Kasvattajan helmet

minelan

NOSTAN NYT ESIIN KOIRIEN KASVATUKSESTa pentuni olivat erittäin kysyttyjä
Ostajat lupasivat 10 hyvää ja12 kaunista. Mutta kun auton perävalot lakkasivat näkymästä, kaikki unohtui.
Tiedän kyllä miksi. En halunnut pennuistani ympäri maailmaa kiertävistä esineistä, vaan kodin lellikeiksi. Nyt saan lukea eri palstoilta niiden voitoista.
Minä ehdin jo kiintyä niihin, ja toivoisi

n joskus vielä näkeväni niitä. Ikävä on kova

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nipakka

      Saisikohan saman suomeksi kirjoitettuna,kiitos

      • minelan

        Tavaa, jos et muuten ymmärrä.


      • ootkoaineissa
        minelan kirjoitti:

        Tavaa, jos et muuten ymmärrä.

        Ihan taattu vastaus impulssejaan säätelemään kykenemättömältä mummelilta, jossa ei omasta mielestään voi koskaan olla vika, aina vain muissa.

        Tavaaminen ei auta ymmärtämisessä, sillä aloituksesi on riivattua ajatuksenvirtaa, josta uupuu punainen lanka tyystin. Normaali ihminen ei edes kännissä suolla noin villiä tekstiä. Siirry kirjoittelemaan yksinpyheluasi vaikkapa blogiin sen sijaan, että keskustelupalstalla valloitat palstatilaa typerään lässynläähän, josta ei ota kukaan mitään selvää.


      • minelan
        ootkoaineissa kirjoitti:

        Ihan taattu vastaus impulssejaan säätelemään kykenemättömältä mummelilta, jossa ei omasta mielestään voi koskaan olla vika, aina vain muissa.

        Tavaaminen ei auta ymmärtämisessä, sillä aloituksesi on riivattua ajatuksenvirtaa, josta uupuu punainen lanka tyystin. Normaali ihminen ei edes kännissä suolla noin villiä tekstiä. Siirry kirjoittelemaan yksinpyheluasi vaikkapa blogiin sen sijaan, että keskustelupalstalla valloitat palstatilaa typerään lässynläähän, josta ei ota kukaan mitään selvää.

        ootko aineissa

        Onko ymärryksesäsi jotain vikaa, vai etkö ole tottunut sivistyneiden ihmisten kanssa, jota ensimmäiseksi epäilen. Oletko ehkä Remppa-Reiska.


      • Otauusiksi
        minelan kirjoitti:

        ootko aineissa

        Onko ymärryksesäsi jotain vikaa, vai etkö ole tottunut sivistyneiden ihmisten kanssa, jota ensimmäiseksi epäilen. Oletko ehkä Remppa-Reiska.

        Kirjoitatko vielä saman suomeksi?


      • minelan
        minelan kirjoitti:

        ootko aineissa

        Onko ymärryksesäsi jotain vikaa, vai etkö ole tottunut sivistyneiden ihmisten kanssa, jota ensimmäiseksi epäilen. Oletko ehkä Remppa-Reiska.

        Ootko aineissa

        Otsikkoosi vastaan, että en ole. Olenko koskaan ollut.
        Epäilen, että itse olet
        Olen kiertänyt ympäri maailma sekä työni vuoksi että koirieni kanssa. TEHNYT TYÖTÄ, JOHON SINUN SIVISTYSTASOSI EI VARMASTI YLLÄ.
        Koirani,kotini ja työni. Mutta sinun sivistystasosi ei riitä märittelemän näin vaikeita asioita.


    • koskahänlopettaa

      Voi tuota ihmispoloa joka on aina vaan yhtä sekaisin. Pentusi ostajat ostivat aikoinaan sen pennun, eivät suinkaan sinua kylkiäisenä. Tuskin monikaan jaksaisi olla tekemisissä kanssasi jo tuon sekopäisyytesi takia.

