Olen mennyt tekemään suuren virheen

hölmöminä

Enkä vain yhteen suuntaan vaan useampaan suuntaan. Sellaista se on kun on ihan pihalla oman päänsä sisällä. Koen että minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin katsoa tämä yksi kortti ja jos se ei toimi niin sitten suunnattava jonnekin aivan täysin muualle.

Hieman sekavat ajatukset ja tuntemukset lähitulevaisuudesta tällä hetkellä.

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anomuumio

Rakastit, mutta hylkäsit? Rakastit, mutta torjuit? Valitsit väärin?

Miten mokasit?

• Kylläasiatselkenee

Vähän samat tuntemukset vaikka en mitään peruuttamatonta ole tehnytkään.
      Kuitenkin jos sydäntään kuuntelee, on se aina oikein vaikka ehkä sillä hetkellä "virheeltä" tuntuukin.

• Ogdsj

Ei muuten ole. Sillä voi oikeuttaa monta pahaa virhettä ja olla silti ihan hukassa. Sydän ja järki yhdessä neuvoo oikean suunnan.

• hiekkakiviä

Olipa tuokin jaahah PinkBot tykkää Hiekkamiehestä :)

Hiekkamies eli hiekkaurakoitsija joka kuskailee hiekkaa tarvitsijoille kuorma-autoilla.... tuli mieleen että hyviä saunan kiukaan kiviä voi saada tuollaisilta hiekkakuopilta näiltä, kun ilmoittaa että käymme vähän katsomassa jotain kiviä sieltä, jos saa, pieniä määriä kiviä, varmasti Hiekkamies antaisi luvan että käykää vain katsomassa kiukaan kiviä jos sellaisia löytyy, saa ottaa ihan ilmaiseksi.

Mutta ilmoittaa ja kysyy luvan ensin sitten.

• kaikkime

Virheitä teemme.
      Viisuatta on oppia siitä.
      Hyväksyä itsensä tunnistamalla
      virheellisyytensä.
      Siitä voi kasvaa ihmisenä.

• metiedämmekaiken

Ahaa teitkö lehmänkauppoja joidenkn pedareiden kanssa ja nyt tyynnyttelet itseäsi noiden yhdentekevien aforismien avulla (eli kirjoittelet itseksesi) ? Uliuli, olemme virheellisiä kaikki, no ei ole varattu paholaisen pikkuäpäröille nämä lohtulauseet.

• sivullinenlähimmäinen

Katso se kortti. Et pety. Päinvastoin.
      Minulle tuli voimakas tunne sinun viestisiäsi lukiessani. Olen huomannut itsessäni selvänäköisyyttä. Oli pakko kertoa, vaikka en varmaan sinua tunne.

• cbcb

Noh ehkä toivot liikaa ja luulet että tämä on sinulle, mutta et voi olla varma mitä tarkoitetaan.
        Kortti on jo hanskassa.

• Tyttönen_vain

Jos viittaat suhteisiin, onko nyt niin, että olet mokannut menneisyydessä jokin orastavan suhteen jonka olet myöhemmin tajunnut, että hän olikin se oikea ja sen jälkeen kaikki on vaan mennyt päin metsiä? Oletko kenties paennut huonoihin päätöksiin jotain mikä kaivaa sisintäsi?

Oletko ottanut itsellesi aikaa jotta voit rauhassa käydä läpi asioita? Sillä kyselen, että osaat toimia oikein tämän kortin suhteen. Ettet toista menneisyyden virheitä?

Ole määrätietoinen ja rohkea. Muista myös kunnioittaa toisen rajoja. Älä pelästy jos koet vastoinkäymisiä. Ota rauhassa ja käy asia kerrallaan läpi. Tunnista omat tunteesi, halusi ja toiveesi. Ole selkeä näistä puhuttaessa. Sinun pitää tietää, mitä sinä itse haluat ennen kuin voit sitä toiselta kysyä. Stemppiä sinulle!

• SuutariTape

Tommoset Stempit ku sää tajutaan kiertää todella kaukaa. Onneks. ;)

• Tyttönen_vain
        SuutariTape kirjoitti:

Tommoset Stempit ku sää tajutaan kiertää todella kaukaa. Onneks. ;)

Oletko noin epävarma mies? Et taida olla kovinkaan älykäs tunnetasolla? Miksi et käsittele ongelmia joita sinulla selvästi on? Eikö kykysi / älysi riitä tunnistamaan omia tunteita ja tarpeita? Kirjoitus tyylisi kertoo pelosta, piilotat tökeryyden ja huumorin alle oman epävarmuutesi ja herkän sielusi. Taidat pelätä vahvoja ja tietoisia ihmisiä, varsinkin jos he ovat naisia.

• kolmkybäne

Haha, vittulainen mikä keittiöpsykologi.

Naiset ne nykypäivänä vetää kaikki suhteet perseelleen, ei suinkaan miehet (täyspäiset miehet) Kaikki Suomen naiset on pilattu jo lapsesta lähtien valtiotason feministipropagandalla.

Suosittelen vain ryyppäämään ja polttelemaan budia. Töissäkin kannattaa aina käydä sen verran, että pääsee taas 400 arkipäiväksi liiton rahoille. Toista kaava tämän jälkeen.

Tämä maa on joka tapauksessa menetetty.

• Luuseri_oot
        kolmkybäne kirjoitti:

Haha, vittulainen mikä keittiöpsykologi.

Naiset ne nykypäivänä vetää kaikki suhteet perseelleen, ei suinkaan miehet (täyspäiset miehet) Kaikki Suomen naiset on pilattu jo lapsesta lähtien valtiotason feministipropagandalla.

Suosittelen vain ryyppäämään ja polttelemaan budia. Töissäkin kannattaa aina käydä sen verran, että pääsee taas 400 arkipäiväksi liiton rahoille. Toista kaava tämän jälkeen.

Tämä maa on joka tapauksessa menetetty.

Kirjoittaa säälittävä luuseri jolla ei eteen ota. Ei sun kaltaista kukaan tervejärkinen nainen katso. Kasva aikuiseksi mieheksi, äläkä ole miehen irvikuva! Olet häpeäksi Suomelle. Henkisesti heikko ihminen ryyppää ja pössyttelee paeten omia ongelmiaan. Onnea elämääsi.

• eded
        Luuseri_oot kirjoitti:

Kirjoittaa säälittävä luuseri jolla ei eteen ota. Ei sun kaltaista kukaan tervejärkinen nainen katso. Kasva aikuiseksi mieheksi, äläkä ole miehen irvikuva! Olet häpeäksi Suomelle. Henkisesti heikko ihminen ryyppää ja pössyttelee paeten omia ongelmiaan. Onnea elämääsi.

Mitä vitun väliä sillä on sulle, jos käyn töissä ja maksan veroni? Perusta itse perhe tähän paskamaahan, mä nautin elämästäni.

• Hahahahaha
        eded kirjoitti:

Mitä vitun väliä sillä on sulle, jos käyn töissä ja maksan veroni? Perusta itse perhe tähän paskamaahan, mä nautin elämästäni.

Menikö ihon alle?

• eded
        Luuseri_oot kirjoitti:

Ja mistä tulee toi käsitys, että pakenisin yhtään mitään. Jos juon, minulla on erittäin hauskaa. Jos poltan sätkän, on vielä hauskempaa. Ei kuules ole yhtään sellainen fiilis, että pakenisin yhtään mitään, olin sit selvinpäin tai meno päällä. Onnea sun elämääs, sitä näytät tarvitsevan, lammas.

• Hyvääviikonloppua
        eded kirjoitti:

Ja mistä tulee toi käsitys, että pakenisin yhtään mitään. Jos juon, minulla on erittäin hauskaa. Jos poltan sätkän, on vielä hauskempaa. Ei kuules ole yhtään sellainen fiilis, että pakenisin yhtään mitään, olin sit selvinpäin tai meno päällä. Onnea sun elämääs, sitä näytät tarvitsevan, lammas.

Puolustusmekanismi.. Kai tiedät, että mitä enemmän selität omaa elämääsi sitä syvemmällä ongelmissa kahlaat. Ongelmien kieltäminen vie sinut kohti surua ja kärsimystä. Kiitos, elämäni on hyvää ja tasapainoista. Hyvää viikonloppua sinulle!

P.S. En ole lammas vaan ihminen :-)

• eded
        Hyvääviikonloppua kirjoitti:

Puolustusmekanismi.. Kai tiedät, että mitä enemmän selität omaa elämääsi sitä syvemmällä ongelmissa kahlaat. Ongelmien kieltäminen vie sinut kohti surua ja kärsimystä. Kiitos, elämäni on hyvää ja tasapainoista. Hyvää viikonloppua sinulle!

