Onko kukaan saannut Stadin asunnoilta jo asuntotarjouksia Kanariakujan asunnoista.
Kanariankuja 2
10
180
Vastaukset
- Odotusaikapitkä
Ei vielä mutta odotellaan.
- Hakijana
Ei ole minulle asuntotarjousta tullut📲Viime viikolla asiointikansioon oli tullut päivitys,että kohteita lisätty, vaikka en viiteen päivään ollut tehnyt muutoksia📲
- Asuntoavailla
Minulle tuli tarjous asunnosta jota en edes ollut hakenut ja ihan väärästä suunnasta, joten kieltäydyin asunnosta ja nyt mikä on ihan sata varma on se ettei minulle ihan heti tarjota edes asuntoa. Sapettaa.........
- Onnekasasunnonsaaja
Me saatiin viime viikolla tarjous kolmiosta.
- Haettu11
Onnittelut teille asuntotarjouksesta👍
- eitarjousta
Onnea teille, kolmiota mekin haettiin pitää kuitenkin toivoa että saisi vielä tarjouksen.
- TopijaToivoton
Sori asia ei kuulu tietenkään mulle mutta uteliaani kysyn, että millä perusteilla saitte asunnon. Kysyn tätä siksi kun itse olen toimittanut Stadin asunnoille lääkärinlausunnosta lähtien kaikki ja luottotiedoissa ei ole merkintää vaan meidän elämän tilanne muuttui toisen sairastumisen takia ja sekään ei tunnu riittävän siihen että saisi asunnon stadilta. Masentavaa.
- Blaa1234
Noi perusteet on ihan huuhaata.. mun kaveri asui miehensä kanssa 2h keittiö talo Vuosaaressa. He haki siihen lidlin viereen uudiskohteeseen ja sai siitä tismalleen samankokoisen kämpän ilman mitään ”perustetta”. Arpakone siellä pyörii.
- Arpanoppa
Toivon totisesti, että joka arpa voittaa tarvitsen asunnon.
- Onnekasasunnonsaaja
Olen tuo tarjouksen saanut kommentoija ja meillä oli luokkana vain asunnon tarpeessa. Ollaan vaihtajia ja ei kyllä erityisen painavaa syytä vaihtoon ole. Asun lapsen kanssa kaksiossa, mutta silti vain asunnon tarpeessa oli luokitus. Ollaan vaihtajia siis eli hekalla asutaan jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005238012- 2332745
- 262611
- 1642009
- 1211891
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61685Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175