Luin iltasanomista Fatima nimisestä Isisnaisesta. Hänellä on useita avioeroja takanaan. Mistä johtuu useat avioerot? Luulisi, että myös Islamiuskossa on aviolitto tärkeä instituutio.
Miksi jatkuvat avioerot?
9
75
Vastaukset
- Tuomas_Tietäväinen
Mahdollistetaan moniavioisuus eroamalla virallisesta puolisosta. Samalla maksimoidaan sosiaalituet.
- Avioerot
Ok, näin se ilmeisesti onkin osaksi. Onhan niitä yksinhuoltajanaisia, joilla on viides lapsi meneillään. Mutta sitten tässä tapauksessa vaihdettiin jo miestäkin. Sinänsä hullua, että seurustelu on kiellettyä, mutta miehiä tulee ja menee.
- Pelottaavaa
Pelottaa, että Fatima asuu naapurissa. Kait on ympärivuorokautisesti seurannassa?
- liianturvatonta
Avioero on helppoa islamissa. Mies sanoo kolmesti: eron sinusta, ja hups olet eronnut nainen. Syyksi voi riittää lähes mikä tahansa, koska nainen on alistetussa asemassa.
Mikä hätä naiselle tuleekaan, jos on yhtäkkiä ulkona kodista ja perheestä! Moni ajatuu ainakin tilapäisesti jopa prostituoiduksi että selviää, kunnes taas löytyy joku mies joka vaimoksi ottaa. Tämän olen kuullut islamilaisessa yhteisössä työskenneeltä lähtystyöntekijältä.>Tämän olen kuullut islamilaisessa yhteisössä työskenneeltä lähtystyöntekijältä.
Fanaattisimmat kristitythän juurikin ovat muslimien asioiden parhaita tuntijoita. Toivottavasti vastaavasti hyväksyt, että kysymme kristittyjen opeista ja elämästä muslimeilta.
- Peloottaa
Edelleen pelottaa, että tällainen vapaana elävä ääriajattelija viuhtoo milloin missäkin. Kirjoitustensa perusteella vaarallinen yhteiskunnalle.
- netku
Tapaukset lisääntyvät rajattomasti, jos sosiaalietuuksille Suomessa ei mitään kontrollia.
- Fatimamellastaa
Tämä Fatima on aivan liian kauan saanut mellastaa Suomessa. Miksi hän on vielä vapaalla jalalla. Vaarallinen yksilö, joka saattaa suunnitella jonkinlaista terroritekoa.
- veeddoo
Näillä Daesh henkilöillä on surkea loppu tavalla tai toisella, veikkaisin. Mielestäni tuo ei ole tasapainoisen henkilön toimintaa vaan taustalla tietämättömyys, katkeruus ja viha.
Ihmettelen vain miksi nämä äärimuslimit tulevat ja jäävät länsimaihin joissa lait tulevat ensin ja uskonto sen jälkeen? -Halpaa sosiaaliturvaa ja rahaa keräävät länsimaissa koska muslimimaissa ei kyetä samaan sosiaaliturvaan vaikka juuri islaminuskon mukaan siellä pitäisi vähäosaista tukea.
Tuhoon tuomittu yritys uskonnollistaa länsimaat joissa paremminkin ateismi kasvattaa suosiota.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647