P.S. En ole lammas vaan ihminen :-)

Ihan miten vain. Puhut mulle kuin jollekin piripäälle, vaikka en oo koskaan koskenut koviin aineisiin. Ai ootko vähä pihalla? Luimu! Suosittelen ehkä avartamaan ajatusmaailmaa.

Mulla oli oikeus kirjoittaa tyttöselle noin älyttömän naiivin teksin jälkeen vähän järkee päähän, mut sul ei oo mitään oikeutta hyökätä lapsettomuudesta ja elämästä nauttivan, kantakaupungissa asuvan 36-vuotiaan miehen perseelle, koska et tunne mua, ja typeriä ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ en oo tänne kirjoittanut.

• Member

Oletpa sinä tulinen ja ihana mies et kai vaan ole Pekka?

• Member

Et olekkaan koska ei hän huumeita käytä anteeksi erehdys googletin tuon pudin en tiennyt mitä se on.

• Sivustahuutaja
        Member kirjoitti:

Oletpa sinä tulinen ja ihana mies et kai vaan ole Pekka?

En tiedä, onko Pekka vai Arska vai Killekalle, mutta keskenkasvuinen on, näin sivullisen silmiin. En ole "tyttönen" enkä kukaan muukaan.

Kun ihminen varttuu, hän osaa suhtautua lempeästi itseään kehittymättömämpiin. Hänellä ei ole tarvetta päteä.

Uskon että niin "Pekka" kuin "tyttönenkin" ovat pohjimmiltaan kauniita sieluja, jotka janoavat, mitä ihmiset janoavat.

Rakkautta kaikille.

"Rakastakaa toisianne", sanoi George Harrison, eikä sen jälkeen enää muuta sanonutkaan.

• Member

Minä en ole tuo tyttönen nimi merkillä oleva koska en ole enää vain tyttönen.

• Kasvanutedelleen
        Member kirjoitti:

Minä en ole tuo tyttönen nimi merkillä oleva koska en ole enää vain tyttönen.

Olen tytttttönen

• tarrojenkinliimailua

Aika hauskoja ovat nuo vaalien jutut, tarrojen liimailuja ja sellaista, huvittaa paljon tuollaiset temput :)

• DragsuQviinistitKy

Jep. Mitähän puoluetta sää Kukkura-vihkoines täl kertaa "edustat"? ;)

• Kill_yourself

Tapa tapa ittes, tapa tapa ittes, tänne sä kuolet kumminkin

Tapa tapa ittes, tapa tapa ittes, tänne sä kuolet kumminkin

• Haeapuaitselles

Mistäs laitoksesta sä karkasit?

• niitävälillä
        Haeapuaitselles kirjoitti:

Mistäs laitoksesta sä karkasit?

Karkailee :DD onneksi on hälyttimet keksitty niin eivät kauas pääse.

• syötablettisiniin

"Syö Tablettisi".

• Anette1

Miten se on mahdollista? Jätit sinua rakastaneen? Jotta pystyit seurustella ihmisen kanssa jota et rakasta sittenkään? Petit tätä kolmannen varatun kanssa josta ei olisi edes suhteeseen? Lisäksi olet ihastunut neljänteen? Hän on jokerisi vai kuka?
      Pystytkö puhua kenenkään kanssa?

• En. Elelin kiertolaiselämää enkä muista ketä, kuka, missä ja milloin ketäkin pannut tai rakastellut.

• hölmösinäkö

Milloin tämä kortti on käännetty ja mikä havahdutti juuri tänä aamuna?

• hölmöminä

Miksi kysyt?

• hölmösinäkö

Kaikkihan me täällä tunnistelemme ja omimme näitä, trolleja ehkä lukuunottamatta. Aina voi toivoa, eikö?

• hölmöminä
        hölmösinäkö kirjoitti:

Kaikkihan me täällä tunnistelemme ja omimme näitä, trolleja ehkä lukuunottamatta. Aina voi toivoa, eikö?

Kannattaa kuitenkin ennemmin olla realisti.

• hölmösinäkö

Viittaatko itseesi vai minuun?

• hölmöminä
        hölmösinäkö kirjoitti:

Viittaatko itseesi vai minuun?

Kaikkiin jotka käyvät palstalla.

• hölmösinäkö

Totta. Viihdettähän tämä ja mainostajien euroja Allerin tilille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2238
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      95
      2058
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1330
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1142
    Aihe