Hei, voisiko joku auttaa minua,
Minulla on patti kaulassa vasemmalla puolella keskikohdassa. Välillä patti on herneen kokoinen ja välillä niin iso että sen näkee kaulassa. Se on ollut minulla varmaan lähemmäs puoltavuotta. Minulla on myös tullut satunnaisesti ulosteen mukana verta, joskus pieniä määriä ja joskus niin paljon että sen näkee pöntön vedessä. Liittyvätkö nämä toisiinsa? En ole käynyt lääkärissä koska en ole aiemmin kiinnittänyt näihin asioihin huomiota mutta tuo patti vaan ei lähde pois. Minulla ei ole ollut pitkään aikaan mitään angiinaa tai mitään muutakaa, talvella oli flunssaa kyllä mutta patti oli jo ennen sitä. Olen myös jatkuvasti väsynyt mutta se voi johtua huonosta unirytmistä. Olen siis 16 vuotias poika ja käyn töissä. Mistä nämä asiat voisi johtua? Ja onko huolen aihetta? Voisiko tämä olla syöpä? Lääkäriin olen ensiviikolla menossa joka tapauksessa varmuuden vuoksi.
Patti vasemmalla puolella kaulaa
6
339
Vastaukset
- PimeäErkki
Suolistosyövältä kuulostaa, jaksamista
- Plsnoucancer
Kiitos tiedosta miten hoidan kotikonstein?
- soitaaika
Plsnoucancer kirjoitti:
Kiitos tiedosta miten hoidan kotikonstein?
Syöpiä ei hoideta kotikonstein.
Mitään syöpää ei välttämättä edes ole.
Kerro sille lääkärille mitä pelkäät, mitkä oireesi ovat.
Toivottavasti kohdallesi osuu hyvä lääkäri, joka osaa ottaa huomioon myös ihmisen henkisen hädän.
- Canceris
Mene lääkäriin.
- Lumilintu
Pian lääkäriin ja kerro kaikki oireesi. Paljon tsemppiä sulle!
- soitaaika
Kaulapatti voi olla tulehtunut rauhanenkin.
Jos ulosteen veri on kirkkaanpunaista kyse todennäköisesti peräpukamista.
Jos veri tummaa, kyse saattaa olla vakavammasta asiasta.
Varmuutta et voi saada, ennekuin menet lääkäriin. Asiat kyllä pystytään selvittämään.
Tilaa aika terveyskeskukseen, ei kannata olla epätietoisuudessa, se stressaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289