Onko kukaan saannut Stadin asunnoilta jo asuntotarjouksia Kanariakujan asunnoista.
Kanariankuja 2
10
344
Vastaukset
- Odotusaikapitkä
Ei vielä mutta odotellaan.
- Hakijana
Ei ole minulle asuntotarjousta tullut📲Viime viikolla asiointikansioon oli tullut päivitys,että kohteita lisätty, vaikka en viiteen päivään ollut tehnyt muutoksia📲
- Asuntoavailla
Minulle tuli tarjous asunnosta jota en edes ollut hakenut ja ihan väärästä suunnasta, joten kieltäydyin asunnosta ja nyt mikä on ihan sata varma on se ettei minulle ihan heti tarjota edes asuntoa. Sapettaa.........
- Onnekasasunnonsaaja
Me saatiin viime viikolla tarjous kolmiosta.
- Haettu11
Onnittelut teille asuntotarjouksesta👍
- eitarjousta
Onnea teille, kolmiota mekin haettiin pitää kuitenkin toivoa että saisi vielä tarjouksen.
- TopijaToivoton
Sori asia ei kuulu tietenkään mulle mutta uteliaani kysyn, että millä perusteilla saitte asunnon. Kysyn tätä siksi kun itse olen toimittanut Stadin asunnoille lääkärinlausunnosta lähtien kaikki ja luottotiedoissa ei ole merkintää vaan meidän elämän tilanne muuttui toisen sairastumisen takia ja sekään ei tunnu riittävän siihen että saisi asunnon stadilta. Masentavaa.
- Blaa1234
Noi perusteet on ihan huuhaata.. mun kaveri asui miehensä kanssa 2h keittiö talo Vuosaaressa. He haki siihen lidlin viereen uudiskohteeseen ja sai siitä tismalleen samankokoisen kämpän ilman mitään ”perustetta”. Arpakone siellä pyörii.
- Arpanoppa
Toivon totisesti, että joka arpa voittaa tarvitsen asunnon.
- Onnekasasunnonsaaja
Olen tuo tarjouksen saanut kommentoija ja meillä oli luokkana vain asunnon tarpeessa. Ollaan vaihtajia ja ei kyllä erityisen painavaa syytä vaihtoon ole. Asun lapsen kanssa kaksiossa, mutta silti vain asunnon tarpeessa oli luokitus. Ollaan vaihtajia siis eli hekalla asutaan jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on24077- 454043
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai803281Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist323103En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142967Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632831- 252399
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42300Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141828Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231737