Aino ja Reino

Sinne meni taas muutama työpaikka. Toivottavasti rengaspuoli pyörii edes jonkinaikaa. Paineet kasvaa öljynjalostamon suuntaan.

19

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehto.b

      Jalostamo voisi työllistää nuo irtisanotut työntekijät, ellei koneinsinöörit riitauta asiaa!

      • MietiEnsin

        Nyt kyllä meni överiksi tuo nokkeluutesi, millä tavalla sinun koneinsinöörit liittyvät tähän, hekö olivat syy konkurssiin?


      • vaihtoehto.b
        MietiEnsin kirjoitti:

        Nyt kyllä meni överiksi tuo nokkeluutesi, millä tavalla sinun koneinsinöörit liittyvät tähän, hekö olivat syy konkurssiin?

        Ei syynä konkurssiin, mutta jos ovat jo kerenneet varata kaikki tervatehtaan työpaikat ja närkästyvät siitä jos sinne tulee muita ja sitten riitauttavat asian, sitä tarkoitin!


    • kunttura-lakoon

      Enpä usko jotta montaa paikkakuntalaista otetaan töihin, eihän ne kelpaa.

    • jalkahikiwiki

      Aika hiostava tuo reino sisätossuksi.Sandaali malli parempi.

    • Reino.renkaat.autoon

      Alittajalta kysyisin että tekeekö Reino ja Aino renkaitakin vai mitä tarkoitat?

      • Samoissa tiloissa ja saman omistajan eri niminen firma tekee renkaita.


    • konkurssimainosvetää

      Konkurssiuutisen levitessä tiedoitusvälineiden kautta tilauksia tossuista on tullut niin paljon,hyvä että kerkiävät pakata kaikkia tilauksia tehtaanjohtaja kertoo.

    • eikopituja

      minulla on pinkki reinot ja aino avokkaat olen tukenut tossutehdasta ikävä kyllä kun loppui. Tokmannilla on näkynyt Sauli luvattomia kopioituja reinoja eli saman tyyppisiä jotka saa halvalla

    • tassutellaan

      Sauliko nujersi Reinon tossumarkkinat,vaikka Kari Tapiokin niitä piti keikoillaan,ei kai presidentti ollut pelissä mukana.

    • Jaskoppi

      Miten konkurssiin ajautunut yritys voi myydä tavaraa? Vai joko ne myydään konkurssipesän lukuun?

    • htht

      Ei liene sinun päänsärkysi!

      • Jaskoppi

        On se, koskee aivan reinona päähän tuo juttu


    • varastothupenee

      Uutisissa kerrottiin,että tuhansien tilausten tulva on yllättänyt tossutehtaan.

    • ihan.oikein.menee

      Sehän on hyvä ettei jää konkurssipesälle huutokauppaan myytävää!

    • tiedähäntä

      Paha puolihan on siinnä,kun huutokaupassa jäisi mukavasti käteistä ilman kuittia.

    • toiveajattelua

      Ei jää, ulosottoviranomaiset vai mitkä konkurssipesän valvojat ne on, valvoo huutokaupaa ja yleensä pitää maksaa käteisellä ja se ei onnistu pimeänä, tai pitää olla riittävät pankkivakuudet kalliimmissa kaupoissa!

    • manitpoiskin

      Tossutehdas hukkumassa tilausten suureen määrään.

    • ei.myyntiä

      Kiinnihän tuo on se myymälä inventaarion vuoksi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe