Copic Marker/Sketch sarjan kyniä myynnissä

Jenni1990

Olisi myynnissä huuto.netin kautta Copic Marker ja Sketch sarjaa (Osta heti painikkeella). Toivon mukaan noille löytyy vientiä kyseisenä pakettina, kynät ovat itselle tulleet tarpeettomiksi, koska en muista koska viimeksi olisin edes enää piirtänyt mitään. Eli miksi siis antaa kalliiden kynien lojua pöytä koristeena.
Huuto.net kohteeni olisivat tuola:

- https://www.huuto.net/kohteet/copic-kynat/494809534
- 59 Väriä (2kpl colourless blenderiä vajaa musta #100 väri: täyttöpullo. muovikotelo suoja. kaupan päälle)
hinta: 177 € postikulut (5.90€)
- Osassa Copic Markereita vaihdettu Super soft Brush pää, ei alkuperäistä leveää kärkeä (n.10-15kynää).

- https://www.huuto.net/kohteet/copic-kynat-sketch/494809702
Copic Sketch kynä sarjan kyniä 55 väriä blender (Copic Ciao kynät saa mukaan kaupan päälle/Ei kynä koteloa.) hinta:198 € postikulut (5.90€)


- Laittaa viestiä voi, tarkoitus lähettää postin kautta, mutta noutokin onnistuu, rahat vai tilisiirtona. Sketch sarja on itselle uudempi ostos joten vähemmän myös käytetty. Marker sarja on huomattavasti vanhempi ja voi nähdä miten niitten ulkopinta on hiukan sotkeentunut. (pääasiassa Markereissa joiden päät vaihdettu Brush pääksi tai täytetty).

- Kumpiakin kynä sarjoja voi tietojeni mukaan täyttää ja itse olen niitä ainakin täytellyt copic ink pakkauksilla varsinkin E00 ja 100 eli ihonsävyä ja mustaa. Haaleammat sävyt ei näkyneet kovin hyvin paperille kun testasin ja yritin saada hyvän scanneri kuvan, tosin oma scanneri on romu jolla osa haaleista väreistä ei edes erotu paperista.

- Nopealla vilkaisulla Tempera myi ainoastaan näitä sarjoja suomessa voin toki olla väärässä, omani ovat alun perin Temperasta ostettu ja nyky hinta oli huimat 7-8€. Omia rahoja näistä vempeleistä ei ikinä saa takaisin. Laskin nopeasti että hinnoitin omien kynien arvon: Sketch 3.60€ ja Marker n.3€ käytön perusteella. Blenderit sun muut lisät ei ole laskettu hintaan vaan ne tulee kaupan päälle riippuen mitä kyniä ostaa Markerit vai Sketchit.

1

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenni1990

      Pahoittelut miljoonista kirjoitusvirheistä. En osaa enää kirjoittaa hätäpäissäni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe