Jääelökioskilla on kohta kuhinaa

outojanaisia

kun ne avautuvat ja vapaat naiset kiehnäävät siellä varattuja miehiä. Siellä ne , uhiprakassa iskevät toisten miehet ja lasten isät. Monena kesänä menimme perheenä jäätelökioskille niin jo tulivat naiset tulta kysyyn ja vinkkaa miehelle silmää. Omituisia. Miehiä löytyy viereisistä puistoista, valinnan varaa on. En tajua miksi pitää iskee toisten mies.
Onneksi mun mies vaan nauroi ja ihmetteli et on röyhkeitä.
Mä en edes laske mun miestä jäätelökioskeille ilman meitä, vaikka mtiä se auttaa minihamenaiset siellä päivystää miehiä.

Ajatella että jäätelökkioskit on nykyisin niin suosittuja iskupaikkoja, että ihan ihmetyttää. Mun mies ei moiseen sorru, sanookin että oon ainoa jota rakastan koska olen niin kaunis.
Menkää naiset muualle iskeen, varatut miehet on varattuja, ei ne lähde hiprakkanaisten mukaan.
Onhan se kurja kun ei ole sitä miestä, mutta mitäs olette semmoseia, käyttäytykää ja hankkikaa elämä.

4

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mbbnvj

Itse olen mies ja menen lasteni kanssa jätskikioskeille juuri kuhinan vuoksi. Eukon jätän kotiin ja sanon naisille että olen yksinhuoltaja, että ehtisitkö lapsenvahdiksi. Sitten mennään meille.

• olethullu

olet itse aika "uhiprakassa", tai suljetulla pöllyissä lääkkeistä, et ole vieläkään parantunut, olet jo monta vuotta kirjoittanut saman viestin , voit katsoa vastaukset viestiisi edellisiltä vuosilta.
      pikaista paranemista sinne höyrylään sulle.

• uusivaimokiskalta

Vappuna tulee jäätelökioskit katukuvaan. Kannattaa olla varuillaan kaikkien naisten, mies on helpponakki ja vaihtaa usein vaimon ja ottaa lapsilleen uuden äitipuolne, kun entinen vaimo ei muuta kun kyttää.
      Minäkin olen vaihtanut vaimoa aina jäätelökioskilla, siellä ne parhaimmat naiset ovat, kännissä ja minihameissa. Suosittelen. Muuten rommijäde on parasta.

• Läskimaha

Haen jäätelökioskilta vain panopuita. Parempi, ettei lapsille tule äitipuolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6328
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      355
      5825
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2813
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2248
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1938
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1754
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1300
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1098
    Aihe