Neste MY diesel Kiassa

AVOK

Onkohan joku kokeillut Nesteen MY dieseliä Kiassa? Millaisia kokemuksia? Onko Kia ottanut kantaa siihen voiko kyseistä dieseliä käyttää eli vaikuttaako takuuseen?

6

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnKokemustaOn

      Kokemusta kyseisestä munkkirasvasta on vain paalausikäisessä Ceedissä:
      Käynnistyy paremmin pakkasessa ja pakokaasut haisevat vähän vähemmän kitkerältä.
      Nyt olen poltellut My Dieseliä viisi tankillista putkeen, eikä siitä mitään varsinaista pahaa sanottavaa ole, hintaerokin on melko pieni tavalliseen nähden, joten munkkirasvalla ajellaan jos maailma siitä pelastuu.
      Tämä litku on tietysti melkoista myrkkyä viherpipertäjille, koska auto ei tarvitse mitään eko-konversiota tätä käyttääkseen. Mutta kova hinku olisi Diesel autot kieltää, kun ne kuitenkin pystyvät käyttämään myös fossiilista polttoainetta. No tietysti voi olla että munkin, ranskalaisten perunoiden ja kinkkujen paistamista pitäisi lisätä kansanterveydellisesti vaaralliselle tasolle asti jos kaikkia diesel autoilijoita varten pitäisi saada tarpeeksi näitä dieseliksi jalostettavia elintarvikejäteöljyjä.

    • MersuKing
    • Valmet.Rio
    • Anonyymi

      Puoli vuotta olen Kia Ceef farkulla 2016 enkä mitään ole havainnut . Odottelen seuraavaan huoltoon/katsastukseen. Pitää laittaa huoltoon perinteistä jos ei hyväksytty Kiassa

    • Anonyymi

      Reilu 10 tankillista nyt poltettu Ceedissä. Kesäkuisessa katsastuksessa savutusarvot olivat käytännössä samat kuin viime vuonna. Viime vuonna tankissa oli nesteen prodieseliä.

    • Anonyymi

      Sen verran raporttia tuosta Cee'd vanhuksesta, että nyt kesärengaskauden aikana kulutus on tippunut ajotietokonenäyttämänä edellisten kesien 5,4-5,5 lukemasta 5,2 litraan sadalla. Voi olla sattumaakin, mutta nyt mennään pienimmällä lukemalla 12 vuoteen. Yleensä olen nollannut keskikulutusmittarin aina renkaita vaihtaessa, joten siinä mielessä lukemat ovat vertailukelpoisia vaikkakin jonkun verran kusetusta keskikulutusmittarissa on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe