Alkoholi ja kaverit

viinamies

10

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.voi.olla.totta

      Eli kun juot itsesi hengiltä, niin kaveritko sitten seuraa mukana?
      Oliko tuo "naisen logiikkaa"?

    • Narumyyjä

      Raittiin miehen elämä on yksinäistä päivästä toiseen samanlaista psskaa.
      Mitään ei tapahdu.
      Ei kavereita, ei mitään tekemistä.
      Kuolo korjaa lähivuosina.

    • roletaari

      Sopii otsikkoon.

      ALKOn 70-luvun alun aikaan aloitin pontikan valmistamisen. Samoin kotiviinin tekemisen mustaherukoista. 60l AIV pullo.
      Keittovälineet kehittyivät ja kotiviinä varten minulla oli lopulta 2 x 60l ja 2 x 30l lasipullot.
      Kumpaakin tuotetta tuli ja oli valmiina vähintään riittävästi.
      Loppuvuosina tein ponumäslin 200l tynnyrissä ja keittimenä oli 30l:n astia 3kW:n säädettävällä uppovastuksella.

      Vieraita ja kavereita todella riitti. Kun vieraita tuli niin katoin pöydälle riittävästi ponua ja lantrinkia kehoituksella oman käden oikeuteen.
      Pitkään varastoidut, kirkkaat, aromaattiset kotiviinit olivat tarjoilukamaa.

      Kun keittely loppuin 80-luvun loppuvaiheissa oli suuri osa vanhoista hyvistä kavereistani oikaissut koipensa ja muutama harva hengissä oleva vieraantuneet kestityksestäni.
      Tietooni tuli kaksi aviollista rettelöä joista syytettiin minua. Tietenkin turhaan koska pidin juomat ainoastaan esillä ja kaverini olivat omaa ikäluokkaani ja perehtyneet päihteisiin jo aikaisemmin.

    • AivoSumutus

      Se on aivan totta että noin käy. Kun kaverit katoaa, voikin etsiä tilalle ystäviä.

      • juuuu

        Mitä paskaa te täällä survotte,mollaatte vai mikä ?onko oma olo suolesta?näyttää olevan kun, nenä koneella kiinni vihgutte suolesta!


    • Anonyymi

      Mun vanhoilla kavereilla on nykyisin aina naama norsunvitulla kun ne näkee mut kun jätin alkoholin ja ne. Mutta en kadu yhtään niitten kanssa kapakoissa juomaani terveyttäni tuhonnutta päivää. Nimimerkki Päinvastoin

    • Anonyymi

      Niin mut en kaipaa? Varmaan tarkoitit ja taas kännissä. X-kaverisi

    • Anonyymi

      Ai jaa... Mä oon kyllä onnistunut menettämään suurimman osan kavereista juodessa... Ehkä sulla ne on parempia 😀

    • Anonyymi

      Joo haluan itse ehdottomasti tehdä itseni alkoholistiksi. Kyllä niillä on aina hyviä kavereita ja niin hauskaa!

      Kenenkään alkoholinkäyttöä ei pidä rajoittaa koska alkoholi aiheuttaa riippuvuutta. Sitä paitsi yksinäisyys on varmasti kurjempaa kuin alkoholismi.

      Toisen ihmisen tekeminen alkoholistiksi ei saa missään nimessä olla rikollista tai väärää.

      Rakastan alkoholisteja!

      • Anonyymi

        Ja ne on niin seurallisia vitsikkäitä ja hauskoja!!

        Alkoholisti ei kuulu sairaalaan saati vankilaan vaan kaduille ja baareihin viihdyttämään ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      252
      2374
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1794
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1505
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1493
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      907
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      712
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      710
    Aihe