Olen viimeisen vuoden aikana yrittänyt eri yhteyksissä ottaa yhteyttä Finnairiin chat-palvelun kautta kertaakaan onnistumatta. Onko olemassa muita kanavia? Siis oikeasti toimivia. Nytkin ilmoittivat lentoaikataulun muutoksesta joka ei sovi jatkolentoani ajatellen. Vaihtoehtoni ovat ainostaan ostaa uudet liput.
Miten saada yhteys Finnairiin?
19
207
Vastaukset
- fff1
Kylämä olen aina saanut chattiin yhteyden, kun olen yrittänyt. Iltaisin ja kai viikonloppuisin se vaan toimii jossain maassa, jossa vastaavat henkilöt puhuvat vain englantia.
Tämä numero oli netissä: 09 8180800 - 12plus
Kyllä Finnair vastaa puhelimeen ihan kohtuullisessa ajassa. fffi1 jo postasi numeron, vaihtoehtoisia yhteydenottotapoja löytyy esim https://www.finnair.com/fi/fi/customer-care --> OTA YHTEYTTÄ
- Turhauttavaaetsintää
Finnairilla on kaksi varsin tutuksi tullutta lausett. Varatessani lentoa usein tulee teksti: "Virhe tietoja lähetettäessä yritä myöhemmin uudelleen". Toinen on tuo chat: "Kaikki chat-palvelijamme ovat varattuja". En tosiaan ole koskaan saanut yhteyttä vaikka olen chatin lisäksi käyttänyt twitteriä ja facebookia. Pitänee käydä Finnairin pääkonttorilla asioimassa. Norwegianilla vastataan melko nopeaan esimerkisi Facebookin y-viesteissä
- JyrkkäP
kannattaa kokeilla selvinpäin ensi kerralla
- Hoitaavaintehtäväänsä
Finnair ei ole mikään vastausoraakkeli. Se on kuljetusyhtiö
- matkailuspesialisti
Vähän samaan tyyliin, kuin Hesarin naispuolinen matkailutoimittaja arvioi 80-luvulla Finnairin palvelukonseptia tyyliin, että AY-emot keskittyvät aviomiesehdokkaiden etsimiseen silloisesta Executive-luokasta sen sijaan että yrittäisivät edes palvella matkustajien enemmistöä.
- Turhauttavaaetsintää
Olen taas tänään kokeillut chat, twitter ja sp-yhteydenottoja mutta mistään ei kuulu vastausta
- kjge345
Tassä sivu, jossa kysytään nimi ja varausnumero.
Minulla ei ole ollut mitään ongelmia.
https://www.finnair.com/fi/fi/customer-care
- Asiakas19
Mulle ovat aina vastanneet muutamissa minuuteissa sähköpostiin. [email protected]. Puhelimellakin olen aina päässyt läpi alle minuutissa kun tarvinnut.
- Tuplaliput
Siis puhelimella alle minuutin? Sinulla on varmaan joku punainen linja kuin Moskovan ja Washingtonin välillä! Kuuntelin pari päivää sitten puhelimesta puolen tuntia jollotusta ja lopetin sitten. Twitteriin lähetin postia viime viikolla. Vieläkään ei ole kuulunut mitää. Mutta mutta, sain kuin sainkin maanantaina chat- yhteyden. Koska Finnair muutti aikataulua joka ei minulle sopinut eivätkä suostuneet siirtämään lentoa myöhemmäksi ehdottamaani aikaan, chat-tyttö lupasi palauttaa ko lennon rahat tililleni. Ei kuulema tarvinnut tilinumeroa, tunnusluvuista puhumattakaan. No ei ole näkynyt suoritusta. Enempää en 109 euron vuoksi viitsi nähdä vaivaa. Ostin uudet liput ja sillä siisti.
- Asiakas19
Kyllä tuo asiakaspalvelu 358 9 818 31888 on aina vastannut alle tai noin minuutissa.
Tuo on se numero joka minulle on annettu, en tiedä onko se jokin kuumalinja... - Tuplaliput
Asiakas19 kirjoitti:
Kyllä tuo asiakaspalvelu 358 9 818 31888 on aina vastannut alle tai noin minuutissa.
Tuo on se numero joka minulle on annettu, en tiedä onko se jokin kuumalinja...Mistä olet saanut tuon numeron? Sitä ei kyllä näy missään Finnairin sivuilla. Numero viittaa jonkun yksittäisen henkilön numeroksi. En usko että sieltä ryhdytään neuvomaan
- 12plus
Tuo on platinakorttilaisten tukinumero. Siihen tosiaan vastataan suht nopeasti.
- Tuplaliput
12plus kirjoitti:
Tuo on platinakorttilaisten tukinumero. Siihen tosiaan vastataan suht nopeasti.
Tuo selittää kaiken. Mutta kun minulla on vain Finnairin jäsenkortti niin sellaisille ei tarvitse vastata. Samaan tapaan kuin eliittipankkeihin köyhät toivat vain santaa kengissään.
- 12plus
Kyllä Finnair vastaa myös satunnaisille asiakkaille. Kokemusta on myös ajalta ennen platinakorttia.
- Tuplaliput
12plus kirjoitti:
Kyllä Finnair vastaa myös satunnaisille asiakkaille. Kokemusta on myös ajalta ennen platinakorttia.
Kuinka paljon pitää suorittaa ilmastonsuojelua lentelemällä että saa platinakortin? Onko sellaiset Emma Karilla ja Li Anderssonilla?
- JyrkkäP
Olkaa kaikki selvinpäin edes joku päivä.
- lentoexpertti
Lentäkää muilla yhtiöillä, kuten Lufthansalla ja Qatarilla, niin ei tarvitse mitään numeroita, kun niillä ei tule ongelmia.
- Monopolilento
Kotimaassa on pakko turvautua Finnairiin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185