Itä-Helsinkiin, Mellunmäen ja Länsimäentien kupeeseen on rakenteilla kerros- ja rivitaloja, jotka valmistuvat syksyllä 2020. Asuntojen ensimmäinen hakuaika on 29.3.2019 - 15.4.2019.
Lue lisää asoasunnoista >> https://ta.fi/vapaat-asunnot/asunnot/Asumisoikeus/Helsinki/kaikki-alueet?tkid=151842
TA:n Mellunkylään valmistuvat asoasunnot nyt haettavissa
11
90
Vastaukset
- jan023
Ihan hirveitä esim kolmiossa toi kylppäri metrin mittainen tai kahden,vaatteille ei vaatehuonetta ei kaappia ja tonnin maksat kuussa ja lisäksi asomaksu
- Anonyymi
Onko täällä Mellunkylään hakeneita ? Haluaisitko kertoa millaista asuntoa hait ? Itse hain kolmiota numerolla 199xxx. Ei siis mikään loistava numero kun vasta muutaman vuoden vanha. Jännittää liikeneekö omalla numerolla mitään toivetta vastaavaa.
- Anonyymi
Aivan varmasti saat kolmion sieltä tuolla numerolla.
- Anonyymi
Kiitos kannustuksesta 😊 vielä kun se olisi se yksi ja oikea. Toisaalta monet kolmio vaihtoehdoista oli mieleisellä pohjalla.
- Anonyymi
Tarjous tuli. Olemme sijalla 1 numerolla 16xxx.
- Anonyymi
Ja mikäköhän syy hakea tuonne noin pienellä numerolla? T
- Anonyymi
Jeesus, tolla numerollahan olis päässy Haaviin. Seuraavalla hakijalla varmaan numero ollu 280 xxx luokkaa, jos edes kukaan muu hakenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus, tolla numerollahan olis päässy Haaviin. Seuraavalla hakijalla varmaan numero ollu 280 xxx luokkaa, jos edes kukaan muu hakenut.
Niin tai sitten Trolli/Feikki oli asialla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten haki yhtä kymmenestä 2=kerroksisesta rivitalosta.
- Anonyymi
Tai sitten on unohtunut/tippunut yksi x=0 järjestysnumerosta eli 16x xxx.
- Anonyymi
Kamalaa pienen numeron tuhlausta. Mikset sä oo hakenut itelles toista numeroa tälläsiä kohteita varten joihin pääsee tuoreemmallakin numerolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949