Mitä näät

Anonyymi-ap

Siinä miehessä?

45

520

Vastaukset 45

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Turvan, jatkuvuuden, tulevaisuuden, menneisyyden, yhteisen vanhuuden, muistot ja yhteiset kokemukset ja koettelemukset, ihmisen joka tuntee ja hyväksyy mut kaikkine piirteineen, säännöllisen seksielämän, yhteiset mielenkiinnon kohteet. Siinä jotain.

• Anonyymi00004
        UUSI

Tartu kiinni sitten.

• Anonyymi00008
        UUSI

Pettureita olette saatana,aviorikoksista joudutte vastuuzeen siat!

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tartu kiinni sitten.

Ollaan naimisissa.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ollaan naimisissa.

Sittenhän sinulla on nyt asiat hyvin!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sittenhän sinulla on nyt asiat hyvin!

On ollut vuosia. Miten niin nyt?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

On ollut vuosia. Miten niin nyt?

Miksi täällä oot?

• Anonyymi00021
        UUSI

Painu kaa tuonne rakastaa osioon.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ollaan naimisissa.

Ette ole! Varma tieto!

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Painu kaa tuonne rakastaa osioon.

Ei se mies täällä kirjoita. Minä vastasin kuin kaivatulle. Voihan sitä rakastaa montaa, vaikka valitseekin yhden. Niin kaivattukin on tehnyt.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tartu kiinni sitten.

Meneekö sinulle ns täydestä tämä palstaäijän äitelä ja ehkä hieman överi ymmärrys itsestään? Aika leijaa. T naiselta

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pettureita olette saatana,aviorikoksista joudutte vastuuzeen siat!

Kieltämättä saat aapeeäijä välillä välitettyä tänne tällaista kiihkeää wanhoillislestatunnelmaa. Heh

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ette ole! Varma tieto!

Voi lapsikulta, kaikki järjestyy. -momma

• Anonyymi00002
      UUSI

En näe yhdessäkään miehessä mitään sellaista, jonka takia haluaisin tutustua häneen!

• Anonyymi00033
        UUSI

Eikö sulle transvestiitit kelpaa?

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Eikö sulle transvestiitit kelpaa?

Jotain oli pakko palstaäijän vakioprovokaatioon sutkauttaa. Hienosti meni jooh

• Anonyymi00003
      UUSI

Hän jotenkin vaan tuntuu aina yhtä hyvältä ihollani.

• Anonyymi00034
        UUSI

Olette tuhonneet juuri yhden avioliiton!

• Anonyymi00005
      UUSI

Ai siinä miehessä? Aluksi näytti ihan hyvältä ystäväksi peruskomea ja miellyttävä olemus. Todella hyvä keskustelija, huumorikin hallussa, osaa mieheksi hyvin avautua vaikeammistakin aiheista. Ei ole luovuttanut elämästä ja tekijämies monella tapaa, töissään ja vapaalla. Se mikä sai lopullisesti koukutettua oli se kun jaksaa valvoa aamuauringon nousuun hyytymättä ja pitää koko yön kainalossa ja käsivarren mitan päässä vähintään. Ei ole krapulassakaan äreä, ei pisteliäs eikä hyökkäävä. Ei ole kiire mihinkään, mutta mahdollisuus mennä mihin nenä näyttää ja tuulet kuljettaa.❤️

• Anonyymi00006
        UUSI

Lisäys: Mennä yhdessä mihin nenä näyttää ja tuulet kuljettaa.❤️🎯

• Anonyymi00010
        UUSI

Eikö sua gubbe ole kielletty tulemasta tänne,olisit ottanut siivouz tamineet mukaan!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eikö sua gubbe ole kielletty tulemasta tänne,olisit ottanut siivouz tamineet mukaan!

Ei ollut gubesta gubelta tai gubelle, mutta samaa mieltä pitäköön gubbe vapaasti siivouspakkomielteensä ja gummihanskansa, kaikella rakkaudella

• Anonyymi00020
        UUSI

Miten tiedät hänen olevan töissä hyvä?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei ainakaan tältä palstalta eikä jodelista

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Koska naisia esittävä setä kirjoittaa itselleen nätisti sanoen einiinajankohtaista todellisuutta toisen suulla itsestään kertoen. Ehkä krapulassa. Mitä mieltä siltä virkkeestä olit? T naiselta

• Anonyymi00007
      UUSI

Kohtelee mua ihmisenä.

• Anonyymi00041
        UUSI

Kyllä te jotkut niinkin korkealle rateissa nousette

• Anonyymi00011
      UUSI

Kenessä? Kyllä tällä hetkellä miehet, joiden kanssa olen tiuhempaan tekemisissä, herättävät lähinnä neutraaleja tuttavallisuuden tunteita. Olisi ihanaa rakastua ja etenkin niin, että myös minuun rakastuttaisiin. Kunhan mies ei asu tässä samassa lähiössä tai eipä tarvitsisi asua naapurilähiöissäkään.

