Mitä toi muistojstojenkuultaus oikein tarkoittaa?

No niin tietty,ettei selkäsaunakaan enää kirvele ja että asiastahan selkääni sain?
Muistot siis ne negatiivisetkin muuttuvat positiivisiksi ajanmyötä?
Ei muuta,kuin muistelemaan ja mehän muistamme vielä.

Enoni söi jotain kaurapuuroa lapsena ja kana,jotka silloin olivat vapaana tuli tupaan ja hyppäs penkille,jossa enoni sitä einettään söi. Kiitos taivaanisä ruuasta,mutta kananruokia minä en syö sanoi enoni kiitettyään ruuasta ja hän lopetti syömisensä?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seli-seli-selitä

Mitä tuo sinun otsikointi tarkoittaa? Onhan se selvä, että kännissä kirjoittelet keskiyöllä.

• Kiitos sinulle "seli-seli-selitä!"
        Aivanko oikein olin kännissä ja sinä pystyt sen todentamaan ja milläkeinoilla?
        Arkkiatrimme Arvo Ylppö meni nukkumaan noin kello yksi yöllä ja hän nukkui vain viidentunnin yöunet.Tuskin hän kirjoitteli "kännipäissään",vaikka vaikeaselkoisesti kyllä?

Se ettei avaukseni avautunut sinulle johtuu kyllä omista aivosoluistasi,tai niiden puuttesta?
        Olen ollut kiireinen mimmi,joten en ole kerennyt sinun hiekkalaaatikollesi leikkimään,sorry.

Näetkö sinä heräävän kevään,kuuletko lintujen alkavia kosioääntelyjä? Minä kuulen ja näen. Selkälokkipariskunta oli aamulla saunarannassa kujertelemassa,ei tosin vielä Jämsänäijä.
        Ruohoa jo pukkaa tuvanseinustalle ja pian siinä on voikukkaa keltaisenaan.
        Olen sisustanut innolla uutta kämppääni taajamassa,joten aivan selvästi selvä ama nauttii keväästä

• Kiva kun muutakin on kuin politiikkaa täällä, joskin ymmärrän sen ajankohtaisuuden!
      Kivalta kuulostaa Aman into kämpän sisustamiseen, tuttua itselleni pari vuotta sitten. Taajama vaikuttaa lähisijainnilta, joten ehkei kesäparatiisi ole matkalla pilattu.
      Taakseni jätin 3:n pihan hoidon, myytyäni kesäpaikkani silloin, joskin lumenluontiin aikaansain taloyhtiön lumilingon.
      Viihdyn niin hyvin tässä ympäristössä, missä riittää monia uusia käyntikohteita, eikä aikani tuhraudu puutarhan villintymisen surkutteluun!

Raikkaat tuulet elämääsi Ama ! 😀 ))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7806
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3761
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3279
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      249
      2487
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2165
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2015
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      27
      1912
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1902
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1773
    Aihe