Samalla tukkani lähti ja kaikki karvani alkoivat kasvamaan. En siis suosittele tätä tuotetta kenellekkään. Sai minut näyttämään vain kaljulta apinalta, jolla löysä lerssi.
Priorin sai minut impotentiksi.
7
135
Vastaukset
- Pettynytpriorin
Näin kävi myös minulle :(
- Anonyymi
Olen käyttänyt priorinia nyt noin 2 kuukautta ja hiukseni ovat alkaneet lähteä lopullisedti käytön aloituksen jälkeen :(
Potenssi ongelmia myös täällä ;( - Anonyymi
Pelkkiä provoviestejä!
Eihän miedot biotiinipillerit vähäisillä luonnonlääkkeillä höystettynä vaikuta oikeastaan yhtään mitään. Vain lompakko ohenee vauhdilla.
Äijillä on potenssi korvien välissä ja kun lukee yhdenkin yllämainitun aloituksen, niin heti lerpahtaa. - Anonyymi
Lisääntynyttä hiustenlähtöä ja potenssi vaivaa täälläkin.
1,5 kuukautta käytön jälkeen :( - Anonyymi
Kannattaa vaihtaa tuotetta. Käytän vahvempaa biotiinia, tukka (ja kynnet) kasvaa vauhdilla.
- Anonyymi
No mikäs biotiini valmiste olisi sitten hyvä?
- Anonyymi
Käyttänyt priorinia nyt 6kk ja tukka lähes kaikki poissa. Omatunto maassa :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487