Kevättä rinnassa

ADDikti

Jouluna oli vähä vissiin kaamosmasennusta ja halusin tappaa itteni. Nyt on varmaan vähä kevättä rinnassa ku aurinko paistaa ja hyvä fiilis. Neljä viikonloppua putkeen ollu bilettämässä ja nyt pitäis taas päästä mutta rahat ei oikein riitä. Lainaa ei saa kun ei ole luottotietoja enään. Olen vakavissani miettiny itteni myymistä vanhemmille miehille. Ite oon siis ihan parikymppinen poika. Kyselyjä on välillä tullu, niin mietin pitäiskö. Pääsis bilettää kunnolla ja vois ostaa vähä huumeitakin.

Viime yönä nukuin kolme tuntia ja sit piti herätä töihin. Huomenna ois taas viideltä herätys ja pitäis mennä nukkumaan, mutta ku ei väsytä. Tanssin täällä himassa yksin ja yritän purkaa energiaa. Mulla ei ole mitään diagnoosia ja mietin tässä onko tää nyt iha normaalia. Omasta mielestä nyt on just jees olo vähä kiihtynyt ja iloinen. Pupillitki on vähä suuret, vähän kuin ois piriä vetäny.

En nää täs mitään ongelmaa, pystyn kyllä hillitsemään itseni. Biletettyä tulee kyl paljon. Enemmän häiritsee ettei pysty keskittymään ja toiminnanohjaus huono. Teen kaikkee ei järkevää vaikka pitäis hakee opiskelee, mutta ei jaksa keskittyä niin tylsään asiaan. Tiedän että adhd lääkkeistä ois apua, mutta en jaksa sitä diagnoosirumbaa.

Bipo diagnoosi käyny myös mielessä, kun välillä on masis ja välillä tällaista, mutta ei nää tuu sellasina selkeinä kausina mun mielestä. Enkä mä mitään lääkkeitä halua syödä paitsi metyylifenidaattia. Ihan hyvin mä oon pärjänny, kuhan selvii noista masennuksista. Jos tarvii keskittyä, niin pitää vissiin katupuriä hankkia. Haha näin nää ongelmat ratkeaa ku rupee niitä kirjoittaa ylös :D

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ADDikti

      Niin siis katupiriä tarkoitin. Hemmetin kellojen siirtely ei täs oo mitään mahdollisuutta saada unta. Jossain vaiheessa tää univaje kuitenkin kostautuu.

    • ADDikti

      Hitsi vähän kuumottaa, jos mulla onkin bipo. Jotenki on paljon energisempi olo kuin joskus aikaisemmin. 2-4h unilla menny ja nyt fiilis, että vois lähtee vaikka lenkille. Aamulla pitäis taas viideltä nousta. Töissä pystyn olee ihan normaalisti, mitä nyt tehokkaammin teen töitä ja juttua lentää. Välillä kyl tulee sanottua jotain mitä jälkeenpäin ehkä vähä katuu. Sitte ku pääsen kotiin, alkaa riehuminen :D En tiedä nyt on hyvä fiilis, mutta mitä jos seuraava romahdus viekin toimintakyvyn tai on liikaa mulle. Lääkärille valittaminenkin on aika iso kynnys, kun sit siellä kannassa lukee ikuisesti se diagnoosi. Kohtelu on sen mukaista ja tulevaisuuden ammatinkin voi sitte pistää uusiks.

    • Anonyymi

      Mitä hittoa täs nyt pitäis tehdä mä oon ihan hukassa itteni kanssa. Ahdistaa ihan hirveästi. Mulla lähti kevät ihan jotenkin lapasesta. Oon liikaa bilettäny, huorannu, muuten pannu. Vetäny huumeita, kaikkea en edes muista. Oon käyny töissä ja hoitanu hommat, mut viime viikot menny ihan liian lujaa. Nyt tuli nukuttua joku melkein 20h putkeen ja oon ihan poikki. Ahdistaa kaikki jutut mitä oon tehny. Oon normaalisti ihan kiltti ja rauhallinen tyyppi, mut en oo kyllä ollu oma itseni. Nyt en pysty olemaan paikoillaan kun en tiedä mitä tehdä, ihan hirveä olo. Oon ihan paska ihminen. Kyl mul on päässä vikaa en tiedä miten sen kanssa pitäis diilata. Tekis mieli vaan lopettaa kaikki nyt ja heti. Anteeksi vuodatus.
      T: ap

      • Anonyymi

        Hakeudu lääkäriin, mahdollisimman pian. Ei muuta.


      • Anonyymi

        Miten mahdollinen diagnoosi vaikuttaa elämään? Oon saanu itteni rauhotettua etten tee mitään typerää. Vähän itselääkintää tässä näin :/ hitto ku tulevaisuus stressaa paljon ja kaikki ryssityt asiat. Ei mua kiinnosta elämässä mikään oikeasti. Sisällä on vaan tyhjyys, jota yritän täyttää kaikella typerällä. Joku stimulanttilääkitys tois motivaatiota suorittaa tässä yhteiskunnassa, mutta sit voi näköjään lähteä lapasesta jutut. Emt pitää miettiä. Jos meen nyt lääkäriin tästä valittaa se sulkee oven tulevaisuuden ammatilta jonka avulla saisin elämäni nopeasti kuntoon. Ehkä pitää yrittää sinnitellä.


    • Anonyymi

      Joo tais vaan olla pikku laskut huumeiden käytöstä :D nyt on kyl taas sellainen menofiilis et oksat pois. Eihän täs mitään douppii edes tarvi ku virtaa riittää vaik mihin :D
      T: ap

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe