MTV:n tenttiä katselin. Nolasi Rinne maineensa... Luulin tolkun ihmiseksi mutta en saa enää puheestansa mitään selvää, kiertelee kaartelee. Ei aja Suomen asioita ja velkaa tahtoo lisää? Lisäksi polttoaineautot kiellettävä. Ihme menoa tämä SDP tänäpäivänä. Viime vaaleissa äänestin, mutta nyt mietin loikkausta.
Puheenjohtaja ei vakuuta
6
<50
Vastaukset
- VaikkaAllahillaOnSuuri
Demarit johtaa gallupeita kertoo aika paljon meistä Suomalaisista äänestäjistä..... Kun äänestävät puoluetta joiden ehdokkaiden nimiä on HabibaAli, Husu Musu Hussein, Abdirahman Ali, Faysal Abdi, Hussein Al-Taee jne.....
- SDPko
No on se ihme touhua! Tuntuu että täällä äänestetään vuoronperään Kokoomus, Keskusta, SDP, Kokoomus, Keskusta, SDP....jne. Eikö koskaan opita?
Näitä kaikkia yhdistää sama teema kuin feministejä.
Feministit itkevät Suomessa, yhdessä maailman tasa-arvoisimmista ja onnillisimmista maista kuinka vaikeaa on ja muinka paljon pitäöisi tehdä sitä ja tätä.
Miksi eivät mene sinne, missä niitä ongelmia on?
"Luulin tolkun ihmiseksi "
Aika moni on vaalimainoksensamukaan , puoluekannasta riippumatta ns. tolkun ihminen.
Tämä kovin naurattava ajatus.- Riviin.järjesty
Älä ole pöljä.
- SossujenMainosNaikku
On tuo Antti aivan onneton ristiinpuhuja noissa haastatteluissa.
Mokaa ja pilaa kannatuksen. Taitaa olla jo alle 19 prosenttia.
Auttaisi SAK lahjuksilla että saadaan lisää tv-mainontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222231Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201076- 261056