Haluaisin tehoa soutuleen. Jos olisi liukuva penkki, saisi jalat paremmin käyttöön. Onko kukaan rakentanut tavalliseen soutuveneeseen Päijän 471 liukuvaa penkkiä? Onko valmiita osasarjoja saatavilla. Voisin kuvitella, että jalkatuet pitäisi muokata sellaisiksi, joissa jalat ovat remmeillä kiinni, että penkin voi vetää jaloilla taakse. Ilmeisesti tätä varten saisi olla pidemmät airotkin. Tän kaiken haluaisin irroitettavaksi ja sellaiseksi, ettei jälkiä jää.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Samaa ideaa mietin minäkin. Veneen merkki ja malli ovat valittavissa, koska minulla ei vielä ole soutuvenettäkään.
Jos veneessä on kiinteä, sisempään kuoreen kuuluva keskituhto, niinkuin Päijän 471ssä, niin nouseeko penkki liian korkealle? Olisiko parempi, jos keskituhto on puinen ja irroitettava, niinkuin esim. Suomi 420ssä ?
Olisi tosiaan hyvä kuulla kokemuksia, jos joku on tällaisen virityksen tehnyt. Liukupenkillä Partalansaarta tusinan kertaa kiertäneenä harmittaa soutaminen kiinteällä penkillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475