Deluxe Ski Jump 3

Paavo

Mites täs noitten näppäinten pitäis mennä.. millai pitäis painaa näppäimiä hypätessä? tai mitä näppäimiä :D hypyt jää hemmetin lyhyiks.. :/

38

31939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paavo

      hypyt suomenmäessäki on vaa sellasia 160 metrin pitusia ja alle.. :/

      • paavo

        no ny tuli uus mäkiennätys suomeen... 188 metriä... mut ei riitä :D


      • Nimetön
        paavo kirjoitti:

        no ny tuli uus mäkiennätys suomeen... 188 metriä... mut ei riitä :D

        juu mun mäkienkat on tsekis vähä yli 140 suomes oisko joku 180 japanis 213.45 ja norjas 116 :D


      • maqqe20
        Nimetön kirjoitti:

        juu mun mäkienkat on tsekis vähä yli 140 suomes oisko joku 180 japanis 213.45 ja norjas 116 :D

        Kannataa painaa hiiren molempia näppäimiä se tuottaa tulosta itelläni on japanis enkka joku 244.00 m. Eikä kannata vetää suksia liian ylös.


      • oooo
        paavo kirjoitti:

        no ny tuli uus mäkiennätys suomeen... 188 metriä... mut ei riitä :D

        Norja 110 m


      • juhotto
        Nimetön kirjoitti:

        juu mun mäkienkat on tsekis vähä yli 140 suomes oisko joku 180 japanis 213.45 ja norjas 116 :D

        Mull on norjas 129.13m, suomes 214.56m, tsekis 192.56m ja japanis 264m, mull on youtubessa sellainen video missä hyppäsin 271m japanis mutta kaatusin


    • maliz

      ponnistus: molemmat hiiren napit samaan aikaan,
      alastulo: vasen hiirennappi-telemark,
      molemmat napi tasajalka alastulo

      • Paavo

        Tollai oon tehnykkin :/ mutta hypyt on vaan lyhyitä :D vaikka ilmalennossa asento on ihan samanlaine ku japanilaisilla :P mikä voi vielä olla vikana?


      • Wayfarer
        Paavo kirjoitti:

        Tollai oon tehnykkin :/ mutta hypyt on vaan lyhyitä :D vaikka ilmalennossa asento on ihan samanlaine ku japanilaisilla :P mikä voi vielä olla vikana?

        Onko tuuli hyvä? Jos on paljon myötäistä tuulta, hyppy ei kanna minnekään. Sitten kun ponnistat ja olet ilmassa, älä heitä hiirtä nopeasti alas vaan rauhallisemmin. Jos ei vieläkään auta, kokeile Jakub Janda -tyyliä (siis se heppu, joka hyppää aina silleen että on pää suksien alapuolella) :). Tosin liika etukeno pudottaa nopeasti alas.


      • paavo
        Wayfarer kirjoitti:

        Onko tuuli hyvä? Jos on paljon myötäistä tuulta, hyppy ei kanna minnekään. Sitten kun ponnistat ja olet ilmassa, älä heitä hiirtä nopeasti alas vaan rauhallisemmin. Jos ei vieläkään auta, kokeile Jakub Janda -tyyliä (siis se heppu, joka hyppää aina silleen että on pää suksien alapuolella) :). Tosin liika etukeno pudottaa nopeasti alas.

        Tietokoneen hyppääjät hyppää noin 200 metriä ja minä 160 :o eikä noi tuuliolosuhteet aina muutu hyväks..


      • paavo
        paavo kirjoitti:

        Tietokoneen hyppääjät hyppää noin 200 metriä ja minä 160 :o eikä noi tuuliolosuhteet aina muutu hyväks..

        Pystyttekö te hyppäämään sinne 200 metrin alueelle??


      • ------
        paavo kirjoitti:

        Pystyttekö te hyppäämään sinne 200 metrin alueelle??

        Mun ennätys Suomen mäestä on 216 metriä. Yli 200 metriä olen hypännyt jotain 5 kertaa. Jos tietokone vastustajat on sulle liian vaikeita, niin niiden paremmuuttahan voi säätää.

        Itsellänikin tulee useimmmiten 170-180 metriä, koska lentoasentoa pitäisi jatkuvasti muuttaa ilmassa liikkeen ja virtauksien mukaan saavuttaakseen 200 metriä. Kun olet hypännyt niin hiirtä kannattaa vetää alas rauhallisesti sen verran, ettei se ole kuitenkaan ihan "lopussa". Lentoasento kannattaa pitää sillain, etteivät sukset tärise. Sitten kun on jo aika hypyn lopussa ja jos on suhteellisen korkealla(lisäksi on vastatuuli) niin silloin kannattaa vetää hiiri alas loppuun. Siinä vaiheessa meinaan se lentoasento on paras. Kerrankin se liisi sillain ihan oudon näkösesti arviolta 20 metriä lisää. Harjoittelemalla löytää ne parhaimmat tavat.


      • Auttakkaa!
        ------ kirjoitti:

        Mun ennätys Suomen mäestä on 216 metriä. Yli 200 metriä olen hypännyt jotain 5 kertaa. Jos tietokone vastustajat on sulle liian vaikeita, niin niiden paremmuuttahan voi säätää.

        Itsellänikin tulee useimmmiten 170-180 metriä, koska lentoasentoa pitäisi jatkuvasti muuttaa ilmassa liikkeen ja virtauksien mukaan saavuttaakseen 200 metriä. Kun olet hypännyt niin hiirtä kannattaa vetää alas rauhallisesti sen verran, ettei se ole kuitenkaan ihan "lopussa". Lentoasento kannattaa pitää sillain, etteivät sukset tärise. Sitten kun on jo aika hypyn lopussa ja jos on suhteellisen korkealla(lisäksi on vastatuuli) niin silloin kannattaa vetää hiiri alas loppuun. Siinä vaiheessa meinaan se lentoasento on paras. Kerrankin se liisi sillain ihan oudon näkösesti arviolta 20 metriä lisää. Harjoittelemalla löytää ne parhaimmat tavat.

        Kuinka maailmancupin kisassa pystyy poistamaan tietokoneiden hypyt? Siis tarkoitan että tietokoneet hyppää, mutta niiden hyppyjä ei näytetä?


      • JPJ
        Auttakkaa! kirjoitti:

        Kuinka maailmancupin kisassa pystyy poistamaan tietokoneiden hypyt? Siis tarkoitan että tietokoneet hyppää, mutta niiden hyppyjä ei näytetä?

        Pitää ladata seuraava versio netistä siinä on tietokone hyppyjen ohitus nappi


      • Hemppu
        paavo kirjoitti:

        Pystyttekö te hyppäämään sinne 200 metrin alueelle??

        oon hyåänny suomessa 212 japanis 254 ja tsekis 176m . norjas 135m


      • gangsta
        Wayfarer kirjoitti:

        Onko tuuli hyvä? Jos on paljon myötäistä tuulta, hyppy ei kanna minnekään. Sitten kun ponnistat ja olet ilmassa, älä heitä hiirtä nopeasti alas vaan rauhallisemmin. Jos ei vieläkään auta, kokeile Jakub Janda -tyyliä (siis se heppu, joka hyppää aina silleen että on pää suksien alapuolella) :). Tosin liika etukeno pudottaa nopeasti alas.

        mä hyppään oikeesti mäkiyppy!
        niin ku on paljo vastasta nii lentää pitkäle


      • maqqe20
        Paavo kirjoitti:

        Tollai oon tehnykkin :/ mutta hypyt on vaan lyhyitä :D vaikka ilmalennossa asento on ihan samanlaine ku japanilaisilla :P mikä voi vielä olla vikana?

        älä nosta suksia liian korkealle se ei kannata.


      • tuntematon
        JPJ kirjoitti:

        Pitää ladata seuraava versio netistä siinä on tietokone hyppyjen ohitus nappi

        mää etin sitä versioo missä näytetään tietokonepelaajien hypyt kun en löytäny netistä...


      • kkop
        paavo kirjoitti:

        Pystyttekö te hyppäämään sinne 200 metrin alueelle??

        enkka on japanis 150


      • sanennnn
        Hemppu kirjoitti:

        oon hyåänny suomessa 212 japanis 254 ja tsekis 176m . norjas 135m

        Eli pitkiä hyppyjä saadaan jos on hyvät tuulet ja oikea tekniikka (=


    • paleltunut banaani

      kummallakin hiiren näppäimellä samaan aikaan

    • antti

      lue ohjeita sitä paitti siin käytetään hiirtä

      • Tommi

        miten tää deluxe ski jump 3 toimii mun hypyt menee vaa 118 metriin


      • oskari
        Tommi kirjoitti:

        miten tää deluxe ski jump 3 toimii mun hypyt menee vaa 118 metriin

        Hyppäsin Planicasta 288,85 metriä.. hyvin vai ei?


      • Muta-monster
        oskari kirjoitti:

        Hyppäsin Planicasta 288,85 metriä.. hyvin vai ei?

        Mun mielestä Deluxe Ski Jump 3 on niin pro peli kun siinä on mun pääyrityksenä tehä mahollisimman pilaantunut hyppy (eli naurettava voltti hyppy yms.)


      • mäkikotka
        oskari kirjoitti:

        Hyppäsin Planicasta 288,85 metriä.. hyvin vai ei?

        Sloveniasta 309.17m. Käykää mediamondin sivuilla kattomassa esim. maailmanennätyksiä.


      • MikkouBou
        oskari kirjoitti:

        Hyppäsin Planicasta 288,85 metriä.. hyvin vai ei?

        Mul on vaa demo ja enkka on japanis joku 265m :D


    • Juuutto

      Pitkiä hyppyjä pystyy hyppäämään kun painat hiiren kummastakin painikkeesta yhtäaikaa ja sitten vedät hiirtä alaspäin.

      • oskari

        joops.. hyppäsin sen 303 ja jotain Mutta kaaduin!! pystyssä pysyneistä pisin on joku 300.30 meetter


      • Keijjjjjjo
        oskari kirjoitti:

        joops.. hyppäsin sen 303 ja jotain Mutta kaaduin!! pystyssä pysyneistä pisin on joku 300.30 meetter

        joo oon hypänny sloveniasta vaan säälittävät 315m.. kukaan paremmin?:D


      • hölmöhjdzg
        Keijjjjjjo kirjoitti:

        joo oon hypänny sloveniasta vaan säälittävät 315m.. kukaan paremmin?:D

        aika hyvä mutta minä ehdin tota koodia


    • Suomi 216.63, Japani 255.24 Tzekki 184.67 Norja 132.78

    • jejejeh

      siin pitää painaa kumpaaki hiiren näppäintä hypys ja säätää lentoasentoo hiirel alas ja ylös päi

    • kertokaa :D ????

      voisko kukaan kertoa mikä on dsj3 1.7 version rekisteröinti koodit oisin tosi onnellinen sille joka sanoo pliide :D

    • ei tiiä

      hankalaa kun ei tiedä.

    • Dsj3 1.5.0

      Täs on pari.

      1.5.0 Mark kunn 6985-2377-4361-2630-3009.

      1.4.0 Arne sandsether 0028-8517-1688-1354-7981.

      1.7.0 tai joku muu... Stefan klosinski 4067-4352-1382-4389-8476.


      *ENNÄTYKSET*


      Norja: 125.72m
      Suomi: 226.43m
      Tshekki: 179.29m
      Japani: 261.36m
      Italia: 136.65m
      Slovenija: 296.38m
      Puola: 269.12m
      Kroatia: 286.61m



      -Siin on jotn-.

    • eero 8v

      norja 100
      tsekki 146
      suomi 167
      japani 258

      • eero 8v

        huonoi on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe