Jostain syystä minua, 40 ukkomiestä, on jo jonkin aikaa kiehtonut ajatus vanhemmasta miehestä (yli 60v) jonka luona voisin tarpeen mukaan käydä tyhjentämässä paineita, mieluiten keskellä päivää töiden lomassa. Ei turhia puheita, ei hempeilyjä, sinä tykkäät imeä ja minä haluan purkaa paineet.
Kiinnostaisiko?
Vakkari-imuria Kuopiossa?
178_XL_15
4
65
Vastaukset
- kponytheti
voisit tulla eka mun luo niin katotaan pokee ja vedetään käteen.. haluisin imeekkin ehkä, kiihottaisi nähdä kun laukeet ja tai laukasta sut. haluisin runkata sykkivää munaas:) m34v kpo heti
- bim44
missäpäin kuopioo ? Voisin tulla ja imee sun kiimaista kullia
olen 71v, mies, käytän naisen alusvaatteita ja hame myös, kun siihen on vain tilaisuus, imut ihania, olen ukm, luonnossa kesäaikaan hyvin käy
- Anonyymi
Missä sua vois tavata. Olis ihana imee sun kullia, kun sulla olis hame ja pikkarit. T. Bium44
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211388
- 1131011
- 20952
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus309794- 42720
- 59647
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on248596- 41591
- 61563
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38555