Kiihottuminen kumppanimäärästä

K43558

Hei!

Tällä palstalla on usein puhuttu seksikumppaneiden määrästä. Suuri kumppanimäärä on usein koettu epämiellyttäväksi. Olen mies ja koen asian päinvastoin. Minua kiihottaa naisen suuri kumppanimäärä. Se ei vähennä nautintoa tai tee ketään likaiseksi. Minusta on todella kiihottavaa ajatella työntyessäni lämpimään ja liukkaaseen emättimeen, että sinne on himokkaasti työntynyt monta muutakin kivikovaa kyrpää.

Ihanat emättimen poimut ovat hieroneet monen muunkin miehen paksua terskaa. Naiseni emätin on tuottanut valtavasti ihanaa himoa, sekä naiselle itselleen, että sinne aikaisemmin työntyneiden miesten siittimille. Minusta on ihana ajatella, kuinka monet muut miehet ovat rytmisesti työntöjen saattelemana laskeneet ison spermalastinsa sinne samaan ihanaan paikkaan, jonne minä tulen kohta laskemaan oman spermani.

Viimeinen piste kiihottavuudessa on, kun tiedän naisen synnyttäneen ja ajattelen hänen hedelmällistä kohtua, jonka myös muiden miesten sperma on täyttänyt ja hedelmöittänyt. Nyt naiseni ihana emätin ja kohtu täyttyy minun spermastani ja tekee saman. Liityn osaksi siihen miesten ketjuun. Kuten muutkin miehet ovat tehneet hänen emättimessään: kyrpäni jäykistyy emättimen sisällä sykkivään loppuhuipennukseen ja molemmat tunnemme lämpien nesteiden virtauksen ja täyttymyksen.

Mitä muut naiset ja miehet ajattelette? Kiihottuuko kukaan muu vastaavasta?

33

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisäänvaan

      Mua kiihottaa myös. Pihtaaminen ei kiinnosta. Nautinnon jakaminen on naiseutta parhaimmillaan. Kiihottaa kun tietää että kymmenet miehet ovat roiskineet lastinsa vaimoni sisään ilman kumia. En edes tiedä kuinka moni.

      • Anonyymi

        Niin on se aika härskiä ajetella.


    • On komiaa kyllä.

    • Eisekäyttämälläkulu

      Samat ajatukset. En ole niinkään mikään cuckold tyyppinen mies, eli mikään vaimon menettäminen toiselle ei kiinnosta tai kiihota. Mutta ajatus siitä että vaimoni on nainut vuosien aikana ainakin kolmen lukiolaisen, yhden armeijaa käyneen, muutaman opiskelijahepun, kahden tai kolmen työkaverin, parin miesystävän ja muutamien yhden illan panojen kanssa, saa kyrpäni kivikovaksi.

      Olen tavannut vaimoni entisen poikaystävän jonka kanssa hän oli neljä vuotta ennen minua. Tieto siitä että hän oli päässyt laittamaan lastinsa vaimoni pilluun vain muutamaa viikkoa aikaisemmin, mutta myös lähes vuosi sen jälkeen kun he olivat eronneet (heillä oli eron jälkeen friends with benefits suhde), on erittäin kiihottava. Mutta sen kiihottavuus ei ole mitään sen rinnalla että vaimoni oli raskaana kun tapasimme! Kaikkien välit olivat tietenkin oudot kun tämä tuli ilmi ja olin tyhmyyksissäni lähellä erotakin, mutta vaimon kanssa peuhatessa en malttanut olla ajattelematta sitä kuinka paljon he olivat naineet eron jälkeenkin. Vaimo ei ole koskaan tunnustanut sitä ovatko he naineet meidän tapaamisen jälkeenkin, mutta sitä välillä ajattelen.

      Seksikumppaneita vaimolla on ollut kaikenkaikkiaan parikymmentä.

      • Anonyymi

        Meitä on moneen junaan. Anna minäkin nussin eukkoasi


    • Toi on seksikästä kyllä.

    • En nyt kiihotu ajatuksesta, mutta ei mua mitenkään haittaa että toisella on kokemusta. Sehän on vain hyvä asia.

      En ymmärrä miehiä, jotka ovat neitsyiden perään. Eiväthän ensikertalaiset ole hyviä.

    • Itselläni päinvastaiset tuntemukset...
      En voi edes kuvitella harrastavani suojaamatonta seksiä ei neitseellisten naisten kanssa... Ne sp-taudit ovat siellä tilastojenkin valossa 100%: lla varmuudella, mikä tekee jo pelkästä ajatuksesta inhottavan..Profiilistani voi lukea asiasta enemmän.
      Suojaseksiä voisi ehkä paremman puutteessa harrastaa ei neitseellisen naisen kanssa, mutta siinäkin on riskinsä, sekä sitten ne omat rajoitteensa mitä voi tehdä ja mitä ei voi.

      Itse etsin tervettä neitseellistä naista vakkari suhteeseen.

      • Anonyymi

        Mistäs ihmeestä luulet sellaisen löytyvän? Ihmettelen vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs ihmeestä luulet sellaisen löytyvän? Ihmettelen vaan.

        Keskustelupalstoilta sekä treffeistä on löytynyt tähän saakka....


      • Anonyymi

        😂😂😂 Elämä on muutenkin niin lyhyt, että ennemmin nauttii elämästä ym. kuin varoo neuroottisesti kaikkia tauteja ja bakteereja koko ajan. Itse haluan ainakin elää! Kuka hullu torjuu elämänsä rakkauden vaan siksi ettei ole neitsyt ja koska bakteerit? Ennemmin elän elämäni rakkauteni kanssa ja otan riskin, kuin ilman rakkautta kaikkia tauteja vältellen, koska sellainen elämä ei yksinkertaisesti ole elämisen arvoista. Elämässä kuuluu heittäytyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂 Elämä on muutenkin niin lyhyt, että ennemmin nauttii elämästä ym. kuin varoo neuroottisesti kaikkia tauteja ja bakteereja koko ajan. Itse haluan ainakin elää! Kuka hullu torjuu elämänsä rakkauden vaan siksi ettei ole neitsyt ja koska bakteerit? Ennemmin elän elämäni rakkauteni kanssa ja otan riskin, kuin ilman rakkautta kaikkia tauteja vältellen, koska sellainen elämä ei yksinkertaisesti ole elämisen arvoista. Elämässä kuuluu heittäytyä.

        Niin,, mutta kun sitä rakkautta ei pääse syntymään missään vaiheessa ei neitseellisiin naisiin kun en edes tutustu heihin..
        Mun profiilissa on selkeät kriteerit kehen lähden tutustumaan.
        - Kutsun sitä " koodikseni" elän sen mukaan.

        Ymmärrän kyllä näkemyksesi, mutta fakta on myös se, että nämä heittäytyjät ovat 100%: sti taudinkantajia. Herpes, hpv, kondy yms. Tilastot kertovat, että asia on näin.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Niin,, mutta kun sitä rakkautta ei pääse syntymään missään vaiheessa ei neitseellisiin naisiin kun en edes tutustu heihin..
        Mun profiilissa on selkeät kriteerit kehen lähden tutustumaan.
        - Kutsun sitä " koodikseni" elän sen mukaan.

        Ymmärrän kyllä näkemyksesi, mutta fakta on myös se, että nämä heittäytyjät ovat 100%: sti taudinkantajia. Herpes, hpv, kondy yms. Tilastot kertovat, että asia on näin.

        Sinun mahtavan logiikkasi mukaan siis kaikki, ihan kaikki vastaantulevat naiset, myös sinun äitisi, siskosi, tätisi, mummosi, ja myös tyttäresi, sekä opettajasi, kollegasi, ystäväsi, kavereittesi vaimot ja tyttöystävät, ovat taudinkantajia?

        Suosittelen että hakeudut hoitoon noiden "tilastoittesi" kanssa, ja sen jälkeen menet takaisin koulunpenkille opettelemaan hieman matematiikkaa ja tilastotiedettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mahtavan logiikkasi mukaan siis kaikki, ihan kaikki vastaantulevat naiset, myös sinun äitisi, siskosi, tätisi, mummosi, ja myös tyttäresi, sekä opettajasi, kollegasi, ystäväsi, kavereittesi vaimot ja tyttöystävät, ovat taudinkantajia?

        Suosittelen että hakeudut hoitoon noiden "tilastoittesi" kanssa, ja sen jälkeen menet takaisin koulunpenkille opettelemaan hieman matematiikkaa ja tilastotiedettä.

        80% kansasta kantaa useampaakin sp- tautia.
        Tautien ulkopuolelle jää siis ainoastaan lapset, neitseet sekä koodin mukaan eläneet.
        = Kyllä. Lähes kaikki täysi- ikäiset kahdenvälisen seksielämänaloittaneet ovat taudinkantajia. Minä olen hyvä matematiikassa. Sinä olet se joka ei ymmärrä.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        80% kansasta kantaa useampaakin sp- tautia.
        Tautien ulkopuolelle jää siis ainoastaan lapset, neitseet sekä koodin mukaan eläneet.
        = Kyllä. Lähes kaikki täysi- ikäiset kahdenvälisen seksielämänaloittaneet ovat taudinkantajia. Minä olen hyvä matematiikassa. Sinä olet se joka ei ymmärrä.

        Niinpä niin.

        PubMedin mukaan maailman yleisin seksitauti on papilloomavirus (HPV).

        Normaaliväestössä sukupuolitauti/eja on 12,4 prosentilla ja riskiryhmissä (huumeiden käyttäjät sun muut sekopäät) 30,9 prosentilla.

        Suosittelen todellakin että menet ensin hoitoon ja sitten uudestaan kouluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin.

        PubMedin mukaan maailman yleisin seksitauti on papilloomavirus (HPV).

        Normaaliväestössä sukupuolitauti/eja on 12,4 prosentilla ja riskiryhmissä (huumeiden käyttäjät sun muut sekopäät) 30,9 prosentilla.

        Suosittelen todellakin että menet ensin hoitoon ja sitten uudestaan kouluun.

        Paskaa tuo väite.
        Mun profiilista voi lukea enemmän.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Paskaa tuo väite.
        Mun profiilista voi lukea enemmän.

        Hupiukko oot


    • Anonyymi

      Kyllähän se on positiivinen asia että naisella on kokemusta ja siten myös tietää mistä tykkää. Oma vaimoni oli sellainen lähipiirin ystävä jonka kanssa lähes kaikilla kavereillani oli ollut aiemmin jonkinlainen suhde. Sitten kun jäin yksin niin tämä ystävä iski kiinni ja varasi minut miehekseen. Ei haittaa vaikka työkaverit kertoivat tämän tytön olleen nuorempana melkoinen kiertopalkinto kotikunnallaan ja osastollakin aika moni on aiemmin häntä polkenut. Se nyt on menneisyyttä. Onhan sitä itsekin oltu aika rajussa kierrossa. Nyt kun on oltu jo parikymmentä vuotta aviossa niin lapsia on siunaantunut ja seksiä riittää edelleen. Eikä vaimo ole vieraissa hyppinyt kuin pari hassua kännisekoilua jotka on helpolla saanut anteeksi. Itse olen uskollinen ja ihan tyytyväinen.

      • Se on hienoa että on mennyt hyvin. Juu ja että muijalla on kokemusta


    • Anonyymi

      Ajatuksena ristiriitainen, omaakin rakasta on useat pojat ja miehet panneet paljaalla ja roiskineet spermat sisään. Toisaalta herättää mustasukkaisuutta, mutta silti kiihottaa ajatus siitä että aikanaan miehet ovat helpolla päässeet rakkaani kanssa intiimiin kanssakäymiseen.

      • Anonyymi

        Kiihottaa vain. Mieluummin seksistä pitävä himokas nainen kuin tavaraa pihtaava. Kyllä siitä riittää muillekin. Minua kiihottaa kun tiedän että vaimoa on naitu todella isolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaa vain. Mieluummin seksistä pitävä himokas nainen kuin tavaraa pihtaava. Kyllä siitä riittää muillekin. Minua kiihottaa kun tiedän että vaimoa on naitu todella isolla.

        Onhan se kyllä tavallaan todella kiihottava tietää että oma rakas on ollut useiden miesten kanssa nuoresta lähtien. Ja ehkäisy valinnan takia paljaalla, toki välille on mahtunut synnytyskin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaa vain. Mieluummin seksistä pitävä himokas nainen kuin tavaraa pihtaava. Kyllä siitä riittää muillekin. Minua kiihottaa kun tiedän että vaimoa on naitu todella isolla.

        Onko ollu kuinka iso kulli?


      • Anonyymi

        Minua kiihottaa myös se kun vaimo kertoo entisistä seksikokemuksistaan seksin aikana. Minulla ei ole ollut mustasukkaisuutta siitä koskaan, koska ymmärtäähän sen että ihmisillä on elämänkokemusta. Niin minullakin. Alkuun aihe ei kiihottanut, mutta vuosien saatossa siitä on tullut oma leikkinsä vaimon ja minun välillä. Kiihottaa kun joskus tulee vastaan hänen entisiä heiloja, ja edelleen osa heistä myös tuttuja. Kutkuttaa kun muistaa millaisia kokemuksia vaimolla heidän kanssaan on ollut ja kuinka on pantu paljaalla, tai kuinka spermat on pillusta valuneet reisille tai päätyneet paidalle tai rintsikoille. Vaimon kanssa on mukava vaihtaa katseita, kun molempia kiihottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiihottaa myös se kun vaimo kertoo entisistä seksikokemuksistaan seksin aikana. Minulla ei ole ollut mustasukkaisuutta siitä koskaan, koska ymmärtäähän sen että ihmisillä on elämänkokemusta. Niin minullakin. Alkuun aihe ei kiihottanut, mutta vuosien saatossa siitä on tullut oma leikkinsä vaimon ja minun välillä. Kiihottaa kun joskus tulee vastaan hänen entisiä heiloja, ja edelleen osa heistä myös tuttuja. Kutkuttaa kun muistaa millaisia kokemuksia vaimolla heidän kanssaan on ollut ja kuinka on pantu paljaalla, tai kuinka spermat on pillusta valuneet reisille tai päätyneet paidalle tai rintsikoille. Vaimon kanssa on mukava vaihtaa katseita, kun molempia kiihottaa.

        On varmasti kiihottavaa kuulla. Mäki vaimolle puhun härskejä, ni kiihottuu pirusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti kiihottavaa kuulla. Mäki vaimolle puhun härskejä, ni kiihottuu pirusti.

        Niin mikä mäki vai kuka Mäki linnanmäkikö?


    • Anonyymi

      Jokin siinä miehessä seksuaalisesti viehättää ja kiihottaa, kun tietää vaimon saaneen muiltakin.
      Taidan olla melkoisen mustasukkainen luonne, mutta muutama vuosi sitten saksanmatkalla tuttavapariskunta, tai paremminkin työsuhteen myötä syntynyt tuttavuus houkutteli meidät mukaan paikalliselle seksiklubille ja yllätyksekseni vaimo oli halukas lähtemään tutustumaan paikkaan, joka sekin oli minulle jo melkoinen alkushokki.
      Klubilla käytiin ja koettiin yhtä sun toista ja vaikka välillä tuo mustasukkaisuuden pirulainen on pöyristellyt, niin kokonaisuutena reissu oli jännittävä ja kiihottava ja meidän seksielämää paljolti avartava kokemus.

      Vaikka vaimo sai klubilla useampaa vierasta kalua ja imeskelikin innokkaana, niin kas yllätyksekseni juuri tuo vaimon halukkuus ja selvä into asiaan, vaikka yllätti, niin kiihotti ja kiihottaa edelleen.

      Kyllä sitä suomalaisen miehenkin pitää oppia, ettei toista voi omistaa, eikä vaimokaan vierasta saadessaan mene millään lailla pilalle, päin vastoin. Tulee uusia virikkeitä ja uutta intoa peiton alle ja päälle.

    • Se on mun mielestä aina ollut väärin että moni kokee asian niin että mies joka kaataa naisia kuin metsää niin sanotusti on todella hyvä ja kokenut, mutta nainen kun tekee samoin niin on heti huora.
      Tiedän että kaikki eivät ajattele näin, mutta itse olen saanut valtavasti paheksuntaa kun on kysytty seksi kumppaneiden määrästä.

      • Anonyymi

        Montako siis itseltäsi jo löytyy?


      • Anonyymi

        Kaksoisstandardit on voimissaan... on aika luotaantyöntävää tuollainen ajattelumalli sekä miehessä että naisessa.
        Itse naisena arvostan miehessä kokemusta ja pidän arvossa myös omia kokemuksiani, vaikka niistä osan olisi toisaalta voinut jättää väliinkin. Villit vuodet opetti valikoivaksi. Miten ilman niitä konemuksia edes erottaisin hyvän huonosta? Ja hyvää mä haluan :)


    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa tietää että rouva on saanu muutakin munaa, oikein paljonko saanu.

    • Anonyymi

      Kokemukset on ihan hyvä mutta kait silläkin on rajansa


      Sama myös toaalisella uskollisuudella.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe