Tasonhan tietää kun päällikön tuntee ja katsoo parkkipaikalle, jossa 2vartijoiden " kulkuneuvot on. Mopoautoja pitkä rivi !! :-D
Turvapalvelu 100
7
233
Vastaukset
- Sexyveast
Talonmiehiltä ne ressukat näyttää :D Mopoautolla ajavat talkkarit.
- johtajaKeinonen
Mopoauto on nykyaikana nopea ja sillä pääsee kapeillakin käytävillä rosmojen perässä. Ihan hyvä on siis mopoautot turvapalvelun käytössä.
- Anonyymi
Kätevä sillo ku toimii
- Anonyymi
Jo on aikoihin eletty sossu on maksanut mamun vartioinnista turhaan monia satojatuhansia euroja. Jo on kallis nahka mamulla. Näin sossua huijataan ja aina on mamut asialla. Miten on mahdollista
- Anonyymi
Mun mopoauto kuljee 65 kh/h. Turhapalvelun daciat kulkee huonommin. Tosin ei niillä ole edes rahaa ostaa oikeita autoja siksi tommoset mopot.
- Anonyymi
kun joku isompi tulis ja söis koko turvapalvelun.
- Anonyymi
Älkää nyt. Eikös siellä ole nykyään myymälävartijana eläkkeelle jäänyt skappari jonka ikä ja elopaino on sama lukuarvo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804