Miten saada yhteys Finnairiin?

Tuplaliput

Olen viimeisen vuoden aikana yrittänyt eri yhteyksissä ottaa yhteyttä Finnairiin chat-palvelun kautta kertaakaan onnistumatta. Onko olemassa muita kanavia? Siis oikeasti toimivia. Nytkin ilmoittivat lentoaikataulun muutoksesta joka ei sovi jatkolentoani ajatellen. Vaihtoehtoni ovat ainostaan ostaa uudet liput.

19

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fff1

      Kylämä olen aina saanut chattiin yhteyden, kun olen yrittänyt. Iltaisin ja kai viikonloppuisin se vaan toimii jossain maassa, jossa vastaavat henkilöt puhuvat vain englantia.
      Tämä numero oli netissä: 09 8180800

    • 12plus
    • Turhauttavaaetsintää

      Finnairilla on kaksi varsin tutuksi tullutta lausett. Varatessani lentoa usein tulee teksti: "Virhe tietoja lähetettäessä yritä myöhemmin uudelleen". Toinen on tuo chat: "Kaikki chat-palvelijamme ovat varattuja". En tosiaan ole koskaan saanut yhteyttä vaikka olen chatin lisäksi käyttänyt twitteriä ja facebookia. Pitänee käydä Finnairin pääkonttorilla asioimassa. Norwegianilla vastataan melko nopeaan esimerkisi Facebookin y-viesteissä

    • JyrkkäP

      kannattaa kokeilla selvinpäin ensi kerralla

    • Hoitaavaintehtäväänsä

      Finnair ei ole mikään vastausoraakkeli. Se on kuljetusyhtiö

      • matkailuspesialisti

        Vähän samaan tyyliin, kuin Hesarin naispuolinen matkailutoimittaja arvioi 80-luvulla Finnairin palvelukonseptia tyyliin, että AY-emot keskittyvät aviomiesehdokkaiden etsimiseen silloisesta Executive-luokasta sen sijaan että yrittäisivät edes palvella matkustajien enemmistöä.


    • Turhauttavaaetsintää

      Olen taas tänään kokeillut chat, twitter ja sp-yhteydenottoja mutta mistään ei kuulu vastausta

      • kjge345

    • Asiakas19

      Mulle ovat aina vastanneet muutamissa minuuteissa sähköpostiin. [email protected]. Puhelimellakin olen aina päässyt läpi alle minuutissa kun tarvinnut.

      • Tuplaliput

        Siis puhelimella alle minuutin? Sinulla on varmaan joku punainen linja kuin Moskovan ja Washingtonin välillä! Kuuntelin pari päivää sitten puhelimesta puolen tuntia jollotusta ja lopetin sitten. Twitteriin lähetin postia viime viikolla. Vieläkään ei ole kuulunut mitää. Mutta mutta, sain kuin sainkin maanantaina chat- yhteyden. Koska Finnair muutti aikataulua joka ei minulle sopinut eivätkä suostuneet siirtämään lentoa myöhemmäksi ehdottamaani aikaan, chat-tyttö lupasi palauttaa ko lennon rahat tililleni. Ei kuulema tarvinnut tilinumeroa, tunnusluvuista puhumattakaan. No ei ole näkynyt suoritusta. Enempää en 109 euron vuoksi viitsi nähdä vaivaa. Ostin uudet liput ja sillä siisti.


      • Asiakas19

        Kyllä tuo asiakaspalvelu 358 9 818 31888 on aina vastannut alle tai noin minuutissa.

        Tuo on se numero joka minulle on annettu, en tiedä onko se jokin kuumalinja...


      • Tuplaliput
        Asiakas19 kirjoitti:

        Kyllä tuo asiakaspalvelu 358 9 818 31888 on aina vastannut alle tai noin minuutissa.

        Tuo on se numero joka minulle on annettu, en tiedä onko se jokin kuumalinja...

        Mistä olet saanut tuon numeron? Sitä ei kyllä näy missään Finnairin sivuilla. Numero viittaa jonkun yksittäisen henkilön numeroksi. En usko että sieltä ryhdytään neuvomaan


      • 12plus

        Tuo on platinakorttilaisten tukinumero. Siihen tosiaan vastataan suht nopeasti.


      • Tuplaliput
        12plus kirjoitti:

        Tuo on platinakorttilaisten tukinumero. Siihen tosiaan vastataan suht nopeasti.

        Tuo selittää kaiken. Mutta kun minulla on vain Finnairin jäsenkortti niin sellaisille ei tarvitse vastata. Samaan tapaan kuin eliittipankkeihin köyhät toivat vain santaa kengissään.


      • 12plus

        Kyllä Finnair vastaa myös satunnaisille asiakkaille. Kokemusta on myös ajalta ennen platinakorttia.


      • Tuplaliput
        12plus kirjoitti:

        Kyllä Finnair vastaa myös satunnaisille asiakkaille. Kokemusta on myös ajalta ennen platinakorttia.

        Kuinka paljon pitää suorittaa ilmastonsuojelua lentelemällä että saa platinakortin? Onko sellaiset Emma Karilla ja Li Anderssonilla?


    • JyrkkäP

      Olkaa kaikki selvinpäin edes joku päivä.

    • lentoexpertti

      Lentäkää muilla yhtiöillä, kuten Lufthansalla ja Qatarilla, niin ei tarvitse mitään numeroita, kun niillä ei tule ongelmia.

      • Monopolilento

        Kotimaassa on pakko turvautua Finnairiin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe