Aihe

Alkoholi ja kaverit

viinamies

10

<50

Vastaukset

• Eli kun juot itsesi hengiltä, niin kaveritko sitten seuraa mukana?
      Oliko tuo "naisen logiikkaa"?

• Raittiin miehen elämä on yksinäistä päivästä toiseen samanlaista psskaa.
      Mitään ei tapahdu.
      Ei kavereita, ei mitään tekemistä.
      Kuolo korjaa lähivuosina.

• Sopii otsikkoon.

ALKOn 70-luvun alun aikaan aloitin pontikan valmistamisen. Samoin kotiviinin tekemisen mustaherukoista. 60l AIV pullo.
      Keittovälineet kehittyivät ja kotiviinä varten minulla oli lopulta 2 x 60l ja 2 x 30l lasipullot.
      Kumpaakin tuotetta tuli ja oli valmiina vähintään riittävästi.
      Loppuvuosina tein ponumäslin 200l tynnyrissä ja keittimenä oli 30l:n astia 3kW:n säädettävällä uppovastuksella.

Vieraita ja kavereita todella riitti. Kun vieraita tuli niin katoin pöydälle riittävästi ponua ja lantrinkia kehoituksella oman käden oikeuteen.
      Pitkään varastoidut, kirkkaat, aromaattiset kotiviinit olivat tarjoilukamaa.

Kun keittely loppuin 80-luvun loppuvaiheissa oli suuri osa vanhoista hyvistä kavereistani oikaissut koipensa ja muutama harva hengissä oleva vieraantuneet kestityksestäni.
      Tietooni tuli kaksi aviollista rettelöä joista syytettiin minua. Tietenkin turhaan koska pidin juomat ainoastaan esillä ja kaverini olivat omaa ikäluokkaani ja perehtyneet päihteisiin jo aikaisemmin.

• Se on aivan totta että noin käy. Kun kaverit katoaa, voikin etsiä tilalle ystäviä.

• Mitä paskaa te täällä survotte,mollaatte vai mikä ?onko oma olo suolesta?näyttää olevan kun, nenä koneella kiinni vihgutte suolesta!

• Mun vanhoilla kavereilla on nykyisin aina naama norsunvitulla kun ne näkee mut kun jätin alkoholin ja ne. Mutta en kadu yhtään niitten kanssa kapakoissa juomaani terveyttäni tuhonnutta päivää. Nimimerkki Päinvastoin

• Niin mut en kaipaa? Varmaan tarkoitit ja taas kännissä. X-kaverisi

• Ai jaa... Mä oon kyllä onnistunut menettämään suurimman osan kavereista juodessa... Ehkä sulla ne on parempia 😀

• Joo haluan itse ehdottomasti tehdä itseni alkoholistiksi. Kyllä niillä on aina hyviä kavereita ja niin hauskaa!

Kenenkään alkoholinkäyttöä ei pidä rajoittaa koska alkoholi aiheuttaa riippuvuutta. Sitä paitsi yksinäisyys on varmasti kurjempaa kuin alkoholismi.

Toisen ihmisen tekeminen alkoholistiksi ei saa missään nimessä olla rikollista tai väärää.

Rakastan alkoholisteja!

• Ja ne on niin seurallisia vitsikkäitä ja hauskoja!!

Alkoholisti ei kuulu sairaalaan saati vankilaan vaan kaduille ja baareihin viihdyttämään ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      25523
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16387
    3. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      400
      15138
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      12786
    5. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      42
      2071