Transvestinen fetissi

Utelias69

Moi.
Kiinnostaako sinua transvestinen fetissi? Kiihottako sinua sellainen, ja kummassa roolissa?

13

1695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukeudun toisinaan naiseksi ja annan miehille peffaa se on välistä kliffaa.

    • Anonyymi

      mies naisessa

      kyllä kiinnostaa

      ja muuten draggi

      mutta itselleni ylivoimainen tehtävä
      tarvitsen hyvän naisoppaan siihen

    • Anonyymi

      Kiinnostaa. Mun fetissi on hame. Satiiniset leveähelmaiset hameet. Hameen kevyt liukas hively kun kävelet se yllä ja helmat kevyesti koskevat. Ihana tunne.

      • Anonyymi

        Niin on munkin, hameessa on ihana olla.


      • Anonyymi

        Sama täällä, ja kiva alushame lisukkeena!

        No, natsit jeesustelijat, ette mahda minulle mitään. Minulla on kivaa ja teillä ei ole, kun saatte ryhmäpaskahalvauksia koko ajan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, ja kiva alushame lisukkeena!

        No, natsit jeesustelijat, ette mahda minulle mitään. Minulla on kivaa ja teillä ei ole, kun saatte ryhmäpaskahalvauksia koko ajan!

        Joo, mutta miten nämä bottom-homojen mekkoonpukeutumiset liittyvät "uskovaisiin homoihin ja lesboihin", joka on palstan aihepiiri? Oletteko jotain uskovaisia, jotka käyvät välillä pusikossa uroksen astuttavina naisten vaatteissa, ja sitten menette kotiin rukoilemaan tai kirkkoon sunnuntaina?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon iso mies, en lihava vaan iso.
      Mä nautin liikkua paljettimekko päällä ja peruukissa ulkona, puistossa.
      Ja antautua uroksien astuttavaksi.
      Helsingissä Mäntymäki on kiva.
      Mutta paras on Pariisin Bois de Boulonge.
      Siellä saa parhaassa tapauksessa jopa sotilasta.
      Ja tietysti Mykonos.

      • Anonyymi

        Ihana olet ois kiva tutustua ja huoraamaan kimpas t. transmummmo


      • Anonyymi

        Kyllä maailma on jo pahempi kuin Sodoma ja Gomorra.
        Vielä on aikaa ja mahdollisuus pelastukseen, älkää hyljätkö Evankeliumin pelastava voimaa!
        Sinäkin voit muuttua!
        Et kai halua kadotukseen?
        Käänny Jeesuksen puoleen ja ano armoa, niin minäkin tein ja nyt olen turvassa ja Jumalan lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maailma on jo pahempi kuin Sodoma ja Gomorra.
        Vielä on aikaa ja mahdollisuus pelastukseen, älkää hyljätkö Evankeliumin pelastava voimaa!
        Sinäkin voit muuttua!
        Et kai halua kadotukseen?
        Käänny Jeesuksen puoleen ja ano armoa, niin minäkin tein ja nyt olen turvassa ja Jumalan lapsi.

        Itse olen ollut ns. uskossakin kaikkineen, mutta ei se lopulta poistanut mitään ominaisuuksistani. Aika trans-henkinen tapaus olen sen jälkeenkin .Uskossa ainoa tapa käsitellä asioita oli tietysti vain tukahduttaminen. Olisihan se kiva olla normaali, mutta kun tietää ettei ole...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maailma on jo pahempi kuin Sodoma ja Gomorra.
        Vielä on aikaa ja mahdollisuus pelastukseen, älkää hyljätkö Evankeliumin pelastava voimaa!
        Sinäkin voit muuttua!
        Et kai halua kadotukseen?
        Käänny Jeesuksen puoleen ja ano armoa, niin minäkin tein ja nyt olen turvassa ja Jumalan lapsi.

        Jeesus, eli Yeshua oli vekkuli tapaus.

        A. Asui n.30 vuotiaaksi äitinsä luona, menemättä naimisiin. Juutalaisiin tapoihin kuului naida vaimo ja saada esikoinen viimeistään 20v.

        B. Hylkäsi äidin ja lähti vaeltelemaan.

        C. Iski itselleen 12 poikaystävää, eli possen.

        D. Johannes oli Yeshualle "erityisen rakas".

        E. Johannes on lisänimeltään "rakkauden apostoli".

        F. Naiset ihastuivat Yeshuaan, mutta hän osoitti vain platonista rakkautta. Kuten nykyäänkin homokulttuurissa on tyypillistä.

        Pohdi näitä........


    • Anonyymi

      Armon vääntäminen ei riitä kiihtymiseen siis.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe