Moi! 😉
Olen kiinnostunut kuulemaan onko muilla, miehillä tai naisilla kokemuksia oksennusfetissistä eli emetophiliasta? Miten toteutatte sitä? Itse saan kicksejä siitä, kun näen tai kuulen kun joku hyvännäköinen mies tai nainen oksentaa. Varsinkin yökkäilyäänet ovat erityisen kiihottavia. Aiemmin oksennuspelosta kärsineenä olen huomannut kiihottuvani myös siitä, kun oksennan itse. Seuraan mm. Tumblr -emetoyhteisön blogeja yms. sivustoja, joissa emetofiilit jakavat esim. videoita keskenään. Ihmettelen, miksei Suomessa voida keskustella aiheesta yhtä vapautuneesti kuin ulkomailla. Olisin enemmän kuin mielissäni jos joku haluaisi avautua minulle omista ajatuksistaan ja mahdollisesti myös kokemuksistaan. Olisi paljon helpompaa keskustella suomeksi kuin englanniksi. 😁
Oksentaminen kiihottaa
6
889
Vastaukset 6
- Kiihottavaa
Olen nelikymppinen mies, enkä ole koskaan ajatellut oksentelua kiihottavana, mutta koska kiihotun toisen kiihottumisesta, voisi se hyvinkin olla mielestäni osa seksiä :D
Oletko päässyt toteuttamaan fetissiäsi? - aisuriko
kyllä se kiihottaa ku saa munaa suuhun niin syvään että joutuu yökkäämään
- Anonyymi
Harvoin kuulee et suomes joku nainen tykkäis okuilusta.....miesten okuilu ei TOD nappaa mut hyvännäkösen naisen KYLLÄ.🩷🩷🩷🩷....yskiminen....kuola ja sylki....käy myös mulle.....😁😘
- Anonyymi00018
Niin
- Anonyymi00017
No miesten okuilu ei kiinnosta mut naisten kyllä ja 18+ off course🤠
Jos ymmärsin oikein oot nainen ja kiinnostaa aihe....?? Hyvin harvinaista kuulla.....mut on kyl🩷🩷🩷🩷🩷🩷
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.371379Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke631158Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.631003- 59992
- 76883
- 51821
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82755Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le40729- 82702
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust14671