SIISTI YKSIÖ 30 m2 ALAVUDEN KESKUSTASSA
1 Huone Keittokomero WC/Kylpyhuone Iso Lasitettu parveke 30m2 ALAVUS Keskusta Louontie 6 / Kuulantie 3, sijaitsee kerrostalon kolmannessa kerroksessa.
Siisti yksiö keskellä Alavuden kaupunkia.
Matkahuolto, Kaupungintalo, KELA, R-Kioski, Apteekki, Osuuspankki, Nordea, Säästöpankki, K-Supermarket, ravintolat, nuorisotalo, terveyskeskus, kirjasto, posti, koulut, uimahalli, palloiluhallit ym kaikki kävelymatkan etäisyydellä.
Osake sijaitsee siistillä, hiljaisella ja arvostetulla paikalla.
Tuurin ostoskeskuspalvelut lähellä, auki 9-21 joka päivä.
Taloyhtiössä iso piha ja puutarha, autopaikkoja, autokatoksia, tienvarsi paikkoja, sauna, pyykinpesu- ja kuivaustilat.
Keittokomerossa on L - mallinen keittiökaapisto, 3-liesinen hella, uuni ja jääkaappi, jossa pakastinosa.
Eteisessä vaatenaulakko, käytävään tuplaovet, runsaasti kaappitilaa, alakerrassa oma varastotila , kylmiötila ja pyörävarasto.
Kylpyhuoneessa käsienpesuallas, WC ja suihku peseytymistä varten.
Yksiöstä on hienot näkymät puutarhan puolelle, josta näkyy mm kaupungintalolle.
Vuokra 330,00 kuukaudessa, vesi 20,00, sähkö mittarin mukaan.
2 kk vuokratakuu ja luottotiedot kunnossa.
Osake heti vapaa tai sopimuksen mukaan.
"Tämä täytyy nähdä!"
Ota yhteyttä:
Tiedustelut ja näyttö Seppo Miettinen P. 0400-284649.
Luotettavaa asunnonvuokrausta jo vuodesta1974 lähtien mm Alavudella, Seinäjoella, Lahdessa, Helsingissä ja Tampereella.
SIISTI YKSIÖ ALAVUDEN KESKUSTASSA 30m2 330,-/kk
YksiöAlavudella
0
170
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329