Tänää pitäis tehä vähä hommia, mut keksisitkös mullekkin huomiseks tekemistä? :)
Huomenna ois "vapaapäivä" :)
23
75
Vastaukset
- sulle_tyrkky
Pidä housut jalassa ja oma puoliso mielessäs. ;)
Minulla on töitä koko viikonloppu eli en ehdi likaisen pettävän lumpun haluja tyydytteleen salaisesti enkä avoimestikaan- Hymyhymy
Sulla ne aina on likaiset ajatukset vaan mielessä itse olet lumppu kun muita haukut.
- KorjaaLumppuIteLuus
Jahas. Tyrkky itte lumppailemassa säärystimetki jo nilkoissa valmiina "tosi Toimiin".
Sulla se vasta likasta peliä on, nii toisten bonus-askeilla ku niitten operattoreillaki. Wink wink. ;) - Hymyhymy
Ei ole mun omallatunnolla tuommoisia asioita:D katos kun on muisti sulla sitä ei taida olla olemassakaan. Sairas olet onko sulla mielialahäiriö. Luulis sun työssä että hallitsisit kielenkäytön voi käydä niin että potkut perseelles kohta työnantajaltas saat.
- GWkaistallaKuulee
Hyvä, ku te Lahnajärven Suomustimet otatte mallia vaan toistenki luureista.
Ps. Salkku kainaloon, ja bensaa palamaan. ;)
Mene pilkkimmään. Huomenna hyvä sää siihen.
- Onihminen
https://youtu.be/RV-I7BsABIA
Poliisi- voi
Ei helvata mikä tyyppi, miks tollasia tyyppejä on edes olemassa? Mistä lie katkeroitunut? Noin vaikeat tyypit pitäisi lähettää Siperiaan. Omalla nimellä vielä hölmöilee julkisesti?
- voi.apua
Kauheeta jänkäämistä. Olis nyt kertonut kymmenellä sakot tosta hyvästä.
- lätäköntakaaviidakosta
Tuossakin kappaleessa, haloo helsingin -beibi -jutussakin laulaa avaruus, en pääse eroon avaruusinnostani mitenkään, pitää siis pelata sellaisia jotta kyllästyn avaruusjuttuihin sitten vaihteeksi.
Mutta niin, itseäni kyllä vähän pelottaakin nuo jotkut isommalla vallalla olevat nuoret naiset, tai eivät pelota vaan, noh, en osaa selittää kummemmin noita kavereita jutuissa.
Tuo freemanin tandem on hyvä kun tulee lätäkön takaa ja viidakosta kuten Juha Sipilä;
https://www.youtube.com/watch?v=hHHg0KpIgno - avaruushahjuttuja
Jos on vapaapäivä niin voit vaikka pelata jotain avaruuspeliä, jotain freelancer, eli bounty hunter avaruudessa, sellaistakin, ja muitakin avaruusjuttuja, dokumenttejakin katsella sitten.
- mitäskeksittäisiin
Jooooo, minullakin lyhyempi päivä töissä, tehdään jotain mukavaa :)
- s_akan_harrasteet
S-huoralta voit kysellä mitä lumppu haluaa tehdä.
veikkaus:
tyrkkyillä
tarjota pimppaa kaikille ukoille
ottaa panosta maksua
kerjätä kehuja somessa instan kuvilla missä tissiä - PliisPliisTellMe
En usko! ;)
Simsalabim...Tehtävä suoritettu. Ihan Parasta Tiedossa! :) - tuollainenkoseon
s_akan_harrasteet kirjoitti:
S-huoralta voit kysellä mitä lumppu haluaa tehdä.
veikkaus:
tyrkkyillä
tarjota pimppaa kaikille ukoille
ottaa panosta maksua
kerjätä kehuja somessa instan kuvilla missä tissiäHiton hyvä etten sekaantunut yhtään enempää häneen.
- ehdotan
Tuut mun kanssa katsomaan jotain kivaa leffaa illemmalla. :)
- parempitoisinpäin
Jospa tehdäänkin toisin päin. Tule sinä tänne. Valmistan tänään reilusti ruokaa, siitä riittää kahdelle kyllä.
- voiteitä
pipipäitä.
- UskaltaakoKattoo
Piditkö sä jo leffaillan? :)
Hän ku kutsuu, ni ihan varmasti! :) - ehdotan
UskaltaakoKattoo kirjoitti:
Piditkö sä jo leffaillan? :)
Hän ku kutsuu, ni ihan varmasti! :)En oikeastaan pitänyt, ehkä tänään. Ei mitään pelottavaa, mielummin jotain hauskaa katsottavaa. :)
- Vastata
Vastaa mulle nyt ainakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681889Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311881Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53945