Olen 54v mies valmiina uusiin seikkailuhin. Kokkina olen HYVÄ, mutta purjehdustaitoa ei ollenkaan. Jos vaikka "kölipainox". Teen mitä kippari käskee. Nopea oppimaan.
Gasti
7
1909
Vastaukset
- Harmi!
Olisit vaikkapa 25 v., nainen, blondi, ei purjehduskokemusta, mutta tissit aina tiellä ja lempiväri - punainen, niin tämä palsta olisi täynnä vastauksia, kommentteja ja muuta sälää. Mutta kun ilmoittajan on vanha patu ... tyhjältä näyttää.
- HHH
saattaa olla joku ei heterokin joka purjehtii...
- Totta
HHH kirjoitti:
saattaa olla joku ei heterokin joka purjehtii...
.. siis purjehduksessahan vesilläolo on ehdottomasti viimeisin syy hankkiutua vesille.. .
- purjehtija
25-25 v vaaleahiuksinen ja nöpörintainen naisgasti saa paikan avomeriristeilijässä. purjehduskokemus ei välttämätön.vast- tälle palstalle, kiitos!
- avomerikippari
Mulla on tukeva, iso avomerivene ja mieli tekee taas kaukomaille ensi kesänä.
Siisti, merikokemusta omaava naisgasti saisi hyvän kiinnityksen.- Tekee
Taas ulkomaille ???
Ilmeisesti on ennenkin tehnyt mieli ulkomaille???
Kävisit sinäkin joskus ulkomailla niin lakkaisi se ainainen mieliteko sinne. - Jaana Helsingistä
Olen sisäsiisti ja omaan aika hyvän purjehduskokemuksen. Annatko mail-osoitteesi niin voin kertoa lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171