Tärkeintä nyt kaikille on että saadaan Jussi Hallo-Aho pääministeriksi... olemme sen velkaa edellisille ja tuleville sukupolville..
Jussi for primeminister
6
149
Vastaukset
- jfk1967
Tuossa on yksi pieni ongelma. Huomaat vaalien jälkeen....
- Suomi100ja200
Ilman muuta hoidetaan homma ...me suomalaiset
- SaakelinTunarit
Suomalaiset ovat perinteisesti hoitaneet homman, kaksi viikkoa nuristaan niin perskuleesti,
vaikka verot tuplataan ja bensan hinta on 10€/l ja Caruna nostaa 500%
sähkönsiirtohintaa. Ensin jupistaan niin peskuleesti, sen jälkeen tyydytään siihen mitä on.
Saakelin lampaat, tehkää jotakin, harrastakaa vaikka kansalaistottelemattomuutta, tehkää jotain. Poliitikot eivät siihen pysty, äänestätpä ketä hyvänsä,äänestämäsi puolue heittää aamuvirtsat niskaasi vaalien jälkeen, halusitpa tai et...
Politiikka täyttä kusetusta jo aikojen alusta, eikä se siitä mihinkään muutu, jos joku on toista
mieltä ja pystyy toteen näyttämään asian haluaisin kommentteja :). He eivät kuitenkaan mitenkään määrittele, että mistä maista tahi maanosista he maahanmuuttoa toivovat. Ilmeisesti mikään EU_maa ei kelpaa, koska 500 miljoonaa asukasta saa muuttaa vapaasti.
Samalla he puhuvat ilmastonmuutoksen torjumisesta. Tällöin ei maahanmuuttaja voi olla pienemmän hiilijalan jäljen jälkeensä jättävän lämpimän maan asukas.
Ulkoministeri Timo Soini (sin) halusi tuottaa Filippiineiltä hoitajia, joilla on korkeampi työmoraali.
RKP:n puheenjohtajana oli hyvin suvaitsevainen gentlemanni Carl Haglund, joka puhui julkisesti, että vaikka 2 miljoonaa itärajan takaa. Mikä on puolueiden kanta nyt? Afrikasta vai Venäjältä?
Erittäin tärkeää ilmastonmuutoksen torjumiseksi on, että muuttajat eivät tule lämpimistä maista.
Niille, jotka vastustavat rajat kiinni politiikkaa, voi esittää kysymyksen: Avataanko itäraja?- eri_puolilla
Ei todellakaan avata itärajaa. Mitä vähemmän ja parasta kun ei lainkaan Venäjällä on Suomessa omia etujaan muka valvottavana niin sen parempi
eri_puolilla kirjoitti:
Ei todellakaan avata itärajaa. Mitä vähemmän ja parasta kun ei lainkaan Venäjällä on Suomessa omia etujaan muka valvottavana niin sen parempi
Suomi tarvitsee maahanmuuttajia ja pitää torjua ilmastonmuutosta. Afrikasta ei kannata lentokoneella lennättää ihmisiä, kun itärajan takaa pääsee junalla. Moskeijat voidaan muuttaa päiväkodeiksi, jos koko kansa on kristittyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654