Moi! đ
Olen kiinnostunut kuulemaan onko muilla, miehillĂ€ tai naisilla kokemuksia oksennusfetissistĂ€ eli emetophiliasta? Miten toteutatte sitĂ€? Itse saan kicksejĂ€ siitĂ€, kun nĂ€en tai kuulen kun joku hyvĂ€nnĂ€köinen mies tai nainen oksentaa. Varsinkin yökkĂ€ilyÀÀnet ovat erityisen kiihottavia. Aiemmin oksennuspelosta kĂ€rsineenĂ€ olen huomannut kiihottuvani myös siitĂ€, kun oksennan itse. Seuraan mm. Tumblr -emetoyhteisön blogeja yms. sivustoja, joissa emetofiilit jakavat esim. videoita keskenÀÀn. Ihmettelen, miksei Suomessa voida keskustella aiheesta yhtĂ€ vapautuneesti kuin ulkomailla. Olisin enemmĂ€n kuin mielissĂ€ni jos joku haluaisi avautua minulle omista ajatuksistaan ja mahdollisesti myös kokemuksistaan. Olisi paljon helpompaa keskustella suomeksi kuin englanniksi. đ
Oksentaminen kiihottaa
3
395
Vastaukset
- Kiihottavaa
Olen nelikymppinen mies, enkÀ ole koskaan ajatellut oksentelua kiihottavana, mutta koska kiihotun toisen kiihottumisesta, voisi se hyvinkin olla mielestÀni osa seksiÀ :D
Oletko pÀÀssyt toteuttamaan fetissiÀsi?Mmm... kaikkeahan voi kokeilla... nimimerkin sÀhköposti toimii, joten laita viestiÀ sinne ;)
- aisuriko
kyllÀ se kiihottaa ku saa munaa suuhun niin syvÀÀn ettÀ joutuu yökkÀÀmÀÀn
Ketjusta on poistettu 13 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
- 449101
- 785572
Jouluinen bonus VB:ltÀ 250 ilmaiskierrosta 0x kierrÀtys min 20e talletuksella
No nyt pÀtkÀhti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltÀ. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrÀtys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, ettÀ en pÀÀse sun rahoihin kÀsiksi
En pysty myöskÀÀn pilaamaan elÀmÀÀsi niin kauan kun sulla on fuck off pÀÀomaa. Harmittaa myös etten tiedÀ kuinka paljon384044- 543543
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pÀrjÀÀ kenenkÀÀn kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543372SydÀn karrella
Jos yritÀn olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitÀÀn tÀrkeÀÀ. Ensiksi mÀ huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283228- 452470
- 342012
- 2121778