• Anonyymi00014
      UUSI

Kovan ja kivan kullin🤷‍♀️

En ole melkein 40v aikana kohdannut sellaista miestä, jonka kanssa olisi sekä hyvä & turvallinen olo olla, hauskaa, että seksielämä olisi edes pääosin niin kivaa että siinä haluaisi pysyä vuosia… Aina joku osio puuttuu. Ja olen todennut että yksinkin on hauskaa ja turvaa, joten mieheltä riittää pelkkä tuon seksin osuus. Ja hänellä jota nyt haluan, on se.

• Anonyymi00017
        UUSI

Eli teillä on ollut seksiä, mutta suhdetta ei ole muodostunut?

• Anonyymi00019
        UUSI

Olet sitten iältäsi 60v.

• Anonyymi00022
        UUSI

Vai onko se siitä kiinni, että kyllästyt mieheen nopeasti jos sinun pitäisi olla tekemisissä jos olisitte parisuhteessa ja eläisitte yhdessä!

• Anonyymi00032
        UUSI

Naimisissa olevan miehen osuus,ymmärrys sulla ei täytä aikuisen ihmisen määritelmää!Olet kyllä menyt liiallisuuksiin sen miehen vaimon kiusaamisessa tuon guben kanssa!tässä on rikosilmoituksen paikka!

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eli teillä on ollut seksiä, mutta suhdetta ei ole muodostunut?

Ooks sää ihan tosissasi maanisen selvittelytyösi kanssa sitä mukaa mitä trolliäijä gallupiinsa vastaa? Kova savotta sul

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Naimisissa olevan miehen osuus,ymmärrys sulla ei täytä aikuisen ihmisen määritelmää!Olet kyllä menyt liiallisuuksiin sen miehen vaimon kiusaamisessa tuon guben kanssa!tässä on rikosilmoituksen paikka!

Tämä on gubbe vissiin joku uudistettu versio siitä projekti joi kuusta. Hienoa kun tulee tällaisia uusia sävyjä👍

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Vai onko se siitä kiinni, että kyllästyt mieheen nopeasti jos sinun pitäisi olla tekemisissä jos olisitte parisuhteessa ja eläisitte yhdessä!

En ainakaan itse ajattele että kyse olisi kyllästymisestä niinkään, enemmänkin mm. sellaisesta väsymisestä jatkuvaan saatavilla oloon ja arvostuksen puutteesta epärehellisyyden äärellä, joka toistuvasti on johtanut siihen että halu olla toisen lähellä lopahtaa.
        Olen ollut parissa pitkässä parisuhteessa ja niissä miltei puolet elämästäni, en halua sellaista enempää. Niissäkin puuttui vähintään se 1 olennainen osio… Toisen kanssa hauskuus ja lopulta myös seksi ja toisen kanssa turvallisuus, seksi kannatteli vuosia.

Ja jollekin sivusta kysyneelle, ei hän ole naimisissa mutta muutoin varattu kyllä, pettää kumppaniaan kuten miehet yleensä eikä se jaksa minua kiinnostaa, miehet pettävät.

• Anonyymi00016
      UUSI

Itseni nään.

• Anonyymi00024
      UUSI

Paljon kaikkea. Mut ennenkaikkea hän jotenki mielettömän hellyyttävä.

• Anonyymi00025
        UUSI

Vais niin,tota ei usko kukaan!

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kenenkäs muun sitä tarvii uskoa. Kait mä tiedän itse mikä tunne minulla herää hänestä.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tuo "vais niin" jäi kyllä nyt häiritsemään. Koska minä sanon noin monesti. En kuullu muiden käyttävän sitä 😅

• Anonyymi00044
        UUSI

Minä haluan olla naiselle maailman rakkain asia.... semmoinen kiltti kullanmuru, kenelle hän vain tosi harvoin joutuu suuttumaan.

• Anonyymi00028
      UUSI

Kuka kenessä pompptettavan tai elättäjän tai kenties ulkonäön osuu noin seitsemäänkymmeneen prosenttiin naisista

• Anonyymi00029
      UUSI

Näen hänet sydämelläni. Kuulostaa oudolt, mutta siltä se tuntuu.

• Anonyymi00035
      UUSI

Oon miettinyt tätä. Hänessä on paljon hyviä asioita, mutta myös sellaisia, että emme sopisi yhteen. Luulen, että se ihastuminen oli vain joku feromonijuttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2331
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      794
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      741
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      207
      582
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      577
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      549
    7. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      524
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      522
    9. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42