Harhailin jossain keski- tai ala-kaupungilla ja silmiini sattuu. Asfaltti purkkamatto avautuu eteeni, kuin kalansilmä objektilla kuvattuna. Jokaisesta valkoisesta täplästä kadulla loistaa himmeää valoa, kuin pieniä batmanin hätähuuto valokeiloja.
Mietin miksi ne loistavat ehkä uneksin, ehkä jokainen purkan sylkäisijä on jättänyt pienen osan itseään asfaltille tai sitten olen huumattu.
Sarvikuono heittää pihalla vellovasta ihmis-olio massasta aina jonkun epäonnisen, tuhannen kännisen sisään ihmis-olio baariin.
Ne jotka ovat tajunneet porautua asian ytimeen kannetaan paareilla pois, sarvikuonon punaisten silmien alta.
Punaisella eli isolla P:llä viittaan jamaikalaisiin valkuaisiin blaadaus filmissä. Heti ensimmäisen kierroksen jälkeen filmi poikki.
puhunko ääneen, kuulevatko he?
Sarvikuono kuuli ja astelee minua kohti..
Kiire ja paniikki nousevat kantapäitäni pitkin selän syvinpiin syövereihin, kuin kastemadot mullasta sateella. Juoksuaskeleeni painautuvat hiekkaan, joka oli vielä kiinteää pintaa 3minuuttia sitten, kuinka lujaa kengät voivatkaan kulkea, kauhun sulkematta silmiä.
Kuinka kaunista laulua kuulenkaan, hymyn se nostaa kasvoilleni, iloa se tuo matkoilleni.
Ääni kuuluu suhteellisen tuuheasta kuusesta, joten en näe kuunneltavaa. Laulu kuitenkin on sen verran hypnoottista, että kuin karhu saalistus vietin ajamana ponkaisen puuhun ja metsästän ääntä ja kuvaa.
Mustemmat ovat hiukset, kuin korpin siipi keskiyöllä.
Silmät sinisemmät kuin kokoomuksen logossa ja sen puheenjohtajan silmissä.
Kasvot kauniit, suu mystisessä hymyssä.
Kaikinpuolin muutenkin nainen, seireeni on täydellinen. Kuinka kehräävä lantio pyörii tuulen tahdissa 17tuumaisen oksan päällä, jopa raskaana oleva kissa on tullut kuuntelemaan tätä romanttisinta kokemusta eläessäni.
Laulu loppuu, kuin eräkämpältä kantautuva rääkkyminen alkaa samaa tahtia tyhjenevän pirtukanisterin avulla. seireeni on unohtanut laulunsa ja ottanut minut syleilyynsä, kuin se voikaan tuntua siltä pelkkä kosketus, tuhannet ja taas tuhannet pienet mikro orgasmit vavisuttavat miehuuttani, suudellessani tätä olentoa.
Samalla, kun hänen valkoinen läpi kuultava mekkonsa putoaa tavalla ensimmäisten lehtien puusta, näen näyn jumalaisen, nuo rinnat niin täyteläiset ja ruusu kaikkein kaunein kukkiva.
Oksat taittuvat allemme, kun olen muuttumassa neidon kanssa yhdeksi olennoksi. -KRÄÄK! Musta korppi lentää ohi ja osoittaa siivellä ihmisaktia katsovaa kissaa, joka SYNNYTTÄÄ?? ensimmäinen pienen rotan näköinen limapallero putkahtaa ulos, kuin nopeasti sen jälkeen toinenkin..
Kolmannen napanuoran joudun itse katkaisemaan emo sitä ei näköjään jaksa tehdä. Auttaessani nämä luonnon ihmeet maanpäälle elävinä, terveinä muistan neidon, jota juuri olin alkamassa tyydyttään on kadonnut. Kadonnut yhteiseltä kuusi matoltamme..
Kadonnut kuin ensimmäinen lumihiutale vesisateeseen.
psykedeliaa, seksiä, synnyttävä kissa osa1
quosimodo
2
495
Vastaukset
- maakala
aika erikoista. Mistäs mieleesi tollasta juolahti?
Omia kokemuksia?=) - paw
mukavaa surrealisminpoikasta. oliko tarkoituksenmukaista käyttää numeroita? myös tuplakysymysmerkki mielestäni ontuu.
vielä kirjoitusvirheistä eroon ja jokin todella omaperäinen "juoni", niin hyvä tulee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768