Mitä tää kaikki on?

harhoja

Kysyn täältä kun en nyt muuta paikkaa keksinyt. Eli mulle on sattunut seuraavaa nukuin päiväunia sohvalla ja kun heräsin niin peittoon tuli miehen kasvot ja se puhui mulle ja halusi tarjota kaljaa mulle löin peittoa ja siinä mitään sitten ollut, mutta säikähdin sitten verhoja vasten seisoi pojan ruumis joka liikkui säikähdin sitäkin sitten laskin numeroita ykkösestä kymmeneen ja pääsin neloseen saakka ja joku laski ne loppuun asti eli sain selvän vastauksen on myös paljon kaikkea muuta mut en jaksa kirjoittaa. Kummitteleeko mun kämpässä ja saisinko vastauksia ouija laudalla, kun saan niitä jo muutenkin? Mielipiteitä kiitos. Ja jos kokeilen ouija lautaa niin mitä seurauksia sillä vois olla jos vaikka se toimiskin kun en tiedä uskallanko kokeilla yksin.

4

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄläTuhlaaEnergiaasi

Yliaktiivista mielikuvistustasi. Jos rauhoitut ja lepäät, niin mitään kummituksia ei ole. Joillakin meistä on vilkkaampi mielikuvitus. Itsekin pelkäsin lapsena puisissa talon seinissä näkyviä kasvoja, jotka puun oksien kohdat muodostivat. Ne olivat minulla usein mielessä. Yhdelle niistä lausuin aina iltarukoukseni. Jotenkin samaistin että se on se "Jumala". Ihan pienenä näin kasvoja selvemmin. Esim. vaatemytyssä oli mummoni kasvot. Muistan vieläkin kuinka tarkat ne oli. Katsoin niitä kauhuissani huoneen toiselta laidalta pitkään äitini vierestä. Ollessani noin 2 vuotias, sukulaismies muuttui silmieni edessä mutaiseksi suohirviöksi, josta tietty aloin itkeä. Minulla on aina ollut vilkas mielikuvitus. Jonkinlainen raja-tapaus siis... Voit ehkä valjastaa kykysi ajatella maalaamiseen tai kirjoittamiseen tms. Ouija-höpötyksiä ei kannata kokeilla, koska niillä vain menee syvemmälle oman mielesi luomien tulkintojen harhoihin, eikä niissä ole mitään todellista, hyödyllistä sisältöä minkään elämäsi osa-alueen kannalta.

• tsempit

Joku on uhannut sun henkeä ja sekoittanut pään, niin se aina menee. Olet vaan blokannut tuon pelottavan asian pois muistista.

• Noitalauta666

Lyhyesti sanottuna sellisti jäätävää perheellä.

• 666atualatioN

itseyhyL anuttonas itsilles äävätääj älleehrep.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      117
      3093
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2768
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2162
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2081
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1931
    6. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      125
      1930
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      8
      1035
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      964
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      11
      898
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      880
    Aihe