Vantaan kamppailukeskuksen

krav magan taso

Minkätasoista Vantaan kamppailukeskuksen KM-opetus on?

Nettisivuilla ei ole mainintaa muista kuin potkunyrkkeilypuolen ohjaajista. Pyöriikö KM kyseisellä salilla vain potkunyrkkeilyn oheistoimintona vai treenataanko KMkin tosissaan ja pätevien ohjaajien valvonnassa?

kiitos kommenteista.

6

2923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Opetus kamppailukeskuksessa on varsin jees, ja treenihenki hyvä. Ei esiinny monilta (kaikenlaisten lajien) saleilta tuttua hevostelua ja "minä-olen-suuri-sensei-jolla-on-daneja-enemmän-kuin jaksan-laskea"-meininkiä. Ohjaajina toimii Pasi Rantala (G5, keskuksen omistaja ja potkunyrkkeilymaajoukkueen valmentaja, sekä suomen menestynein potkunyrkkeilijä), sekä Jani Vainio (E1). Treenit kahdesti viikossa samaan hintaan kuntonyrkkeilytreenit ja vapaatreenimahdollisuus. Eli magatekniikkaa tulee, jonka lisäksi perinpohjaista lyönti- ja potkuopetusta, sparria ja painia.

Tule katsastamaan niin voit itse todeta sopiiko sulle.

• tiedosta

pitää tulla katsastamaan

• suunpielistä

Herra Jumala sentään, mitä hehkutusta. Ihan kuin vanhoihin hyviin aikoihin Sisiliassa tietyn perheen ollessa vallassa. Hah...hah..haa.
        Ihanko Pasi itse itseäsi kehaisit. Voit hitsi...et vai. No sit se oli aineskii sun bestis tai muijas:)
        Asiahan nyt on niin, että Pasi opettaa kick-thai-budo-kravmagaa: hyppypotkuihin ei kukaan taivu! Tästähän on keskustelu jo vuosia täällä (kantsis kattoo vanhat stooryt...huh hei). Hui hai, jos kunnon oppia halutte, mikä tahansa mesta, kumman tahansa liiton puolelta on parempi! - Ja senhän kaikki tietää, että yanilovilta irtoaa nuolemalla!

Auutttsss....!!!!

• minä
        suunpielistä kirjoitti:

Herra Jumala sentään, mitä hehkutusta. Ihan kuin vanhoihin hyviin aikoihin Sisiliassa tietyn perheen ollessa vallassa. Hah...hah..haa.
        Ihanko Pasi itse itseäsi kehaisit. Voit hitsi...et vai. No sit se oli aineskii sun bestis tai muijas:)
        Asiahan nyt on niin, että Pasi opettaa kick-thai-budo-kravmagaa: hyppypotkuihin ei kukaan taivu! Tästähän on keskustelu jo vuosia täällä (kantsis kattoo vanhat stooryt...huh hei). Hui hai, jos kunnon oppia halutte, mikä tahansa mesta, kumman tahansa liiton puolelta on parempi! - Ja senhän kaikki tietää, että yanilovilta irtoaa nuolemalla!

Auutttsss....!!!!

eipä ollut pasi, bestis eikä muija, vaan seurassa treenaava. Eikä mulla ole oikeastaan mitään syytä nuoleskella ketään, kerroinpahan vaan käsitykseni. Mutta suomihan on vapaa maa, ja toistan siis että paras käydä itse katsastamassa sopiiko kamppailukeskuksen meininki. Sit ihan reunahuomautuksena niin se on yks p****n maku mihinkä liittoon kuuluu tai kenen pääopettaja on ollut murhanhimoisimman erikoisjoukon kouluttajana. Ratkaisevaa on enemmänkin millä asenteella ja intensiteetillä itse treenaa. Ja myös oma kantti. Eli se on tekijä, eikä laji (tai liitto), joka ratkaisee.

• tiikerinsilmä
        suunpielistä kirjoitti:

Auutttsss....!!!!

Oletko itse saanut yanilovilta nuolemalla????

• Ihmettelevä
        suunpielistä kirjoitti:

Auutttsss....!!!!

Mikähän sinua vaivaa?? Mitä vääryyttä sinä olet Vantaan kamppailukeskuksen taholta kokenut? Perustele väitteesi!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      262
      3208
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1274
    3. 66
      1193
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      998
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      896
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      889
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      762
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      698
    Aihe