foorumeille omaa epäonnistumista purkamaan. Sehän on nähtävissä näissä kirjoituksissa.
Oma lexus on tallissa ei toki uusi mutta laadukkaan lexuksen uskaltaa omistaa ja ajaa käytettynäkin ja seuraavaksi vaihtuu hieman uudempaan lexukseen jälleen. Kilometrit ei tunnu onko mittarissa 230tkm vai 44tkm . Itse koetan n150tkm ennen vaihtoa uudempaan. Uutta en ole ostanut ainakaan vielä . Niinpä niin lexukset on kalliita autoja ja sanomalla halpis autoksi osoittaa vain kirjoittajan henkisen tason,alhainen.
- mkcfgsaz
valaantappajien wokkipannu ei kiitos.
- Lötköpötkö
Niin...jos ruvetaan kattelee vähä niin ei pysty ostaa minkää maalaisia autoja..
Tai no ruotsalaiset ei vissiin ole kauheita tehneet. - Anonyymi
Lahjottaneet Suomen venäläisille ja jättäneet rantaruottalaiset kaislikkoon!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818