Kaapelimodeemi Motorola, jonka takana on paikka "perinteiselle" verkkopiuhalle ja USB-johdolle. Jos laitan USB-johdon lähempään koneeseen (johto 2m) ja verkkopiuhan kauempaan (etäisyys 7m) koneeseen, niin käykö verkkojohdoksi sama johto, mikä minulla on ollut ADSL-modeemissa käytössä?
Kaapelimodeemiin kaksi konetta
6
1034
Vastaukset
- vesku
Vain jompaa kumpaa liitäntää voi käyttää, ei molempia yhtaikaa.
Hanki normaali 5-reikäinen ethernet-hubi (kympin-pari) ja kytke kaapelimodemi ja koneet siihen.- eerops
Kiitos vastauksesta. Olisin ehkä värkännyt tätä pitkäänkin ilman neuvoasi. Onneksi värkkäys olisi tapahtunut tyttökaverin luona... Menenpä kauppaan ostamaan hubin.
- Lukia
eerops kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Olisin ehkä värkännyt tätä pitkäänkin ilman neuvoasi. Onneksi värkkäys olisi tapahtunut tyttökaverin luona... Menenpä kauppaan ostamaan hubin.
Kaunista luvettavaa.
Näin se nettikeskustelu kuuluu mennä:
selvä kysymys, selvä vastaus ja vastaukseen kommentti.
Hienoa. - eerops
Lukia kirjoitti:
Kaunista luvettavaa.
Näin se nettikeskustelu kuuluu mennä:
selvä kysymys, selvä vastaus ja vastaukseen kommentti.
Hienoa.Harvoin täällä saa tuollaista palautetta!
Itse ongelmaan; ostin hubin ja sen avulla molemmat tietskarit toimivat OK netissä.
- abc
on kaapelimodeemiin kytketty usb netti ja verkkopiuha yhtä aikaa ja hyvin toimii. Sanovat kyllä että ei toimi mutta toimiihan tuo moitteettomasti!
- Samaisen ongelman kansa tap...
Ohessa linkki missä manuaali Motorolan yleisimpään kaapelimodeemiin, kyllä useimpiin tuon firman modeemeihin saa kytkettyä kaksi konetta yhtäaikaa. Toinen USB-porttiin ja toinen Ethernet-porttiin. Tosin parempi ajatus tuo kytkin ja sen perään koneet, mutta ajattelin nyt korjata "virheellistä" tietoa kumminkin. :)
http://broadband.motorola.com/consumers/products/SB5100/downloads/SB5100_User_Guide.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle402797Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962114Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401971Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131752- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271133