Olen nyt muutaman päivän huomannut outoja asioita. Taustaa musta eli mä kyllä kärsin masennuksesta ja ahdistuksesta. Oon huomannut että mun pää on yhtä sotkua. Ainahan se on ollut mutta nykyään en välillä pysty keskittymään yhtään ja välillä on hankalaa kuulla mitä muut sanoo. Olen huomannut että puheeni on huonontunut. En välillä saa oikeita sanoja ja sanon vääriä kirjaimia. Esim. Haluaisin sanoa hevonen mutta sanoisin jevonen. Huomasin myös yksi päivä koulussa että näköni on huonontunut.
Olen hyvin peloissani tästä tilanteesta. En tiedä onko tämä normaalia vai ei.
Tarvitsen apua
Sendhelpplz
2
168
Vastaukset
- Samatyyppijokakirjoitti
Nyt kun googlailin tästä asiasta ja ketipinorin (lääkkeen jota käytän) oireista huomasin että nämä voivat johtua hyvinkin siitä.
- Keväisiin
Kuulostat siltä että sinun pitäisi vain rauhoittua ja jutella kavereiden kanssa enemmän. Kannattaa harrastaa jotain mikä saa sinun ajatuksesi pois pääsi sisältä, Hyvää kevättä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-216150Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite915786Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993779- 1263762
- 1281545
- 571447
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301372- 381179
- 451153
- 271137