Samalla tukkani lähti ja kaikki karvani alkoivat kasvamaan. En siis suosittele tätä tuotetta kenellekkään. Sai minut näyttämään vain kaljulta apinalta, jolla löysä lerssi.
Priorin sai minut impotentiksi.
7
53
Vastaukset
- Pettynytpriorin
Näin kävi myös minulle :(
- Anonyymi
Olen käyttänyt priorinia nyt noin 2 kuukautta ja hiukseni ovat alkaneet lähteä lopullisedti käytön aloituksen jälkeen :(
Potenssi ongelmia myös täällä ;( - Anonyymi
Pelkkiä provoviestejä!
Eihän miedot biotiinipillerit vähäisillä luonnonlääkkeillä höystettynä vaikuta oikeastaan yhtään mitään. Vain lompakko ohenee vauhdilla.
Äijillä on potenssi korvien välissä ja kun lukee yhdenkin yllämainitun aloituksen, niin heti lerpahtaa. - Anonyymi
Lisääntynyttä hiustenlähtöä ja potenssi vaivaa täälläkin.
1,5 kuukautta käytön jälkeen :( - Anonyymi
Kannattaa vaihtaa tuotetta. Käytän vahvempaa biotiinia, tukka (ja kynnet) kasvaa vauhdilla.
- Anonyymi
No mikäs biotiini valmiste olisi sitten hyvä?
- Anonyymi
Käyttänyt priorinia nyt 6kk ja tukka lähes kaikki poissa. Omatunto maassa :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446