Katju Aro on ehdottmasti laatupoliitikko

nytmiehetsuuttuu

Katselin pienpuolueita ain välillä Yleltä ja niin se vaan on, että nousee selvästi muiden yläpuolelle. En sano, että kaikki muutkaan huonoja olivat mutta ei se ihme, että feministinen puolue on kerännyt vihapuhetta. Heissä on potentiaalia. Toki Aro ei ole ainoa ehdokas puolueessa, mutta puheenjohtajalla on oma osuutensa.
En äänestä heitä, mutta tämä maa kyllä tarvitsee hiukan feminismiä.

17

1680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 67vmies

      Kyllä hän on tosiasiallinen poliitikko. Ylivoimaisesti paras mitä ohjelmassa oli. Olen kuunnellut häntä ennenkin. Näkisin hänet vaativissa tehtävissä. Varmasti hänellä on hyviä johtamistaitoa. Saatan äänestää häntä.


    • Myä ainassii kyl tiiettää ket myä äänestettää.

      • Anonyymi

        Vedättekö Te nyt puhdasta PERSU-SMP rs:n linjaa?

        Jos nyt todella olette PERSU-SMP, niin toivoisin nyt sitä, että TE kertoisitte meille jotain siitä asiasta, että mikä todella on PERSU-SMP rs:n Talous- ja Sosiaalipolitiikkalinja. Onko se totta, että PERSU-SMP rs noudattaa tasan tarkkaan sitä asiakuviota, joka on liitettävissä J HALLA-AHO SEURA rs:ään ja joka tarkoittaa sitä, että Sosiaalipolitiikkalinja pitää olla rahallisten etujen osalta todella lähellä nollaa, sillä esimerkiksi Työttömyys- ja Kotipalvelurahat lisäävät vain ja ainoastaan Loisimissakin määrää.

        Me voimme kai sanoa siten, että mitä alempia ovat Sosiaalipoliittiset Huoltoturvaetuudet, niin sitä suurempi on taas työllisten määrä. Onhan se ilmeisesti totta, että J HALLA-AHO SEURA rs:n Pomotussakki haluaa noudattaa sellaista Huoltoetuuslinjaa, että HÄN, joka ei työtä tee tai halua tehdä, niin hänen ei nyt myöskään paremmin syömänkään todella pidä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vedättekö Te nyt puhdasta PERSU-SMP rs:n linjaa?

        Jos nyt todella olette PERSU-SMP, niin toivoisin nyt sitä, että TE kertoisitte meille jotain siitä asiasta, että mikä todella on PERSU-SMP rs:n Talous- ja Sosiaalipolitiikkalinja. Onko se totta, että PERSU-SMP rs noudattaa tasan tarkkaan sitä asiakuviota, joka on liitettävissä J HALLA-AHO SEURA rs:ään ja joka tarkoittaa sitä, että Sosiaalipolitiikkalinja pitää olla rahallisten etujen osalta todella lähellä nollaa, sillä esimerkiksi Työttömyys- ja Kotipalvelurahat lisäävät vain ja ainoastaan Loisimissakin määrää.

        Me voimme kai sanoa siten, että mitä alempia ovat Sosiaalipoliittiset Huoltoturvaetuudet, niin sitä suurempi on taas työllisten määrä. Onhan se ilmeisesti totta, että J HALLA-AHO SEURA rs:n Pomotussakki haluaa noudattaa sellaista Huoltoetuuslinjaa, että HÄN, joka ei työtä tee tai halua tehdä, niin hänen ei nyt myöskään paremmin syömänkään todella pidä.

        Moni persu on hyvä feministi.


    • Johtoon

      Katjusta saattaisi tulla hyvä bordellin johtaja.

      • Sen mainos sellaisessa isossa ruudussa on ainakin niin pelottava, että matruunaksi ainesta.

        Jos olisin vaalimainosten aukilukija, suomentaisin kuvan sisällön lauseeseen:
        Kaulin käteen ja pulinat pois.


      • SompanssitKelassa

        Ekös rynnäkkökivääri ole luontevampi näille Suomen Islamoijille kuin kaulin...... Ihan samaa sakkia nämä feministit ovat viherkommareiden ja demareiden kanssa.....


      • SompanssitKelassa kirjoitti:

        Ekös rynnäkkökivääri ole luontevampi näille Suomen Islamoijille kuin kaulin...... Ihan samaa sakkia nämä feministit ovat viherkommareiden ja demareiden kanssa.....

        Moni ns. isis-äiti onkin jo käyttänyt kaulinta että rynnäkkökivääriä.

        Kysytään oitis heiltä, kunhan saadaan kaikki nämä vuoden maahanmuuttajanaiset takaisin tänne moniarvoiseen hyvinvointiyhteiskuntaan.


    • keskustelunmestari

      Katju paljonko pitäisi ottaa hävittäjiä?Kröhöm,kröhöm ilmastonmuutos on kauhea asia.Katju kysymys oli hävittäjistä: Kröhöm ,kröhöm ilmastonmuutos meidän on tehtävä jotain,koska napajäätikkö sulaa. Katju unohda koko kysymys.

    • Ei päässyt Katju kuntaan.

      voeha kauhistus.

      Onneksi koko vihreä puolue on täynnä aatteen naisia.
      Ja miehiä.

    • Anonyymi

      Onko teillä tiedossa, että shiiaislamisti al-Taee on äänestänyt feministipuoluetta . En usko. Mitä mojovampi valhe, sitä paremmin se uskotaan

    • Katju loisti taas Rubenin radio-ohjelmassa.

      Väestöliiton tutkimusprofessori Anna Rotkirchin kysymys miksi on epämoraalista tuoda parhaassa lisääntymisiässä olevia ihmisiä Afrikasta Suomeen, meni meidän Katjulta täysin ohi.

      https://areena.yle.fi/1-50282829

      • Pakko myöntää;
        Katju oli kyllä täysin kujalla.


    • Anonyymi

      Katjun kaveri esitteli linnanjuhlien jatkoilla rintaansa suorassa lähetyksessä....

    • Anonyymi

      Näin nämä viherkommunistiset femakot juhlivat suomen itsenäisyyttä ja kunnioittavat sotiemme veteraaneja joiden ansiosta venäjä ei ole uusi äidinkielemme....

      • Venäjää puhuu paljon enemmän ihmisiä kuin suomea tai ruotsia yhteensä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe