Siinä miehessä?
Vastaukset 45
- Anonyymi00001UUSI
Turvan, jatkuvuuden, tulevaisuuden, menneisyyden, yhteisen vanhuuden, muistot ja yhteiset kokemukset ja koettelemukset, ihmisen joka tuntee ja hyväksyy mut kaikkine piirteineen, säännöllisen seksielämän, yhteiset mielenkiinnon kohteet. Siinä jotain.
- Anonyymi00004UUSI
Tartu kiinni sitten.
- Anonyymi00008UUSI
Pettureita olette saatana,aviorikoksista joudutte vastuuzeen siat!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tartu kiinni sitten.
Ollaan naimisissa.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ollaan naimisissa.
Sittenhän sinulla on nyt asiat hyvin!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sittenhän sinulla on nyt asiat hyvin!
On ollut vuosia. Miten niin nyt?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
On ollut vuosia. Miten niin nyt?
Miksi täällä oot?
- Anonyymi00021UUSI
Painu kaa tuonne rakastaa osioon.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ollaan naimisissa.
Ette ole! Varma tieto!
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Painu kaa tuonne rakastaa osioon.
Ei se mies täällä kirjoita. Minä vastasin kuin kaivatulle. Voihan sitä rakastaa montaa, vaikka valitseekin yhden. Niin kaivattukin on tehnyt.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tartu kiinni sitten.
Meneekö sinulle ns täydestä tämä palstaäijän äitelä ja ehkä hieman överi ymmärrys itsestään? Aika leijaa. T naiselta
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pettureita olette saatana,aviorikoksista joudutte vastuuzeen siat!
Kieltämättä saat aapeeäijä välillä välitettyä tänne tällaista kiihkeää wanhoillislestatunnelmaa. Heh
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ette ole! Varma tieto!
Voi lapsikulta, kaikki järjestyy. -momma
- Anonyymi00002UUSI
En näe yhdessäkään miehessä mitään sellaista, jonka takia haluaisin tutustua häneen!
- Anonyymi00033UUSI
Eikö sulle transvestiitit kelpaa?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Eikö sulle transvestiitit kelpaa?
Jotain oli pakko palstaäijän vakioprovokaatioon sutkauttaa. Hienosti meni jooh
- Anonyymi00003UUSI
Hän jotenkin vaan tuntuu aina yhtä hyvältä ihollani.
- Anonyymi00034UUSI
Olette tuhonneet juuri yhden avioliiton!
- Anonyymi00005UUSI
Ai siinä miehessä? Aluksi näytti ihan hyvältä ystäväksi peruskomea ja miellyttävä olemus. Todella hyvä keskustelija, huumorikin hallussa, osaa mieheksi hyvin avautua vaikeammistakin aiheista. Ei ole luovuttanut elämästä ja tekijämies monella tapaa, töissään ja vapaalla. Se mikä sai lopullisesti koukutettua oli se kun jaksaa valvoa aamuauringon nousuun hyytymättä ja pitää koko yön kainalossa ja käsivarren mitan päässä vähintään. Ei ole krapulassakaan äreä, ei pisteliäs eikä hyökkäävä. Ei ole kiire mihinkään, mutta mahdollisuus mennä mihin nenä näyttää ja tuulet kuljettaa.❤️
- Anonyymi00006UUSI
Lisäys: Mennä yhdessä mihin nenä näyttää ja tuulet kuljettaa.❤️🎯
- Anonyymi00010UUSI
Eikö sua gubbe ole kielletty tulemasta tänne,olisit ottanut siivouz tamineet mukaan!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikö sua gubbe ole kielletty tulemasta tänne,olisit ottanut siivouz tamineet mukaan!
Ei ollut gubesta gubelta tai gubelle, mutta samaa mieltä pitäköön gubbe vapaasti siivouspakkomielteensä ja gummihanskansa, kaikella rakkaudella
- Anonyymi00020UUSI
Miten tiedät hänen olevan töissä hyvä?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei ainakaan tältä palstalta eikä jodelista
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Koska naisia esittävä setä kirjoittaa itselleen nätisti sanoen einiinajankohtaista todellisuutta toisen suulla itsestään kertoen. Ehkä krapulassa. Mitä mieltä siltä virkkeestä olit? T naiselta
- Anonyymi00007UUSI
Kohtelee mua ihmisenä.
- Anonyymi00041UUSI
Kyllä te jotkut niinkin korkealle rateissa nousette
- Anonyymi00011UUSI
Kenessä? Kyllä tällä hetkellä miehet, joiden kanssa olen tiuhempaan tekemisissä, herättävät lähinnä neutraaleja tuttavallisuuden tunteita. Olisi ihanaa rakastua ja etenkin niin, että myös minuun rakastuttaisiin. Kunhan mies ei asu tässä samassa lähiössä tai eipä tarvitsisi asua naapurilähiöissäkään.
- Anonyymi00014UUSI
Kovan ja kivan kullin🤷♀️
En ole melkein 40v aikana kohdannut sellaista miestä, jonka kanssa olisi sekä hyvä & turvallinen olo olla, hauskaa, että seksielämä olisi edes pääosin niin kivaa että siinä haluaisi pysyä vuosia… Aina joku osio puuttuu. Ja olen todennut että yksinkin on hauskaa ja turvaa, joten mieheltä riittää pelkkä tuon seksin osuus. Ja hänellä jota nyt haluan, on se.- Anonyymi00017UUSI
Eli teillä on ollut seksiä, mutta suhdetta ei ole muodostunut?
- Anonyymi00019UUSI
Olet sitten iältäsi 60v.
- Anonyymi00022UUSI
Vai onko se siitä kiinni, että kyllästyt mieheen nopeasti jos sinun pitäisi olla tekemisissä jos olisitte parisuhteessa ja eläisitte yhdessä!
- Anonyymi00032UUSI
Naimisissa olevan miehen osuus,ymmärrys sulla ei täytä aikuisen ihmisen määritelmää!Olet kyllä menyt liiallisuuksiin sen miehen vaimon kiusaamisessa tuon guben kanssa!tässä on rikosilmoituksen paikka!
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eli teillä on ollut seksiä, mutta suhdetta ei ole muodostunut?
Ooks sää ihan tosissasi maanisen selvittelytyösi kanssa sitä mukaa mitä trolliäijä gallupiinsa vastaa? Kova savotta sul
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Naimisissa olevan miehen osuus,ymmärrys sulla ei täytä aikuisen ihmisen määritelmää!Olet kyllä menyt liiallisuuksiin sen miehen vaimon kiusaamisessa tuon guben kanssa!tässä on rikosilmoituksen paikka!
Tämä on gubbe vissiin joku uudistettu versio siitä projekti joi kuusta. Hienoa kun tulee tällaisia uusia sävyjä👍
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vai onko se siitä kiinni, että kyllästyt mieheen nopeasti jos sinun pitäisi olla tekemisissä jos olisitte parisuhteessa ja eläisitte yhdessä!
En ainakaan itse ajattele että kyse olisi kyllästymisestä niinkään, enemmänkin mm. sellaisesta väsymisestä jatkuvaan saatavilla oloon ja arvostuksen puutteesta epärehellisyyden äärellä, joka toistuvasti on johtanut siihen että halu olla toisen lähellä lopahtaa.
Olen ollut parissa pitkässä parisuhteessa ja niissä miltei puolet elämästäni, en halua sellaista enempää. Niissäkin puuttui vähintään se 1 olennainen osio… Toisen kanssa hauskuus ja lopulta myös seksi ja toisen kanssa turvallisuus, seksi kannatteli vuosia.
Ja jollekin sivusta kysyneelle, ei hän ole naimisissa mutta muutoin varattu kyllä, pettää kumppaniaan kuten miehet yleensä eikä se jaksa minua kiinnostaa, miehet pettävät.
- Anonyymi00016UUSI
Itseni nään.
- Anonyymi00024UUSI
Paljon kaikkea. Mut ennenkaikkea hän jotenki mielettömän hellyyttävä.
- Anonyymi00025UUSI
Vais niin,tota ei usko kukaan!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kenenkäs muun sitä tarvii uskoa. Kait mä tiedän itse mikä tunne minulla herää hänestä.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tuo "vais niin" jäi kyllä nyt häiritsemään. Koska minä sanon noin monesti. En kuullu muiden käyttävän sitä 😅
- Anonyymi00044UUSI
Minä haluan olla naiselle maailman rakkain asia.... semmoinen kiltti kullanmuru, kenelle hän vain tosi harvoin joutuu suuttumaan.
- Anonyymi00028UUSI
Kuka kenessä pompptettavan tai elättäjän tai kenties ulkonäön osuu noin seitsemäänkymmeneen prosenttiin naisista
- Anonyymi00029UUSI
Näen hänet sydämelläni. Kuulostaa oudolt, mutta siltä se tuntuu.
- Anonyymi00035UUSI
Oon miettinyt tätä. Hänessä on paljon hyviä asioita, mutta myös sellaisia, että emme sopisi yhteen. Luulen, että se ihastuminen oli vain joku feromonijuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392331
- 59794
- 41741
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää207582Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81577T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7549Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16524- 62522
- 42520
- 45520