Moro! Kuka osaisi sanoa onko Blakes Cruising 7108C antifouling kova vai puolikova maali. olin ostamassa puolikovaa maalia, mutta sitä ei löytynyt oli ainoastaan Blakes Cruising 7108C maali. Myyjä väitti maalin olevan puolikova ja kertoi, että etiketti on muuttunut kokonaan. Netissä oli maininta maalista kova. Mihin voi luottaa. Vanhassa purkissa oli teksti Blakes Cruising puolikova antifouling-maali.
Blakes Cruising 7108C antifouling
Pohjamaalaus
2
1838
Vastaukset
- hvw
https://meredin.fi/Myrkkymaali-Hempel-Blakes-Cruising-antifouling-7100n-musta-19990-750ml
meredinissä on ainakin kaikki mahdolliset kehut tuossa etiketissä - BlakesEcoCruising
Kuluttajille myytävä Blakes Cruising on näköjään laimentunut. Hyllyssäni on vanhoja purkkeja, joissa tyyppi on 7100N ja dikuparioksidipitoisuus yli 30%. Nyt myydään tyyppiä 7108C, jossa pitoisuus on alle 10%. Milloinkas tämä tapahtui? Onko tästä uudesta vielä kellään kokemusta, vai tapahtuiko tämä muutos vasta tänä keväänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948