Miksi?Mitä ehdokkaasi on saanut aikaseksi?
ketä äänestät?
14
50
Vastaukset
- Enäänestä
En ainakaan Teukkaa se ukko ei ole saanut mitään aikaiseksi muuta kuin mokailee sen kun kerkee..
- fannii
Teeuvo on ainut rehellinen koko eduskunnassa.
- Noloäijä
Kova poika laukomaan totuuksia siihen se sitten jääkin muuta ei se pelle aikaseksi saa.
- äänestä-paikallista
Noloäijä kirjoitti:
Kova poika laukomaan totuuksia siihen se sitten jääkin muuta ei se pelle aikaseksi saa.
äänestä Kalmaria,ei puhu totta vahingossakaan...korkeintaan toisen vahingoista
- Helppoa
Kun ei äänestä ketään ei jää paskan maku suuhun
- Pullapitko5
En ketään.
- KunKysyit
Minä äänestän sosialidemokraattia ja minua kiinnostaa se mitä puolue on saanut aikaan, se ehdokas tulee siinä sitten niinkun kaupan päälle.
- Niinpäniinn
Ja kaupan päälle saat paskaa ja tyhjiä lupauksia niin se on ollut aina ja on
- Vulle_Vuojas
Aku Ankkaa minä käyn äänestämässä kuten olen tehnyt viimeiset 40 vuotta.
- Nenästävedetty
Kalmaria ja Honkosta olen äänestänyt molempia. Ei vaikuta että olisivat kovin aikaansaavia missään, joten kai tässä on jotakuta muuta äänestettävä. Perussuomalaisia huijareita ei kannata äänestää. Siellä on Hakkaraista, Kankaanniemeä ja Isomäkeä! Todellista huijarisakkia taitaa olla kaikki.
- Enäänestä
Koko hallitus huijareita täynnä ei jää kuin paskaa käteen
- Chkkjg
Ei ainakaan ketään saarijärvistä kannata äänestää.
- Eipäei
Eikä Viitasaarelta se nyt on sanomattakin selvää.
- Anonyymi
Mielestäni kaikkien kannattaisi / pitäisi äänestää Laura Huhtasaarta koska mielestäni me Suomalaiset emme halua lisää maahanmuuttajia tai mahdollisia terrori-iskuja emmekä myöskään halua ottaa lisää ihmisiä joista edes puoletkaan eivät tule tekemään minkäänlaisia töitä, vaan sen sijaan lojuvat kotonaan jotka ovat saaneet käyttöönsä ilmaiseksi ja jotka tekevät jotain rikollista toimintaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812