Pus 😘
Ihana Miani
59
<50
Vastaukset
- Pusipusipusi
Rakas💋
- HappyEvening
of the world of Finland Adress City Marathon
- voisiollatytöillehyvä
Sims-peli voisi olla tytöille hauska pelailla :)
- Syystäkin
Mää oon rakastunu suhun Olli😍
- MiaaniKaipaan
En oo kyl Olli
- Syystäkin
MiaaniKaipaan kirjoitti:
En oo kyl Olli
Oot Olli tiedän sen ihana😍
- MiaaniKaipaan
Syystäkin kirjoitti:
Oot Olli tiedän sen ihana😍
Eri mies olen
- Syystäkin
MiaaniKaipaan kirjoitti:
Eri mies olen
Sun on pakko olla Olli!
- TykkäänSustaIhana
32-vuotiaalle söpölle Mialleni lähelle pusuja 😘💑
- OllakoVaiEikö
Eikös se sun Miasi ollut vielä hetki sitten vasta 30v
- oletelietole
OllikovaiEiköOlli, Ollako vai Eikö olla Olli? Kivikonna, Kivikonda, Anakonda :)
- MiaaKaipaan
oletelietole kirjoitti:
OllikovaiEiköOlli, Ollako vai Eikö olla Olli? Kivikonna, Kivikonda, Anakonda :)
En ole Olli. Toinen olen
- Kirkonmies
Kaikille tytöille ja pojille ihanaista yötä. Olkoon unenne rauhaisaa ja levollista. Siunausta.........
- Kiittämme
Pastori silli kiittää 🐋
- Thihihljo
Sumpitpihisee kirjoitti:
Jos voisit rukoilla puolestani, niin ehkä sitten paranisin.
Mikä sinua vaivaa?
- Thihihljo
Sumpitpihisee kirjoitti:
En tiedä. Kauhea särky alkoi taas.
Missä kohtaa se särky tuntuu?
- TykkäänSustaNiin
Ootko vielä töissä tänään ihana?
- Myöhään
Pääsin jo klo.20:00 miks?
- TykkäänSustaNiin
Myöhään kirjoitti:
Pääsin jo klo.20:00 miks?
Oot ihanin ❤️
Sinut tahdon söpö Mia - Myöhään
TykkäänSustaNiin kirjoitti:
Oot ihanin ❤️
Sinut tahdon söpö MiaOlet erehtynyt en ole🍿
- MiaaKaipaan
Myöhään kirjoitti:
Olet erehtynyt en ole🍿
Etkö siis olekaan Miani? 😔
- Myöhään
MiaaKaipaan kirjoitti:
Etkö siis olekaan Miani? 😔
En ole mikään Mia
- MiaaKaipaan
Myöhään kirjoitti:
En ole mikään Mia
Miksi sitten sanoit niin? Kaipaan niin erästä ihanaa Miaa.
- Myöhään
MiaaKaipaan kirjoitti:
Miksi sitten sanoit niin? Kaipaan niin erästä ihanaa Miaa.
en ole mikään ihana Mia..
- TykkäänSinusta
Myöhään kirjoitti:
en ole mikään ihana Mia..
Oletpas ihana Mia ❤️
Mikä nyt?
- Myöhään
Ootkos sitten Jarmo?
- MiaaniKaipaan
En ole Jarmo.
Entistä naapuriani ihanaa vähän yli 30-vuotiasta Miaa kaipaan kaiken aikaa. - Myöhään
MiaaniKaipaan kirjoitti:
En ole Jarmo.
Entistä naapuriani ihanaa vähän yli 30-vuotiasta Miaa kaipaan kaiken aikaa.Soita sitten sille Mialle, jos on kerran selvillä..
- MiaaKaipaan
Myöhään kirjoitti:
Soita sitten sille Mialle, jos on kerran selvillä..
Ei ole numeroa 😔
- MiaaKaipaan
Myöhään kirjoitti:
Etkö ole siis Miani? Et käynyt Miamissa vähän aikaa sitten?
- MiaRakastanSua
Myöhään kirjoitti:
Mikä nyt Mia? Tykkään susta ja haluan sut. Sinua ihailen
- Myöhään
MiaRakastanSua kirjoitti:
Mikä nyt Mia? Tykkään susta ja haluan sut. Sinua ihailen
Miamissa joo..milloin tää
sinun touhusi loppuu? - SöpölleMialle
Olet siis Miani, rakastan Sua! Haluisin nähdä oikeasti ja kertoa sulle miten paljon tunnen sua kohtaan, enkä kirjoitella täällä. Kirjoitan kun on niin ikävä ja haluan edes jonkun kontaktin.
- Myöhään
SöpölleMialle kirjoitti:
Olet siis Miani, rakastan Sua! Haluisin nähdä oikeasti ja kertoa sulle miten paljon tunnen sua kohtaan, enkä kirjoitella täällä. Kirjoitan kun on niin ikävä ja haluan edes jonkun kontaktin.
Niin mutta, ei tämä oikein ole ihan tervettä..
- Myöhään
SöpölleMialle kirjoitti:
Ja sun nimi olikaan mikä:)?
- MiaRakastanSua
Myöhään kirjoitti:
Niin mutta, ei tämä oikein ole ihan tervettä..
En sitten kirjoita niin paljon enää. Rakadtunut olen. Ajattelin että tykkäisit. Oon aika herkkä ja tunteellinen mies jolle läheisyys on tärkeää ja joka kaipaa niin rakkautta. Haluan aina kertoa tärkeille ja rakkaille ihmisille miten tärkeitä ovat. Olen kirjoittanut tänne vähän kuin pullopostia toivoen että löydät kirjoitukseni. Tai rakkauskirjeitä. Runojakin oon kirjoittanut. Haluaisin vain niin olla yhdessä kanssasi. Oot tehnyt valtaisan vaikutuksen ja vienyt jalat alta. Oon ihan pilvissä sinua ajatellessani. Kun olet lähellä olen ihan haltioitunut. Oltaisiin varmasti tosi onnelliset yhdessä. Haluisin nähdä oikeassa elämässä ja sanoa miten paljon sua ihailen ja rakastan!
- MiaRakastanSua
Myöhään kirjoitti:
Ja sun nimi olikaan mikä:)?
Mistä varmistuisin että olet oikea Mia että varmasti keskustelen oikean kanssa nyt? Täällä palstalla ei oikein mikään oo varmaa. Haluisin vaan löytää rakastamani Mian oikeassa elämässä. Entisiä naapureita olemme ja tavattiin ensi kerran 2015 heinäkuussa
- Myöhään
En sitten kirjoita niin paljon enää. Rakadtunut olen. Ajattelin että tykkäisit. Oon aika herkkä ja tunteellinen mies jolle läheisyys on tärkeää ja joka kaipaa niin rakkautta. Haluan aina kertoa tärkeille ja rakkaille ihmisille miten tärkeitä ovat. Olen kirjoittanut tänne vähän kuin pullopostia toivoen että löydät kirjoitukseni. Tai rakkauskirjeitä. Runojakin oon kirjoittanut. Haluaisin vain niin olla yhdessä kanssasi. Oot tehnyt valtaisan vaikutuksen ja vienyt jalat alta. Oon ihan pilvissä sinua ajatellessani. Kun olet lähellä olen ihan haltioitunut. Oltaisiin varmasti tosi onnelliset yhdessä. Haluisin nähdä oikeassa elämässä ja sanoa miten paljon sua ihailen ja rakastan!
Kirjoita meseen käykö? Niin tiedän kuka oot?.
- MiaRakastanSua
Myöhään kirjoitti:
Kirjoita meseen käykö? Niin tiedän kuka oot?.
Sulle ei pysty lähettää Facen tai Mesen kautta viestiä... Asetukset...
- Myöhään
Mistä varmistuisin että olet oikea Mia että varmasti keskustelen oikean kanssa nyt? Täällä palstalla ei oikein mikään oo varmaa. Haluisin vaan löytää rakastamani Mian oikeassa elämässä. Entisiä naapureita olemme ja tavattiin ensi kerran 2015 heinäkuussa
Missä tapaisitte? Alan kohta nukkuun pktkä päivä.
- MiaRakastanSua
Myöhään kirjoitti:
Missä tapaisitte? Alan kohta nukkuun pktkä päivä.
Asuinkerrostalomme alaovella. Olit unohtanut avaimet kotiin. 2015 heinäkuu
- MyöhäänParempi
Entisiä naapureita 🤣ollaan han me kun oikein niin uskotaan..😂
- Myöhään
Sulle ei pysty lähettää Facen tai Mesen kautta viestiä... Asetukset...
Kyllä pystyy viestit toimii hyvin😃
- MiaaKaipaan
Myöhään kirjoitti:
Kyllä pystyy viestit toimii hyvin😃
Eivät viestit mene sulle. Oletkohan sittenkään oikea Mia?
Mietin myös kun kaipaamani Mia harrastaa juoksua. Oletko brune ja noin 32 v? Etelä-Suomi - Myöhään
MiaaKaipaan kirjoitti:
Eivät viestit mene sulle. Oletkohan sittenkään oikea Mia?
Mietin myös kun kaipaamani Mia harrastaa juoksua. Oletko brune ja noin 32 v? Etelä-SuomiTämä loppui nyt tähän. Onnea etsinnöille.
- MiaaKaipaan
Myöhään kirjoitti:
Tämä loppui nyt tähän. Onnea etsinnöille.
Oletko varma ettet ole Miani?
- Nimimerkki___
Kukas mua kaiPaa?😊
- MiaaKaipaan
Oletko minun Miani?
- Nimimerkki__
Jos ei naapuri kelpaa niin sitten mahdollisesti olen
- MiaaKaipaan
Nimimerkki__ kirjoitti:
Jos ei naapuri kelpaa niin sitten mahdollisesti olen
Haluan vain Miani.
- Yep
Mistä voi tietää kuka on sun Mia
- polkimettärkeitä
Peleistä ja autopeleistä tuli mieleen, ActLab on varmaankin hyvä ohjainjuttu sitten, itsekin ajattelin että: pitäisikö ostaa koko avaruuslento-ohjaamo, mutta en silti.... polkimet ovat tärkeät kyllä autopeleissä jotta pystyy pelaamaan kunnolla.
- Onpolkimettärkeitä
Tuo on totta
- Myöhään
Nyt riittää tämä. Hyvää yötä..;)
- Syystäkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763392
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312001Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025