Mikä niissä kauhuelokuvissa kiehtoo?

en.tajuu

Saa kylmiä väreitä jännityksestä vai mikä?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myhveröinen

Minua ei mikään. En tykkää kauhuelokuvista. Ovat väkivaltaisia ja juonet tylsiä ja tyhmiä. Eikä edes pelottavia ole.

• Jännitys.

• Knainen

Mulla on kausia kun katselen enemmän kauhuelokuvia ja sitten on kausia kun en pysty niitä katsomaan ollenkaan.

Aika paljon pääni sisällä tapahtuvista liikkeistä sen hetken elämässäni se kertoo miten suhtaudun kauhuelokuviin.

Kun omassa elämässä suhteellisen tasaista arkea ja mulla on turvallinen olo elämässäni niin koen toisinaan jännityshakuisuutta ja itsensä pelottelun halua sellaisilla elokuvilla.

Sitten kun omassa elämässä on kauhua jo riittämiin itsessäänkin niin karsastan elokuvissa sitä sillä kun sitä on liikaa psyykkeeni reagoi ahdistuksella eikä se ole kiva juttu.

En minäkään pelkään silpomista jaksa ja usein kiinnostun juonesta. pelkkä puukolla leikkiminen hippaa on tylsää ja raakaa katottavaa mutta hyvällä juonella jossa joutuu itsekin miettiin et kuka on tekijä on ja miksi sekä mitä tapahtunut. esim. Gothika kuuluu yksiin suosikkeihin vaikka järkytyin ekalla kerralla aika paljon eräistä kohtauksista. En tykkää verestä ja suolenpätkistä vaan joku juttu siinä pitää olla että joutuu aivoillaan itsekin pähkäileen että kuinka tässä käy.

Mä olen herkkä reagoimaan voimakkaasti jos näen rajua väkivaltaa ja siinä muija riehui kirveellä ja katkoi aviomiehensä raajoja kun miehensä yritti ryömiä jo ilman jalkoja pakoon lattialla. Mulle se oli aika rajua ja kyllä mä järkytyksestä ja myötätunnosta itä uhria kohtaan itkin silloin, mutta elokuvan toisen kerran katsoessa tiesin koko elokuvan tarinan joten sama kohtaus ei enää järkyttänyt yhtä paljon.

Katson elokuvan aina jos telkkarista se esitetään. Kauhuelokuvat ovat kausittaisia mulla eli silloin kun mun elämässä on kaikki hyvin ja mulla on mukavan tylsää niin niitä kestän katsellakin ihan vapaaehtoisesti

• enpidäniistä

Ei mikään. En katso sellaisia elokuvia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3305
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2353
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1879
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1861
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      25
      1286
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    Aihe