Siisti koira, parempi mieli

Meidän koissumme kävi tänään trimmissä ja vieläkin vaan hyrisen kun sitä katselen.
Sille itsellänsä muutos oli huikea. Pitkä turkki kintereisiin asti, oli tottunut siihen että sitä pitää ravistaa ja että se on myös kuuma sisälläkin, saatikka kun kelit lämpiää.

Vein sen heti pissalle kotiin tultua ja yritin olla nauramatta kun se ravisti ja ravisti. Ei ollut enää mitä ravistaa.

Koira on 1.6 vuotta vanha mutta eräs nisihminen rupesi huudahtelemaan että voi miten nätti pentu. Pennulla hän oikeasti tarkoitti pentua, siis pientä koiran pentua. Korjasin asian ja hän oli enemmän ihastuksissaan kun kuuli oikean iän.

Sitten kysymys mitä maksoi, niin kerroin että pesu, trimmaus ja kynnet 70,-. Oliko mielestäni kallis. Ei ollut, kyseessä on paikka josta meidän ajomatkamme kestää 15 minuuttia ruuhkasta riippuen. Helsingissä kun ollaan. Viime vuonna ajoimme Tikkurilaan, pesin itse ja se maksoi 58,-.
Eli kun laskee bensat ja muunkin ajankäytön niin jos emme voittanut niin ainakin tasan meni.
Trimmaaja oli erittäin miellyttävä mieshenkilö, nyt näki koissummekin ettei kaikia miehiä kannata kammota. Se oli myös oppireissu koirallemme.

0

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
        Ikävä
        176
        1520
      2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
        Ikävä
        58
        725
      3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
        Ikävä
        88
        718
      4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
        Ikävä
        203
        578
      5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
        Ikävä
        48
        536
      6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
        Ikävä
        126
        536
      7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
        Ikävä
        50
        518
      8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
        Suhteet
        37
        516
      9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
        Ikävä
        15
        500
      10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
        Ikävä
        25
        483
      Aihe