      • minelan

        kOSKAHÄNLOPETTAA

        Yritän ymmärtää niitä koiranomistajia, jolla Rekku on hankittu pihanperälle, ilman tarvitsemaansa huomiota. Heistä kaikki, jolle kora on muutakin, haukutaan. Jos ostaa pennun minulta, tai useammalkin kasvattajalta, kasvattajan apu on saatavilla 24/7 ja kiinnostus niiden terveydestä säilyy loppuelämän.
        Jos, joku tietää mitä tahansa.tyytymättömistä pennun ostajista, niin olisi kiva minunkin tietää.Mutta tiedän, että heitä ei löydy.
        Jos löytyy, lopetan heti , ehkä jonkun kehumiseksi kokeman asian.


      • koskahänlopettaa
        minelan kirjoitti:

        kOSKAHÄNLOPETTAA

        Yritän ymmärtää niitä koiranomistajia, jolla Rekku on hankittu pihanperälle, ilman tarvitsemaansa huomiota. Heistä kaikki, jolle kora on muutakin, haukutaan. Jos ostaa pennun minulta, tai useammalkin kasvattajalta, kasvattajan apu on saatavilla 24/7 ja kiinnostus niiden terveydestä säilyy loppuelämän.
        Jos, joku tietää mitä tahansa.tyytymättömistä pennun ostajista, niin olisi kiva minunkin tietää.Mutta tiedän, että heitä ei löydy.
        Jos löytyy, lopetan heti , ehkä jonkun kehumiseksi kokeman asian.

        Kukaan täysissä järjissään oleva pennun ostaja ei lähde kritisoimaan sinua tällä palstalla. Tiedätkö miksi? Jos hän sen tekisi, saisi ikuisen vainon niskaansa ja hänen pitäisi koko ajan varmistaa selustansa ettei koiraa kaapata häneltä, koska syyllistäisit ostajan kelvottomaksi koiran omistajaksi. Sinä podet syyllisyyttä omista teoistasi, valinnoistasi ja siksi nostat itsesi esille tällä palstalla suureksi ja parhaaksi kasvattajaksi. Loistosi aika on ohi, jos sitä loistoa nyt on koskaan ollutkaan. Kasvatustyösi on aikaa sitten murentunut, koirat laitettu maailmalle koska olit kykenemätön niitä hoitamaan. Tipahda sieltä puusta jo maan pinnalle!


      • minelan
        koskahänlopettaa kirjoitti:

        Kukaan täysissä järjissään oleva pennun ostaja ei lähde kritisoimaan sinua tällä palstalla. Tiedätkö miksi? Jos hän sen tekisi, saisi ikuisen vainon niskaansa ja hänen pitäisi koko ajan varmistaa selustansa ettei koiraa kaapata häneltä, koska syyllistäisit ostajan kelvottomaksi koiran omistajaksi. Sinä podet syyllisyyttä omista teoistasi, valinnoistasi ja siksi nostat itsesi esille tällä palstalla suureksi ja parhaaksi kasvattajaksi. Loistosi aika on ohi, jos sitä loistoa nyt on koskaan ollutkaan. Kasvatustyösi on aikaa sitten murentunut, koirat laitettu maailmalle koska olit kykenemätön niitä hoitamaan. Tipahda sieltä puusta jo maan pinnalle!

        Minun vainollani ei nyt ole kovinkaan suurta merkitystä. Olen vain yksi kasvattajista, joten jos olen yksin ajatusteni kanssa, niin sillä ei liene kovinkaan suurta merkitystä,
        Yhtä asia pyydän, älkää keksikö omasta päästänne ajatuksia kasvattieni omistajien ajatuksista.
        Onko teillä käynyt niin huonosti, että pentueenne ovaat täytä roskaa ja nyt puratte pettymystänne minuun.


      • Anonyymi
        koskahänlopettaa kirjoitti:

        Kukaan täysissä järjissään oleva pennun ostaja ei lähde kritisoimaan sinua tällä palstalla. Tiedätkö miksi? Jos hän sen tekisi, saisi ikuisen vainon niskaansa ja hänen pitäisi koko ajan varmistaa selustansa ettei koiraa kaapata häneltä, koska syyllistäisit ostajan kelvottomaksi koiran omistajaksi. Sinä podet syyllisyyttä omista teoistasi, valinnoistasi ja siksi nostat itsesi esille tällä palstalla suureksi ja parhaaksi kasvattajaksi. Loistosi aika on ohi, jos sitä loistoa nyt on koskaan ollutkaan. Kasvatustyösi on aikaa sitten murentunut, koirat laitettu maailmalle koska olit kykenemätön niitä hoitamaan. Tipahda sieltä puusta jo maan pinnalle!

        Ensinäkin en ole suuri kassvattaja, Tuo on vain omaa mieliuviyustasi. en oe koskaa kuvitellut aasia niin. En myöskään olw eänyt mitään kulta-aikaa.
        Muta koirani ovat hyviä, sanotte, mitä sanotte.


    • HelmetMeniJo

      " toivoisin joskus vielä näkeväni niitä. Ikävä on kova"

      Mitä varten sitten myit ne koirasi?

      Ja kun kumminkin myit niin mikset tehnyt kauppakirjoja, joihin olisi kirjattu haluamasi tapaamisoikeudet ja muut ehtosi?

    • kasvattaja

      Jos tuo on OIKEASTI kasvatuksessasi se punainen lanka, niin pliis lopeta kasvattaminen!

      Minulta kun lähtee pennut maailmalle, niin olen vaan tosi ylpeä niistä, jotka kisaavat ja harrastavat ja saavat hyviä tuloksia. Tottakai niihin pentuihin kiintyy, mutta on aivan sairaalloista kiintyä niihin tuolla tavalla. Olisit sitten pitänyt ne kaikki itselläsi. Itse olen ainakin todella iloinen, jos pennuista tulee uusille omistajilleen hyvä ystävä ja harrastuskaveri. Sehän sen pitäisi olla tavoitteena siinä kasvattamisessa. Lisäksi kasvattamisessa se pääpaino tulee olla rodun eteenpäin vieminen ja tavoitteet saada entistä parempia lajinsa edustajia.

      • minelan

        kasvattaja

        katso ensin kennelliiton jalostustieteellestä tulospalvelusta, miten koirani, sekä normit ja kääpiöt ovat pärjänneet.
        Suurin osa kasvattini omistajista ei halua viedä koiraansa näyttelyyn.


      • käytöstavattäällä

        Älä laita kenenkään nimiä tänne,ei ole fiksua,ja tuskin laillistakaan...


      • minelan

        Kasvattaja

        Nyt en ymmärtänyt, mitä tarkoitit punaisellalangalla. Voitko selvittää toiselle kasvattajalle.´
        Punainen lanka kohdallani merkitsee rodun jalostusta ja tyytyväisten omistajien mielipidettä. OLETKO ITSE PYSTYNYT SAMAAN.
        Kennelnimelläni Minelan katkellisuudessasi menetät todellisuuden tajun.


    • minelan

      En myynyt niitä, vaan annoin ilmaiseksi, toivoen, että saavat hyvän loppuelämän kodin.'Ystävälle ei ole hintaa,
      Kun itse halvaannuin. oli itsestään selvää etten enää voi pitää paljon liikuntaa tarvitsevia mäyräkoiria.

      • Nipakka

        Eiköhän siihen ollut muitakin syitä kuin halvaantuminen.sinusta tuli perso tietyille päihteille.ja on todella säälittävää kirjoittaa ihmisten nimiä tänne.Ei mikään ihme,ettei kukaan tunnusta ostaneesi koiraa sinulta-


      • Rahkasuo

        Kannattaa lopettaa ajoissa.Et ole enää kasvattaja.Ota (sydänrohtoa) ja käy nukkumaan.


    • minelan

      Miksi kirjoitat noin, vaikka sinulla ei ole tietoakaan siitä mitä tapahtui.
      Nykyisin on helppoa tarkistaa tiedot SKL.n jalostustoimikunnasta. Lisäksi koiran tiedoissa luke aina kasvattaja.

      • Nipakka

        Höpö höpö,tiedät kyllä mitä tarkoitan.On ollut jo vuosia tiedossa että olet ns. pönttö sekaisin.Jos ihminen ei pysty huolehtimeen itsestään,niin miten sitten eläimistä.


    • sivustaseurannut

      Onko mikään taho tarkistanut nimimerkki minelanin nykyistä tilannetta? Kuinka hänen kissansa ja koiransa hyvinvointi on taattu? On tosi huolestuttavaa ajatella että hänellä on vielä kaksi eläintä huolehdittavana, pitäisikö niiden olot käydä tarkistamassa viralliselta taholta.

      • minelan

        Ihan miten vaan. Itse asiassa olin kiitollinen, että eläimistäkin pidetään huolta, se on jokaisen velvollisuus.
        Meille saa tulla tarkastuskierrokseselle koska tahansa, kunhan ilmoittaa vaikka 1,5 tuntia aikaisemmin tulostaan. Tervetuloa, kunhan teitä ei nyt bussilastillinen kerralla tule.
        Mutta tulkaa ihmeessä, niin ei tarvitse enää aivojensakapaseettia kuluttaa miettimiseen,kuinkahan Minelanin koira ja kissa on hoidettu.
        Tiedän, että teistä ketään ei tule kuitenkaan, vaan jauhatte paskaa vaan tällä sivustolla.


      • sivustaseurannut
        minelan kirjoitti:

        Ihan miten vaan. Itse asiassa olin kiitollinen, että eläimistäkin pidetään huolta, se on jokaisen velvollisuus.
        Meille saa tulla tarkastuskierrokseselle koska tahansa, kunhan ilmoittaa vaikka 1,5 tuntia aikaisemmin tulostaan. Tervetuloa, kunhan teitä ei nyt bussilastillinen kerralla tule.
        Mutta tulkaa ihmeessä, niin ei tarvitse enää aivojensakapaseettia kuluttaa miettimiseen,kuinkahan Minelanin koira ja kissa on hoidettu.
        Tiedän, että teistä ketään ei tule kuitenkaan, vaan jauhatte paskaa vaan tällä sivustolla.

        Ei Suomi24 palstalaiset ole mikään virallinen taho joka tekee joukolla tarkastuksia kenenkään luokse, sitä ei tarvitse odottaa. Tarkastukset eläinten oloista tekee ihan muut tahot, tiedät sen itsekin jo kokemuksesta. Viralliset tahot eivät ilmoita tulostaan etukäteen, ne vaan tulee.


      • minelan

        Ilmoita ihmeessä eläinsuojeluun tai valvonyaeläinlääkärille, Kotkan seutu. Myös he ovat terveyulleita tarkastaman eläinteni olot.
        Onko nyt ihan mahdotonta ymmärtää, että esim. minulle eläimet ovat tärkeimpiä, kuin minä itse.


    • minelan

      Sivustaseurannut

      Jokainen, joka minut tunteee, tietää, että ne ovat minulle kaikki kaikessa, hyvin hoidettu, jokainen koirani on käynyt useissa näyttelyissä Ssuomessa ja ulkomailla hyvällä menestykellä. Se kertoo jo paljon niiden hoidosta.

    • minelan

      Tervetuloa katsomaan, kunhan soitat n. tuntia ennen, jotta tiedän olla kotona. Kahvia en tarjoile. Soita ja tule havaitsemaan itsekin, kuinka ihania eläimeni ovat.

