Tarkoitus on teettää kerrostaloasuntoon kylpyhuoneremontti. Pinta-ala on noin 5 neliötä. Missähän hintaluokissa HYVIN toteutettu kylpyhuoneremontti mahtaa pyöriä Hämeenlinnassa. Kalusteiden hinnat on aika helppo haarukoida. Työn hinta lähinnä kiinnostaa. Kylpyhuoneessa ei ole mitään erikoista ja esimerkiksi laajoja putkitöitä tms. ei tarvitse tehdä.
Tarjouksia työn osuudesta on tullut välillä 6000 - 17 000 euroa. Se kuuden tonnin kaveri ei oikein vakuuttanut. Jotenkin tuo 17 000 euroa taas tuntuu aika vahvasti ylihinnoitellulta. Tiedän kyllä, että hyvin tehty työ maksaa ja homma pitäisi tulla ns. kerralla kuntoon.
Kylpyhuoneen hinta
Suihkuttelija
5
131
Vastaukset
- Remonttiakh
Työnosuus noin 4000€.
- Yuoyyyy
Tällä Porilaisella firmalla on kotisivuillaan viitteellinen hinnasto. Tuskin tulevat sinne tekemään, mutta hintatasoa voi vähän päätellä.
https://xn--kylppri-9wa.fi/ - Suihkuttelija
Tuosta avoimesta hinnoittelusta voisivat ottaa muutkin mallia.
https://xn--kylppri-9wa.fi/ - Anonyymi
Moikka
Missä kohde sijaitsee? Ilmoita s. postilla [email protected], niin katsotaan voimmeko olla avauksi.
T: Voitto - Anonyymi
Putkiremontti kannattaa tehdä ensin ja sitten vasta kakkihuussi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288