      • Nipakka

        Minelan.Jos ihminen ei pysty huolehtimaan itsestään,niin miten sitten eläimistä.Tiedät kyllä mitä tarkoitan.Ps,tavaa jollet muuten ymmärrä


      • minelan
        Nipakka kirjoitti:

        Minelan.Jos ihminen ei pysty huolehtimaan itsestään,niin miten sitten eläimistä.Tiedät kyllä mitä tarkoitan.Ps,tavaa jollet muuten ymmärrä

        Nipakka

        Mistä olet saanut käsityksenn, että en pysty huolehttimaan itsestäni.
        Eläimeni ova viimeisen päälle hoidettuja, jonka todistaa jo koirien menestys.
        Miksi olette niin ilkeitä ja puhutta täyttä paskaa kirjoituksissanne. Krjoittakaa omalla nimellänne ja puhukaa totta kirjoituksissanne.
        Juuri teidänlaistenne takia Suomi24 on menettänyt maineensa,


      • Rahkasuo

        Tai sinun sekavien kirjoitusten takia.Sinun kasvattajan päiväsi ovat mennyttä aikaa.Aikoja sitten,mutta kovasti jaksat jatkuvasti kehua itseäsi.Mitenköhän on kissasi ja koirasi laita.Omasta mielestäsi vain sinä olet oikeassa ja kaikki muut väärässä.kertoo aika paljon millainen ihminen olet.


      • Nipakka

        Kannattaa edes välillä laittaa se korkki kiinni


      • minelan
        Rahkasuo kirjoitti:

        Tai sinun sekavien kirjoitusten takia.Sinun kasvattajan päiväsi ovat mennyttä aikaa.Aikoja sitten,mutta kovasti jaksat jatkuvasti kehua itseäsi.Mitenköhän on kissasi ja koirasi laita.Omasta mielestäsi vain sinä olet oikeassa ja kaikki muut väärässä.kertoo aika paljon millainen ihminen olet.

        En todellakaan koe olevani aina oikeassa, mutta tulokset puhuvat puolestaan.
        Minulla on sekä kääpiöissä että normeissaHYVIN MENESTYNEITÄ KOIRIA.iTSELLÄNI ON VIELÄ OMISTUKSESSANI 2 KÄÄPIÖMÄYRÄKOIRAA JA 1 NORMAALIKOKOINEN..joten kastyöäni ei ole suuinkaan loppunut.
        3 viikon kuluttua syntyy kääpiöpennut, jotka, jos tulee 6 pentua, ovat kaikki varattujaEmän hain Saksasta, joka ei nyt ole mikään kaunotar
        , mutta hyvästä suvusta.Lisäksi sitten joskus haritsen pentujen teettämistä ruotsin tuonnistani.
        .


      • minelan
        Rahkasuo kirjoitti:

        Tai sinun sekavien kirjoitusten takia.Sinun kasvattajan päiväsi ovat mennyttä aikaa.Aikoja sitten,mutta kovasti jaksat jatkuvasti kehua itseäsi.Mitenköhän on kissasi ja koirasi laita.Omasta mielestäsi vain sinä olet oikeassa ja kaikki muut väärässä.kertoo aika paljon millainen ihminen olet.

        Oletko itse jalostanut mäyräkoirarotua, vain lisännyt niiden määrää.


    • Ihmehommaa

      Minelan on menettänyt koiransa jo 2008 luvulla ja vieläkin esittää suurta ja mahtavaa kasvattajaa. On se vaan niin hyvä kasvattaja että oksat pois.

      • minelan

        No, jalostustietojärjestelmästä on helppo tarkastaa, kuinka hinoja koiria olen kasvattanut.
        Nyt keskityn chiuahaani ja vien sen Haminan näyttelyyn, vaikka tiedän, että manestystä ei tule, koska se on aavistuksen liian suuri. Muuten fantastistinen koira.


    • minelan

      Olen myös seurannut muidenkin rotujen palstakirjoittelua ja kaikki kasvattajat haukutaan, ei siis ole mitenkään ihme, että myös mäyräkoirakasvattajat, Minun puolestani voitte jatkaa. Turha teille katkeroituneille ja kateellisille on mitään vastata.

    • sivustaseurannut

      Ketjun aloittaja on moderaattoreiden erityisvarjeluksessa, syystä tai toisesta. Pakkohan se on jättää aloittaja yksin oman päänsä kanssa, eikä kommentoida millään tasolla hänen hulluuttaan.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe